- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese iyi günler. Temmuz ayının başında bayiiden sıfır 150Ns aldım. Motor 6 bin devire geldiğinde boğulma, gaz yememe olayı oluyo 2.-3.-4.-5. viteslerin hepsinde oluyo bu sorun tabi 5. viteste devir yükselmediği için 65-70 km hızı geçemiyorum. Bayiiye götürdüm adam bana bu motorda yazılım var o gazı hızlı açarsan böyle yapar diyor. Tamam eyvallah dedim yavaş açmayı denedim o devirlerde sabit tuttum hala aynı değişen hiç bişey yok. 17Hp gücü hiçbir şekilde alamıyorum. Kuralkanı aradım sordum müşteri hizmetlerindeki adam yazılım sadece 200ns te olduğunu söyledi. Arkadaşlar lütfen yardımcı olun bu sorunu nasıl çözerim. Fabrika çıkışı bi hata mı? yoksa dediği gibi motorun yazılımı var.