- Katılım
- 23 Mar 2011
- Mesajlar
- 90
Bu motorun yağ kaçırma gibi bir sorunu yok. Olmayan bir şeyi varmış gibi göstermeyin. Münferit yaşanmış olayları genelleştirmeyin. Bu yaptığınıza kara propaganda denir. Kara propagandayı bırakın artık. Motoru satıp kurtulmuşsunuz, artık biz körleri rahat bırakın. Motoru beğenmeyen gidip Duke alsın. Veya biraz daha ekleyip Yuki Yg 250Nt Naked alabilir.