Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
oyundaki, bajaj motor grafiği; olmamış beyenmedim, benim gidonum öyle değil bi kere..
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
26
Arkadaşlar motoruma 2 gündür binemiyordum arabanın muayenesi vs için, bugün sabah marşa bastığımda motor çalışmadı ve ekrışığı gitti saat vs sıfırlandı.Bu işlemi bi kaç kez yaptım daha sonra forumda bu konudan bahseden arkadaşların yazdıkları aklıma geldi ve bu işlemi gaz vererek yaptım ve motor çalıştı.Benim sormak istediğim bunun soğuktan olduğu belli bence çünkü sabah motora bineceğimi bildiğimden motoru akşamdan bi çalıştırıp baktım direk tek marşta aldı herzamanki gibi.Benim asıl sorum bu çalışmama ve sıfırlama mevzusunun bi sıkıntı çıkartırmı mesela hemen her sabah saatin sıfırlanması ışıkların gidip gelmesi motorun bi bölümüne hasar verirmi mesele yazılım atılan kısmın bozulmasına sebep olabilirmi.Yoksa çalışmaması çok fazla canımı sıkmadı benim
birde daha önceki mesajlarda bu konuyu gördüm ama tam bu şekilde sorulup sorulmadığını bilmediğimden sayfaların sayısının çokluğundan bakma imkanım olmadı hakkınızı helal edin.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Arkadaşlar motoruma 2 gündür binemiyordum arabanın muayenesi vs için, bugün sabah marşa bastığımda motor çalışmadı ve ekrışığı gitti saat vs sıfırlandı.Bu işlemi bi kaç kez yaptım daha sonra forumda bu konudan bahseden arkadaşların yazdıkları aklıma geldi ve bu işlemi gaz vererek yaptım ve motor çalıştı.Benim sormak istediğim bunun soğuktan olduğu belli bence çünkü sabah motora bineceğimi bildiğimden motoru akşamdan bi çalıştırıp baktım direk tek marşta aldı herzamanki gibi.Benim asıl sorum bu çalışmama ve sıfırlama mevzusunun bi sıkıntı çıkartırmı mesela hemen her sabah saatin sıfırlanması ışıkların gidip gelmesi motorun bi bölümüne hasar verirmi mesele yazılım atılan kısmın bozulmasına sebep olabilirmi.Yoksa çalışmaması çok fazla canımı sıkmadı benim
birde daha önceki mesajlarda bu konuyu gördüm ama tam bu şekilde sorulup sorulmadığını bilmediğimden sayfaların sayısının çokluğundan bakma imkanım olmadı hakkınızı helal edin.

Hiçbişi olmaz güle güle kullan. Bende motoru yatırmayangiller olarak kışın kar boran zamanı zorunlu yatırdığım zaman arada hava eksi 10 larda çalıştırınca yaşıyodum bu durumu.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
269
Gaz vermeden çalışmama olayı 2015 ve üzeri versiyonlarda var, 2014 ler çalışıyor ama onlardada stop etme problemi vardı çözüm versiyonla oldu ama sonucuda böyle oldu.
sabah çalıştıracağın zaman gaz vererek çalıştırırsan 1 kerede alır istersen 1 hafta beklemiş ol tık demez.(2015 ve üzeri versiyonlar motor sıcakken gazvermedende çalışıyor)
Km saati sıfırlama sebebide çalışmadıgını anladıgın gıbı hemen durmaksızın bırakıp tekrar marş butonuna basmandan kaynaklanıyor biraz bekleyerek yapıldığında olmuyor.
bendede oluyordu bunlar ordan tecrube edindim
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Gaz vermeden çalışmama olayı 2015 ve üzeri versiyonlarda var, 2014 ler çalışıyor ama onlardada stop etme problemi vardı çözüm versiyonla oldu ama sonucuda böyle oldu.
sabah çalıştıracağın zaman gaz vererek çalıştırırsan 1 kerede alır istersen 1 hafta beklemiş ol tık demez.(2015 ve üzeri versiyonlar motor sıcakken gazvermedende çalışıyor)
Km saati sıfırlama sebebide çalışmadıgını anladıgın gıbı hemen durmaksızın bırakıp tekrar marş butonuna basmandan kaynaklanıyor biraz bekleyerek yapıldığında olmuyor.
bendede oluyordu bunlar ordan tecrube edindim

Havalar daha o kadar soğruk değil acaba kış gelince ne olcak çok merak ediyorum araştırmalarım sonucu benim aküde değişti yazılımda atıldı sabahları gaz versemde zor çalışıyor resetleniyor gaz yemiyor vs vs sorunun ALTERNATÖRDE Olduğunu düşünüyorum servise götürücem ve garantiden değiştirilmesini isticem bu sorunu çözemeceklerse ne diye garantiden çıkmasın diye kendimi kasıcam lanet olsun çalıştırana kadar çıldırtıyor beni sözde sıfır sorunsuz motosiklet aldık..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Bizim motorların aküleri nerede? Ulaşmak için nereleri sökmek gerekiyor?

Arka koltuğu kontak anahtarı ile sök ondan sonra selenin 2 vidası olcak orya yakın olanlar onları söküyorsuk seleyi geriye doğru çek gelicek eline altında akü ordan kontrol edebilirsin aman dikkat et kısa devre yaptırma aküye fazla kurcalama.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Havalar daha o kadar soğruk değil acaba kış gelince ne olcak çok merak ediyorum araştırmalarım sonucu benim aküde değişti yazılımda atıldı sabahları gaz versemde zor çalışıyor resetleniyor gaz yemiyor vs vs sorunun ALTERNATÖRDE Olduğunu düşünüyorum servise götürücem ve garantiden değiştirilmesini isticem bu sorunu çözemeceklerse ne diye garantiden çıkmasın diye kendimi kasıcam lanet olsun çalıştırana kadar çıldırtıyor beni sözde sıfır sorunsuz motosiklet aldık..
Sıfırın altında soğukta bırakırsan çalıştırana kadar 1-2 dakika uğraşabilirsin veya ilk anda çalışır gibi yapar ilk köşede stop eder 2-3 dakka uğraşırsın motor ısınsın diye. Ocak ayında aşırı soğuklarda motorun trafikte saçmaladığını servise bildirmiştim, motoru normal çalışma sıcaklığın dışında bir ortamda kullandığım için durumu normal karşılamamı söylediler. Alternatöründe falan sorun yoktur bence.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Sıfırın altında soğukta bırakırsan çalıştırana kadar 1-2 dakika uğraşabilirsin veya ilk anda çalışır gibi yapar ilk köşede stop eder 2-3 dakka uğraşırsın motor ısınsın diye. Ocak ayında aşırı soğuklarda motorun trafikte saçmaladığını servise bildirmiştim, motoru normal çalışma sıcaklığın dışında bir ortamda kullandığım için durumu normal karşılamamı söylediler. Alternatöründe falan sorun yoktur bence.

motosiklet 4 saatin üstünde yatıyor diyelim sıcak bıraktım üzerinden ortalama 4-5 saaat geçti sıcaklıkta iyi ama çalışmıyor gaz versemde uğraştırıyor işte elimde ölçüm cihazı olsa o sırada akünün voltajını ölçmek isterim ucuz ise alıp bakıcam akü kaç volt diye bende emin değilim servis aküyü garantiden değiştirdik dedi ama içeriden bir akü getirdi taktı aynısından daha önceden serviste değişen gördüm beyaz farklı bir akü takıldığına şahit oldum bana ise aynısını öyle taktılar ne kutudan çıktı ne bişi resmen katlanmamı söylediler.İnternette adam yeni fakrlı marka akü almış sorun gene devam ediyor dedi sorunun kaynağını alternatörde bulmuşlar benimde son ümidim sorun onda.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
269
İlginç ben pazar gününden beri marşa basmadım bizim garaj genelde soğuk gaz vererek tek marşta alır.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Motorum dışarıda branda ile durur hep, kapalı bir alanda değil. Hep yazdım, tekrar yazıyorum; Akünüz (ve tabii aküyü şarj eden bileşenler) sağlam ise tek marşla gaz vermeden çalışıyor motor(2014 model ns200). Ankara'nın kış mevsimi sabah ayazında, haftasonu 2 gün durup pts sabahı saat 7'de, kar yağarken, hava don yapmışken vs vs tek marşta çalışıyor, En azından bende 2 yıldır böyle.Çalıştırdıktan sonra ekipmanları giymeyi tamamlamam 2-3 dakika kadar sürdüğü için de motor ısınmaya başlamış olur o sürede.

Çalışmakta sorun yaşamaya başlayınca akümü değiştirdim(akü ölmüştü) vlm akü aldım taktım, yine sorun yok, yine tek seferde çalışıyor.

