RS de ön abs var bildiğim kadarıylada ktm ile aynı yazılım, uzun yol içinse grenajlı olmasından dolayı rüzgarı daha az yersin. şekil olarak ns kullanmış birisin zaten rs alfarklı bir motora biniormuş gibi hisset.
Bu arada uzun yolda hava soğutmalı alet daha sorunsuz araç gittikçe soğutur. 2010 ve öncesi ducatilerde hava soğutmalı yanlış hatırlamıyorsam mosnter 1100 L-Twin silindir, silindir desmodromic başına 2 valf, hava soğutmalı.
Kaça sattın?
Bu arada uzun yolda hava soğutmalı alet daha sorunsuz araç gittikçe soğutur. 2010 ve öncesi ducatilerde hava soğutmalı yanlış hatırlamıyorsam mosnter 1100 L-Twin silindir, silindir desmodromic başına 2 valf, hava soğutmalı.
Kaça sattın?

