29mayıs kuralkan bajaj ekkinliğinde teslim aldığımdan beri kullanıyorum, biliyorsunuzdur etkinlikte yapılan çekiliş sonucunda ns150 sahibi oldum. 4800 km dir kullanıyorum, geçen ramazan bayramı tatilinde 2050 km. lik ege turu yaptım. yaklaşık 40 tl (8,5--9 lt) arası depoyu doldurup 300 km civarı yol yapabiliyorum. konfor için şikayetlerim vardı ama 2,5 misli pahalıya satılan aynı sınıftaki (DUKE200) başka bir motoruda deneme imkanım oldu, arasında bir fark yoktu hatta ns 150 daha konforlu diyebilirm, karburatoru ile ilgili bazı sorunlar yaşadım herkes gibi tekleme şikayetim vardı, onu da oktay motor gerekli müdaleyi yaparak giderdi.. bugunlerde 5000 bakıma gireceğim.. gayet memnunum ,Topcase ve ön cam taktım, günlük ev-iş arası ulaşım haricinde haftasonları yakın bölgelere sürüş yapıyorum şile-ağva, tekirdağ, karaburun gibi.. binince üstüne götürüyor maşallah.. görmediğim yerleri görüyorum.. bu imkanı sağlayan Ekrem Bey e sonsuz teşekkür ve dua ediyorum. lastikler de gittiğim yollarda hiç sorun çıkarmadı girdiğim virajlar da yabana atılır gibi değil, frenleri gayet iyi, son sürat olarak 134 gördüm, 125 e kadar bir anda çıkabiliyor, sonrasında rüzgar faktörü ile ya daha hızlanıyor yada olduğu yerde seyir ediyor.. hızlanması güzel, yüksek devirdeki sesi ve oturuş pozisyonu seri kullanmaya yöneltiyor.. ben memnunum. önceki motorum da boxer idi pulsar ns 200 almaya yeltenmiştimki ns 150 sahibi oldum, uzunca bi süre kullanıp en azından cs 400 de gelmiş ve kullanıcısı oluşmuş olur.. cs400 e geçerim, o da olmazsa as200 olur.. ama bajaj olur
