Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
90
Bu motorun yağ kaçırma gibi bir sorunu yok. Olmayan bir şeyi varmış gibi göstermeyin. Münferit yaşanmış olayları genelleştirmeyin. Bu yaptığınıza kara propaganda denir. Kara propagandayı bırakın artık. Motoru satıp kurtulmuşsunuz, artık biz körleri rahat bırakın. Motoru beğenmeyen gidip Duke alsın. Veya biraz daha ekleyip Yuki Yg 250Nt Naked alabilir.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Duke 390 ile Pulsar 200 arasında bile aman aman bi kalite farkı yok. İngilizcesi olan bir önceki sayfada verdiğim KTM Duke 390'ın eksi yönleri linkine bakabilir. Motora binmeden bu kadar yerin dibine sokmayın ufak tefek ergonomi eksikleri olsa da kesinlikle Türkiye pazarına çok uygun bir motor.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
70
yazıktır arkadaşlar ayıptır günahtır ...yav nasıl yağ kaçırıyo dersiniz ...ne kadar kullandınız kaç km yol yaptınız ....ramazan mübarek gün kendiniz kullanmadığınız yaşamadığınız şeyi yaşanmış gibi var gibi söyleyip vebal almayın sonra altından kalkamazsınız ....kullanmayıp yorum yapmasın lütfen kimse buraya ...kullanıp yaşadıysan gördüysen konuş...beğenmiyosan git daha iyisini daha güzelini sen al bin ama git be kardeşim bit be kardeşim ....
 
Katılım
8 Haz 2015
Mesajlar
23
Hakikaten ölü seviciler basmış burayı nedir bu pulsar düşmanlığı son üzücü kazadan itibaren daha ayrıntılı okumaya başladım yaşanan sorunu kimse onaylayamaz çözülmeside şart ancak bu kara propagandacılar neyin peşinde çözemedim açıkcası. 1 buçuk aydır kullanıyorum motorum 4500 km de yağ kaçırma reset atma debriyajın çekince stop etme gibi bi problemle karşılaşmadım sadece denge sensörü zırıldıyor onuda nasıl abartılıyo aklım şaştı görende ıslıkla gezen bi pulsar hayal eder. Kullanmayan boş beleş konuşmasın alan razı satan razı size ne oluyo?
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
199
Yaklaşık 10.000 km dir pulsar kullanıyorum fakat hayatında hiç pulsar kullanmamış hatta motoru canlı görmemiş japon fanatikleri arkadaşların karalamalarına hayretler içerisinde bakıyorum.Bu motora sahip olmayan ve almayıda düşünmeyen insanların sürekli pulsar başlığı altında vakit geçirip motorumuza bok atmasına anlamda veremiyorum.
Kronik problem olarak bahsedilen hiçbir problemi kendi motorumda çok şükür yaşamadım.Değerli forumdaşlarımdan ricam eleştirirkende överkende tarafsız olmalarıdır.Bazı arkadaşlarım eleştirirken adeta rakip firma yetkilisi tadında olduklarının farkına varmalıdır..
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Hakikaten ölü seviciler basmış burayı nedir bu pulsar düşmanlığı son üzücü kazadan itibaren daha ayrıntılı okumaya başladım yaşanan sorunu kimse onaylayamaz çözülmeside şart ancak bu kara propagandacılar neyin peşinde çözemedim açıkcası. 1 buçuk aydır kullanıyorum motorum 4500 km de yağ kaçırma reset atma debriyajın çekince stop etme gibi bi problemle karşılaşmadım sadece denge sensörü zırıldıyor onuda nasıl abartılıyo aklım şaştı görende ıslıkla gezen bi pulsar hayal eder. Kullanmayan boş beleş konuşmasın alan razı satan razı size ne oluyo?

bunu yazının aynısını bir arkadaş yapmıştı. ( alan razı satan razı ) umarım sen ondan şanslı olursun.
bu kızımız yeni gezisine çıkarken eskisini hatırlayalım.
sallayan kimmiş hep beraber görelim.
birilerini ikna etme gibi derdimde yok bir markanın fanatiğide değilim veya pazarlamacısı.
http://www.motoetkinlik.com/biri-efsane-mi-dedi-bajaj-pulsar-200-ns/

bu sayfada kraldan çok kralcılar türemiş sayfanız sizin olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne pulsarmış arkadaş kullanıcıları bile iyimi kötümü kestiremiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürekli problem ve arıza çıkardığını kullanıcıları olarak söylüyorsunuz pulsarı suçlu ilan edeceğinize bizimle uğraşıyorsunuz.
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
199
Arkadaşlar problemden ve sorundan bahsedenlerin çoğu hayatında hiç pulsar kullanmamış insanlar.Ha hiç problemi yokmu tabiki var tabiki olacak her motorun olur ...Ama eleştirmekle karalamayı karıştırmayalım.Beğensenizde beğenmesenizde biz bu motorları kullanıyoruz.Şikayetlerimiz olursa servise gidip gerekli prosedürleri uyguluyoruz.Kendi adıma konuşayım ben verdiğim parayı sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum.

