Şimdi şöyle bi açıklama yapayım belki faydası olur.Şimdi öcnelikle sizin belirttiğiniz fiyatlar Türkiye genelinde yapılan satış fiyatları değil.Bayiler kış geldiği motor satışlarının düştüğü için elindeki malları nakite çeviriyorlar kendi kârlarından vazgeçerek bu demek değildirki bu fiyatı baz alabiliriz.Buyrun gelin ankaraya veya bu fiyata satmayan başka bi bayiye falanca yer 7800 e satıyor sende o fiyattan ver diyebilirmisin?Ben telefon teknik servisiyim müşteriler özellikle ekran değişimi için geldiğinde falanca yer şu fiyata yapıyor diyor git yaptır yapıyosa yani gibi bişey bu.
İkincisi Ben ankarada ikamet ediyorum ve burda bu motorun nakit alabileceğin fiyat 8100TL. Ben nakit 8100 tlye motorumu tam 2 ay önce aldım şu an 3100km de .Şimdi ruhsat masrafı, plaka,500 km bakımı vs derken küsüratlar hariç (o küsüratları veya yazmadığım kısmı notere say) minimum 8400 e bana geldi bu motor.Parasının yanısıra bu işlemler için extra zaman ve yakıt harcayarak uğraştım.Şimdi ben bindiğim 2 aylık süre zarfında bu motoru kiralamış gibi düşünsem veya 2 aylık binme karşılığına 700 tl saysam motorumuda ilana 7700 tl ye koysam bu çokmu saçma? ki çoğu insanın zamanı yok ve uğraşmak istemiyor ve aradaki 700 tl az bi rakam değil sadece bu işlerle uğraşmamak için bile alınabilir.Şimdi işe arabayla gitmeye karar vermek üzereyim muhtemelen bende satacam motoru işine gelmeyen almasın.40-50 milyarlık arabamıki bu 3-5 milyar altına satayım 2 aylık binmeyle maliyetinden %10 düşük fiyata satacağım daha nasıl bi fiyat yazmak lazım daha aşşağısınada satmam koyarım garaja seneye binerim 2 ayda bu kadar zarar etmek mantıklımı sence ? Ama şunu yapanlara bende karşıyım taktırdığı aksesuar siperlik vs mesela 300 tl adam 500 tl koyuyor üstüne.ya yaptırdığını yaz zarar etmek istemiyorsan yada kullandığını ve kendi keyfin için yaptırdığını düşünerek yansıtma mesela benim motorda fiyatları sitelere göre değişiyor U7 Ledli çakar-sis var onun parasını eklemeyecem ya söküp alacam yada alacak kişinin kişiliğine göre hediye edecem tutup üstüne fiyat eklemeyeceğim yani.Neyse sanıyorum derdimi anlatabildim sen eleştirini yaptın bende savunma gibi oldu biraz kişisel bişey yok kesinlikle sataşma gibi algılama.Herkeze iyi forumlar.