En küçük Pulsar 150 NS'ci olarak aranıza katıldım
Yaşım 16 daha dün aldım motoru 80 kmye falan geldi. Benim mi süresim geliyo motor mu beni sür diyo anlamadım ama doyamıyorum. Ayrıca boyum 170 iki ayağım parmak uçlarında ama çok rahatsız edici durumda değil. Işıklarda sol ayağım tam yere basıyor sağ ayağımlada arka freni tutuyorum. İlk vitesli motorum ve daha ilk defa vitesli motor sürdüm. İlk 10 dakika istop ettirmeyle geçti fakat bugün hiç sorunsuz şekilde kullanmaya başladım. Bayi bana 7000 deviri geçme dedi, çok zor durumda kalmadıkça 7000 devirin üstüne çıkmadım. İlk motorum olduğu için frenleri nasıldır debriyajı nasıldır nasıl gider yorum yapsam doğru olmaz ama 2 kişi bugün bayırdan çıktık arkadaşımla yaklaşık 160 kilo falan toplam. 2. viteste devir 7000i geçecek diye 3. vitese attım. 3. vitestede hafif böyle ileri geri yaptı pek anlamam neden olduğunu umarım zarar vermemiştir. Motoru uzun süre kullananlardan tavsiye almak çok isterim. Ne yapmalıyım ne yapmamalıyım. Söylerseniz çok sevinirim çünkü daha acemiyim ve ilk motorum tavsiyelerinizi bekliyorum. He birde ehliyet sınavına temmuzda gireceğim. Ehliyetsiz sadece yakın yerler 


Son düzenleme: