Arkadaslar yaklasik 2 hafta once pulsar ns 150 aldim bayiden sifir ama cok sıkıntiliyim motorum 5000 6000 devirde gaz yemiyor gazi sonlasaniz bile gitmiyor konuyla alakali bi bilgisi olan varmi ayni problemi yasadinizmi servise gittim acilicak dedi ama bana cok sorun yaratiyor kaza yapma riskim bile cok yardimci olurmusunuz
Arkadaslar yaklasik 2 hafta once pulsar ns 150 aldim bayiden sifir ama cok sıkıntiliyim motorum 5000 6000 devirde gaz yemiyor gazi sonlasaniz bile gitmiyor konuyla alakali bi bilgisi olan varmi ayni problemi yasadinizmi servise gittim acilicak dedi ama bana cok sorun yaratiyor kaza yapma riskim bile cok yardimci olurmusunuz
arkadaşlar bende yarın alıyorum 150 ns genel olarak nasıl memnunsuznuz demi honda cbf150 düşünüodum forumu okuyunca bıraz araştırınca çokda kötü bi araç olmadıgını anladım tip olarak güç olaak daha iyi çok fazla anlamıyorum motordan ama sanırım kararımı pulsar ns150den yana kullancam
bu 150 ns de vites göstergesi var mı şimdiden teşekkür ederim cevaplayan arkadaşlara
Merhaba arkadaşlar, biraz önce aranıza katıldım. Bir hafta öncede pulsarımı aldım. Motorumu sıfır almadım, kendisini 2000 km ve çok temiz ancak boşa geçirmekte sıkıntı yaşıyorum. Motor çalışır durumdayken çok zor boşa geçiyor. Karşı komşum da aynı motora sahip ve o da bu sıkıntıdan muzdarip. Yarın servise gideceğim. Bunun dışında el marşım çalışmıyor ve debriyaj çok geç kavrıyordu. Bunları dün konuştum serviste ki ustam ile bu sabah hepsini elden geçirecek. Duruma göre tekrar yazacağım.
Sıkıntı yapmayın genel hepimiz yaşadık servise ilk bakıma gidince bir aparat takıyorlar ücretsiz sorun ortadan kalkıyor motor gaz yemiyor gibi geliyor size tada öksürüyor gibi oluyor bende 3. Viteste 6-7 bin devirde oluyorsu şuan canavar gibi. Bu sorun kronik gibi dedi servis ama başka bi sorunu yok dedi sıkılmayın basit bit işlem
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
Bende sizin gibiydim sonra cbr 125 aradım temiz o arada fuarda gördüm motoru hoşuma gitti 2. El cbr yerine 0 150 ns aldım öksürmesi dışında sorun yaşamadım ilk bakımda da o sorunu düzelttiler maşallah güzel ve şehir içine çok yeterli. Selesi biraz sert artçı için ona minder düşünüyorum dengeyi bozmayacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Vites göstergesi yok ama ebay yada aliexpresden 3-4 dolara alıp taktırabilirsiniz bende başta baktım alışınca aramıyorsunuz
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
Snaa 200 al diyenlerin sebebi nedir 150 belki yetmez diye ise bi süre sonra 200 de yetmeyecektir
Enjeksiyonlu olduğu için ise hava soğutma büyük makinelerde dahi kullanılmakta bu cc dede çok fark etmeyecektir
Başlangıç veya gezi için çok ideal 50 cc için değilde ilerde bi cbr250 alırsın duke alırsın şimdi al 150 ns derim servisin demesine gör 150 nin sesi daha güzelmiş.
Bnde rs200 mü alsam bunu verip dedim abs li geenajlı felan servisteki eleman boşver abi bin buna dedi
Ön lastiğim biraz inmiş sanırım tam değerleri kaç olmalı?
2 gündür bir sürü arama yaptım bulamıyorum klavuzdada göremedim
ön ve arka lastiğie kaç hava basmamız lazım?
Hayırlı olsun.
Cikle açık olabilir mi, kontrol eder misiniz?
Merhaba arkadaşlar, biraz önce aranıza katıldım. Bir hafta öncede pulsarımı aldım. Motorumu sıfır almadım, kendisini 2000 km ve çok temiz ancak boşa geçirmekte sıkıntı yaşıyorum. Motor çalışır durumdayken çok zor boşa geçiyor. Karşı komşum da aynı motora sahip ve o da bu sıkıntıdan muzdarip. Yarın servise gideceğim. Bunun dışında el marşım çalışmıyor ve debriyaj çok geç kavrıyordu. Bunları dün konuştum serviste ki ustam ile bu sabah hepsini elden geçirecek. Duruma göre tekrar yazacağım.
Benim yag seviyem bana cok az geliyor. Servisin az doldurmus oldugunu dusunmuyorum ama. Motor soguk haldeyken camda yarim seviyesinde. Motor calisip isindiginde ceyrek seviyesine iniyor. Tam alt sinir cizgisinde gibi yani. Ekleyeyim mi sizce ustune biraz. Cevremde su an kullanan olmadigindan karsilastirma yapamiyorum.
Yok sorun ayaklıkla alakalı değil, marş motoru ya da bujiler ile ilgiliymiş. Bujinin bir tanesi az ateşliyor olabilir dedi usta. Başka bir usta da tecrülerime göre marş motorunda sıkıntı var dedi. Ben pek teknik detaylardan anlamam ama durum şuanlık bu. Bunlar sıkıntı değilde debriyajım çok geç kavrıyor bu yüzden şehir içinde sürekli motosikleti stop ettiriyorum istemeden. Debriyaj balatası değişecek büyük ihtimal dedi usta. Motorun iki gündür sanayideydi baktım dokunulmamış işlerim vardı şehir dışında o yüzden bugün almak zorunda kaldım. Motosikletimle işim olmadığı zaman halledeceğim bunları, yazarım yine. Aynı sorunlardan muzdarip arkadaşlar olabilir, faydamız olur. Bunun dışında vitesi boşa geçirme sıkıntısının motorun yeni olması ile alakası olmadığını düşünüyorum. Motor çalışır durumdayken 1. ve 2. vites arasında sanki hiçbir şey yokmuş gibi algılıyor motor. Kontağı kapatıyorum hoop boşu tık diye buluyor. Farklı bir sorun var gibi.El marşı nasıl çalışmıyor? Yan ayaklık açıkken vitesdeyse motor çalışmaz buna dikkat et, ilk aldığımda bende boşa çok zor geçiriyordum şuan tık diye geçiyor ilerde düzeliyor.