Yalnız halen ilk gelen orjinal yazılımı kullanıyorum(2014 model, 26bin küsür km'deyim), yeni gelen yazılımların bazılarında tek marşta çalışma konusunda sıkıntısı olduğu yazıldı bir çok kişi tarafından.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
1 saat önce Alanyadan geldim motorlar gazipaşaya.Rampa aşşağı iniyordum iniş için tatlı iniş diyebilirim abartılı değil.Ya 137 km hızla geliyordum yada 127 tam hatırlamıyorum motor 5.vitesde 11bin devri geçmek üzere iken birden güç kesildi.Gaza bastığımda tepki yokdu bende sağa çektim durdum.Devir saati sıfıra indi stop etmiş.Kırmızı güç anahtarını açtım kapattım sonra marşa bastım çalıştı devam ettim geldim.
 
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
30
Her şey iyi hoşda birçok bayii kampanyayla 7800 7900 satarken malum sitede istenen 7500 7750 gibi fiyatları çekenler milleti salakmı zannediyorlar onu merak ediyorum.....
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Her şey iyi hoşda birçok bayii kampanyayla 7800 7900 satarken malum sitede istenen 7500 7750 gibi fiyatları çekenler milleti salakmı zannediyorlar onu merak ediyorum.....

2015 modelini Nisan 2016 da 8200 peşin paraya sattım ben. Kızmayın bu kadar herseyin bir alıcısı var.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
31
Her şey iyi hoşda birçok bayii kampanyayla 7800 7900 satarken malum sitede istenen 7500 7750 gibi fiyatları çekenler milleti salakmı zannediyorlar onu merak ediyorum.....
Şimdi şöyle bi açıklama yapayım belki faydası olur.Şimdi öcnelikle sizin belirttiğiniz fiyatlar Türkiye genelinde yapılan satış fiyatları değil.Bayiler kış geldiği motor satışlarının düştüğü için elindeki malları nakite çeviriyorlar kendi kârlarından vazgeçerek bu demek değildirki bu fiyatı baz alabiliriz.Buyrun gelin ankaraya veya bu fiyata satmayan başka bi bayiye falanca yer 7800 e satıyor sende o fiyattan ver diyebilirmisin?Ben telefon teknik servisiyim müşteriler özellikle ekran değişimi için geldiğinde falanca yer şu fiyata yapıyor diyor git yaptır yapıyosa yani gibi bişey bu.
İkincisi Ben ankarada ikamet ediyorum ve burda bu motorun nakit alabileceğin fiyat 8100TL. Ben nakit 8100 tlye motorumu tam 2 ay önce aldım şu an 3100km de .Şimdi ruhsat masrafı, plaka,500 km bakımı vs derken küsüratlar hariç (o küsüratları veya yazmadığım kısmı notere say) minimum 8400 e bana geldi bu motor.Parasının yanısıra bu işlemler için extra zaman ve yakıt harcayarak uğraştım.Şimdi ben bindiğim 2 aylık süre zarfında bu motoru kiralamış gibi düşünsem veya 2 aylık binme karşılığına 700 tl saysam motorumuda ilana 7700 tl ye koysam bu çokmu saçma? ki çoğu insanın zamanı yok ve uğraşmak istemiyor ve aradaki 700 tl az bi rakam değil sadece bu işlerle uğraşmamak için bile alınabilir.Şimdi işe arabayla gitmeye karar vermek üzereyim muhtemelen bende satacam motoru işine gelmeyen almasın.40-50 milyarlık arabamıki bu 3-5 milyar altına satayım 2 aylık binmeyle maliyetinden %10 düşük fiyata satacağım daha nasıl bi fiyat yazmak lazım daha aşşağısınada satmam koyarım garaja seneye binerim 2 ayda bu kadar zarar etmek mantıklımı sence ? Ama şunu yapanlara bende karşıyım taktırdığı aksesuar siperlik vs mesela 300 tl adam 500 tl koyuyor üstüne.ya yaptırdığını yaz zarar etmek istemiyorsan yada kullandığını ve kendi keyfin için yaptırdığını düşünerek yansıtma mesela benim motorda fiyatları sitelere göre değişiyor U7 Ledli çakar-sis var onun parasını eklemeyecem ya söküp alacam yada alacak kişinin kişiliğine göre hediye edecem tutup üstüne fiyat eklemeyeceğim yani.Neyse sanıyorum derdimi anlatabildim sen eleştirini yaptın bende savunma gibi oldu biraz kişisel bişey yok kesinlikle sataşma gibi algılama.Herkeze iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst