Bajaj Pulsar 150Ns Boğulma sorunu

Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
9
Öncelikle herkese iyi günler. Temmuz ayının başında bayiiden sıfır 150Ns aldım. Motor 6 bin devire geldiğinde boğulma, gaz yememe olayı oluyo 2.-3.-4.-5. viteslerin hepsinde oluyo bu sorun tabi 5. viteste devir yükselmediği için 65-70 km hızı geçemiyorum. Bayiiye götürdüm adam bana bu motorda yazılım var o gazı hızlı açarsan böyle yapar diyor. Tamam eyvallah dedim yavaş açmayı denedim o devirlerde sabit tuttum hala aynı değişen hiç bişey yok. 17Hp gücü hiçbir şekilde alamıyorum. Kuralkanı aradım sordum müşteri hizmetlerindeki adam yazılım sadece 200ns te olduğunu söyledi. Arkadaşlar lütfen yardımcı olun bu sorunu nasıl çözerim. Fabrika çıkışı bi hata mı? yoksa dediği gibi motorun yazılımı var.
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
servislerde ücretsiz olarak hava filtresinin borusuna bir parça takılarak bu sorun hallediliyor, bende de aynı sorun var ancak daha servise gidip de taktıramadım
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Arkadaş bir pulsar serisindede sorun olmasın ya. Valla okumaktan bıktım bune. Niye adam akıllı motor üretmiyorsunuz ya. Neden bu servislerin ilgisizliği,bilgisizliği yani.

200 ns türkiyeye ilk geldiğinde hemen test sürüşüne katılıp beğenmiştim oysaki. Ama bukadar şeyden sonra bajaj mı hele pulsar mı asla yani.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaş bir pulsar serisindede sorun olmasın ya. Valla okumaktan bıktım bune. Niye adam akıllı motor üretmiyorsunuz ya. Neden bu servislerin ilgisizliği,bilgisizliği yani.

200 ns türkiyeye ilk geldiğinde hemen test sürüşüne katılıp beğenmiştim oysaki. Ama bukadar şeyden sonra bajaj mı hele pulsar mı asla yani.

6160 liralık rezillik bence....aksırma-tıksırma ve bilimum sorun bu Hintli markaya özgün detaylar...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Para kazanma hırsı banada ( arasıra elektrik komple gidiyor) denge sensöründe problem var dediler motosikletin elektrik aksamını bir söktüm meher. + kutbu civatası sıkılmamış 125 lik motorda dende sensörü varmı ki
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Sorun muhtemelen 6000 (benim bildiğim 7000'di gerçi ama...) devirde çalışmaya başlayan ve motora fazladan güç sağlayan 2. bujiden. Hangi taraftaki buji tam olarak bilmiyorum ama siz ikisinide bir kontrol edin. En basidinden kabloları tam oturmamış olabilir. Olmadı servise söyleyin iki bujiyede bir baksınlar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Karbüratörlü ve gaz telli motora ne yazılımı atacakmış servis çok merak ettim :)
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Yazılım falan yok o motorda enjeksiyon dahi yok zaten tamamen eski sistem arka fren bile kampana fiyatina gore uygun motor okadar sovup sayirmayin derim fabrika cikisi veya ufak hatalar tabi ki olabilir ,servislerin bilgisizligi hakkinda bisey diyemem o denk gelen bi is cok begenen de var nefret eden de yeni yeni oturan bi sistem var ortada ve Turkiyede biliyosunuz mühendislik isleri ile işlemiyo bu bakim servis sistemi motosiklet servislerinde onun haricinde karburator ayarlariniz tam mi ona bi baktirin derim
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Çok basit bir şey ama, yeni alan arkadaşların başına çok gelen bir şey olduğu için yaziyim dedim;
Jikle tam kapanmamış olabilir mi? Kontrol ettin mi?

Baktıysan görmezden gel.
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
9
Çok basit bir şey ama, yeni alan arkadaşların başına çok gelen bir şey olduğu için yaziyim dedim;
Jikle tam kapanmamış olabilir mi? Kontrol ettin mi?

Baktıysan görmezden gel.

Yok kardeşim alakası yok yani kafayı yiyecem nasıl çözülcek bu problem bilmiyorum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Aparat gibi bişey takıyorlar düzeliyo servisin bilgisizliği
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
Git duzgun bir servise 6 bin devirde tekleme oluyor karburatore boru lazim de... Bu kadar .
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
9
Git duzgun bir servise 6 bin devirde tekleme oluyor karburatore boru lazim de... Bu kadar .

hocam yakın ilçedeki servise gittim aynı olay adamlar hiç bilmiyor. bu borunun adı ne biliyormusunuz? siz hangi servise yaptırdınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

Aparat gibi bişey takıyorlar düzeliyo servisin bilgisizliği

aynen öyle servisin bilgisizliği bu aparatın adı nedir satın alıp başkabir ustaya taktırsam kendimde takabilirim anlarım bıktım artık daha yeni aldım motordan soğudum.
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
1
hocam yakın ilçedeki servise gittim aynı olay adamlar hiç bilmiyor. bu borunun adı ne biliyormusunuz? siz hangi servise yaptırdınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------



aynen öyle servisin bilgisizliği bu aparatın adı nedir satın alıp başkabir ustaya taktırsam kendimde takabilirim anlarım bıktım artık daha yeni aldım motordan soğudum.

kardeşim servis çözmesi gerekiyor bu sorunu çözemezse müşteri hizmetleri ara servise gerekli bilgiyi verirler
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Ekrem Ata tatilde galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Adam olmayınca Bajaj bildiğin Çinli havası veriyor.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
13
mrb.size en yakın yetkili servise gidin garanti belgeniz ile fabrikadan istek yapsınlar (hava filitre burcu plastik)takılınca sorun çözülüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst