- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
oyundaki, bajaj motor grafiği; olmamış beyenmedim, benim gidonum öyle değil bi kere..
Arkadaşlar motoruma 2 gündür binemiyordum arabanın muayenesi vs için, bugün sabah marşa bastığımda motor çalışmadı ve ekrışığı gitti saat vs sıfırlandı.Bu işlemi bi kaç kez yaptım daha sonra forumda bu konudan bahseden arkadaşların yazdıkları aklıma geldi ve bu işlemi gaz vererek yaptım ve motor çalıştı.Benim sormak istediğim bunun soğuktan olduğu belli bence çünkü sabah motora bineceğimi bildiğimden motoru akşamdan bi çalıştırıp baktım direk tek marşta aldı herzamanki gibi.Benim asıl sorum bu çalışmama ve sıfırlama mevzusunun bi sıkıntı çıkartırmı mesela hemen her sabah saatin sıfırlanması ışıkların gidip gelmesi motorun bi bölümüne hasar verirmi mesele yazılım atılan kısmın bozulmasına sebep olabilirmi.Yoksa çalışmaması çok fazla canımı sıkmadı benim
birde daha önceki mesajlarda bu konuyu gördüm ama tam bu şekilde sorulup sorulmadığını bilmediğimden sayfaların sayısının çokluğundan bakma imkanım olmadı hakkınızı helal edin.
saolasın bilgilendirme içinHiçbişi olmaz güle güle kullan. Bende motoru yatırmayangiller olarak kışın kar boran zamanı zorunlu yatırdığım zaman arada hava eksi 10 larda çalıştırınca yaşıyodum bu durumu.
Gaz vermeden çalışmama olayı 2015 ve üzeri versiyonlarda var, 2014 ler çalışıyor ama onlardada stop etme problemi vardı çözüm versiyonla oldu ama sonucuda böyle oldu.
sabah çalıştıracağın zaman gaz vererek çalıştırırsan 1 kerede alır istersen 1 hafta beklemiş ol tık demez.(2015 ve üzeri versiyonlar motor sıcakken gazvermedende çalışıyor)
Km saati sıfırlama sebebide çalışmadıgını anladıgın gıbı hemen durmaksızın bırakıp tekrar marş butonuna basmandan kaynaklanıyor biraz bekleyerek yapıldığında olmuyor.
bendede oluyordu bunlar ordan tecrube edindim
Bizim motorların aküleri nerede? Ulaşmak için nereleri sökmek gerekiyor?
Sıfırın altında soğukta bırakırsan çalıştırana kadar 1-2 dakika uğraşabilirsin veya ilk anda çalışır gibi yapar ilk köşede stop eder 2-3 dakka uğraşırsın motor ısınsın diye. Ocak ayında aşırı soğuklarda motorun trafikte saçmaladığını servise bildirmiştim, motoru normal çalışma sıcaklığın dışında bir ortamda kullandığım için durumu normal karşılamamı söylediler. Alternatöründe falan sorun yoktur bence.Havalar daha o kadar soğruk değil acaba kış gelince ne olcak çok merak ediyorum araştırmalarım sonucu benim aküde değişti yazılımda atıldı sabahları gaz versemde zor çalışıyor resetleniyor gaz yemiyor vs vs sorunun ALTERNATÖRDE Olduğunu düşünüyorum servise götürücem ve garantiden değiştirilmesini isticem bu sorunu çözemeceklerse ne diye garantiden çıkmasın diye kendimi kasıcam lanet olsun çalıştırana kadar çıldırtıyor beni sözde sıfır sorunsuz motosiklet aldık..
Sıfırın altında soğukta bırakırsan çalıştırana kadar 1-2 dakika uğraşabilirsin veya ilk anda çalışır gibi yapar ilk köşede stop eder 2-3 dakka uğraşırsın motor ısınsın diye. Ocak ayında aşırı soğuklarda motorun trafikte saçmaladığını servise bildirmiştim, motoru normal çalışma sıcaklığın dışında bir ortamda kullandığım için durumu normal karşılamamı söylediler. Alternatöründe falan sorun yoktur bence.
Her şey iyi hoşda birçok bayii kampanyayla 7800 7900 satarken malum sitede istenen 7500 7750 gibi fiyatları çekenler milleti salakmı zannediyorlar onu merak ediyorum.....
Şimdi şöyle bi açıklama yapayım belki faydası olur.Şimdi öcnelikle sizin belirttiğiniz fiyatlar Türkiye genelinde yapılan satış fiyatları değil.Bayiler kış geldiği motor satışlarının düştüğü için elindeki malları nakite çeviriyorlar kendi kârlarından vazgeçerek bu demek değildirki bu fiyatı baz alabiliriz.Buyrun gelin ankaraya veya bu fiyata satmayan başka bi bayiye falanca yer 7800 e satıyor sende o fiyattan ver diyebilirmisin?Ben telefon teknik servisiyim müşteriler özellikle ekran değişimi için geldiğinde falanca yer şu fiyata yapıyor diyor git yaptır yapıyosa yani gibi bişey bu.Her şey iyi hoşda birçok bayii kampanyayla 7800 7900 satarken malum sitede istenen 7500 7750 gibi fiyatları çekenler milleti salakmı zannediyorlar onu merak ediyorum.....