NOT:Ben 7300 tl ye almıştım 9000 biraz fazla gibi :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pulsarı kullanmak için kesinlikle 9 bin tlmi çöpe atmam gerekde yok zaten pulsarın ne kadar iyi olduğunu bilmem için kullanmayada gerek yok sizler şikayetlerinzi güzel dile getiriyorsunuz.sonra siz her yorum yaptığınız motora bindinizmi acaba.
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
199
Pulsarı kullanmak için kesinlikle 9 bin tlmi çöpe atmam gerekde yok zaten pulsarın ne kadar iyi olduğunu bilmem için kullanmayada gerek yok sizler şikayetlerinzi güzel dile getiriyorsunuz.sonra siz her yorum yaptığınız motora bindinizmi acaba.

Ben binmediğim hiçbir motora yorum yapmadım henüz.Bence çok komik olur...
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Pulsarı kullanmak için kesinlikle 9 bin tlmi çöpe atmam gerekde yok zaten pulsarın ne kadar iyi olduğunu bilmem için kullanmayada gerek yok sizler şikayetlerinzi güzel dile getiriyorsunuz.sonra siz her yorum yaptığınız motora bindinizmi acaba.

Kaç km motosiklet tecrübeniz var acaba merak ettik
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendiniz söylüyorsunuz hayatında pulsara binmemiş yorum yapıyor diye ondan kastetmiştim yani siz her motora biniptemi konuşuyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

timeshift42 tecrübe kilometre ile olmaz doğru kullanımı öğrenmekle olur istediğiniz kadar km yapın doğru bildiğin yanlışsa yanlıştır.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Kendiniz söylüyorsunuz hayatında pulsara binmemiş yorum yapıyor diye ondan kastetmiştim yani siz her motora biniptemi konuşuyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

timeshift42 tecrübe kilometre ile olmaz doğru kullanımı öğrenmekle olur istediğiniz kadar km yapın doğru bildiğin yanlışsa yanlıştır.

Daha önceden motosiklet tecrübelerimiz var kullanmak ile kullanmayıpta gördüğü kadarı ile yorum yapmak arasında dağlar kadar fark var
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Kendiniz söylüyorsunuz hayatında pulsara binmemiş yorum yapıyor diye ondan kastetmiştim yani siz her motora biniptemi konuşuyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

timeshift42 tecrübe kilometre ile olmaz doğru kullanımı öğrenmekle olur istediğiniz kadar km yapın doğru bildiğin yanlışsa yanlıştır.

H2 al h2. İyidir hostur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
time shif 42 çocukluğumdan beri motor kullannıyorum neyin ne olduğunu iyi bilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

arkadaşım h2 iyi olduğunu biliyorsunda sen niye pulsara biniyorsun al bi h2 bak kayfine hergün pulsarla uğraşılmaz bide şimdi bu pulsar gitmezde.
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
90
Ben marka fanatiği değilim. Bajajla veya Kuralkan ile doğrudan veya dolaylı olarak hiç bir ilgim yoktur. Tüm mesajlarımda pulsarın olumlu olumsuz taraflarını yazdım. Ama bir grup arkadaş ısrarla münferit olayları abartarak herkes yaşıyormuş gibi lanse ediyor. Neden ısrarla kötü tecrübeleri büyütüp ahkam kesersiniz. (Motoetkinlik linkinde olduğu gibi) Neden olumlu yorumları dikkate almaz bir çırpıda fanatiklik olarak yaftalarsanız. Tabi ki bozulan sorun çıkaran pulsar olacaktır. Baştan beri belirtildi. Fiyat/performans ürünü olduğu. Duke parası mı verdin ki. Malzeme kalitesi Duke gibi olsun istiyorsun.
Mesala şu başlığa çöküpte, YBR'yi neden yerden yere vurmadınız. http://www.motosiklet.net/forum/mt-...si-farkettigim-yag-sizintisi-ybr-125-esd.html
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Bunlar ya işsiz güçsüz ergen, ya her mevzuya salça olup sinir bozmayı bir matah sanan saçma sapan insanlar, ya eskiden bu forumda Çinli motorlara kafayı takan paraları ile alt/orta gelir gurubundakileri ezmeye çalışan paralı eleman tayfası. Çinli muhabbeti bitti şimdi Hintli Bajaj üzerinden alt/orta gelir gurubunu ezmeye çalışarak kendilerini tatmin ediyorlar. Ya da Bajaj'ın piyasada aldığı rolü kıskanıp buradan algı yaratıp piyasayı etkilemeye çalışan rakip firmaların elemanları.

Hepsinde kötülük fix.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst