- Katılım
- 16 May 2017
- Mesajlar
- 28
880kmdeyim anahtarlığımdan dolayı farkında olmadan bi kaç kez stop ettirmiş olsamda muazzam bir şeytan icadı
İlk motorum, gerek manevra olsun gerek contra olsun fazlasıyla tatmin edici diyebilim, sonrasında abs saçma sapan birden hızlıyken duran araca arkadan vurmamı da engelledi hemde kalan mesafeden bir araba daha geçer(kurs motoruyla arkadan bir araca vurdum(suçlu olarak)) çok sakin kullandığım söylenemez 500km sonrası bir kaç delirme anıma denk geldi gaza abandığımda oldu.(Tedbirli ve boş bir yolda) ilk motorum olduğu için olmasa gerek sebebi ise kurs motorunu 150 NS fazlasıyla kullandım ve gözlemlediğim kadarıyla bu motor bi acayip 
