Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2016
Mesajlar
7
]marş çalışmıyo derken marş basıyor motor mu çalışmıyor

mars basıyor ama marsmotoru calısmıyor calııssa gıdecek ve motoru calıstırsam bıle 5 dakka gıdıp duruyor hıcbırsey yapamıyorum arkadaslar lutfen yardım ve aku pert olablılr dıye dusunuyorum servıste bedevaya yenı aku takarlarmı
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Benzer sorunu yaşayan bir arkadaşımız oldu sanırsam. karbüratör karışım ayarı ile halletmiş olması lazımdı. Ayar yani.

Bu gün 2 haftalık bekleme sonucu aküm geldi. 1 hafta garanti kağıdını kaybettiğim için beklemiştim. Eski aküyü çıkardığım anda (uzun bir yoldan gelmiştim ve motor sıcaktı) akünün üzerindeki asidin akmakta olduğunu gördüm. Akü çıkarıldı. Parçalar temizlendi ve takıldı. Sonra yeni bir akü takıldı. Şimdi sıkıntısız.
Bir de boruyu taktırdım. şu teklemede taktıkları. Motor inanılmaz rahat bir şekilde 115 km ye hıza çıktı. İnanamadım. Çok fark etti.

hocam sevindim hallolmasına benim motorada o borudan takmışlardı brnim soruna gelince bende oyle hava ayarı diye düşündüm serviste dün hava ayar vidasını sıktılar biraz ama yine değişen bişey yok bugun yolda giderken debriyaja basıp tekrar gaz verdiğmde hareketlenirken 10 kere stop etmiştir motor ilk bakıma kadar bişey yoktu deli oldum kaç gündür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------

]marş çalışmıyo derken marş basıyor motor mu çalışmıyor

mars basıyor ama marsmotoru calısmıyor calııssa gıdecek ve motoru calıstırsam bıle 5 dakka gıdıp duruyor hıcbırsey yapamıyorum arkadaslar lutfen yardım ve aku pert olablılr dıye dusunuyorum servıste bedevaya yenı aku takarlarmı

dostum biran önce servise götür sorun oysa değiştirmeleri lazım ve değiştirirlerde.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
7
arkadaslar ben akuyu degıstırsem benden para alırlarmı bıde bnm motor 60 70 tkelemeye baslıyo sorun ne olablılır dedeıgım gıbı akuden olsa enjeksıyonu keser benzın mootra gıtmez ondan suhpem var anlayan arkadaslar yazarmısınız
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
tekleme sorunu garanti dahilinde hava filtresi hortumunun girişine boru takıyorlar.durma sorununa gelince servise götür eğer sorun aküdeyse para almazlar aküde değilse zaten değiştirmene gerek yok
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
7
tekleme sorunu garanti dahilinde hava filtresi hortumunun girişine boru takıyorlar.durma sorununa gelince servise götür eğer sorun aküdeyse para almazlar aküde değilse zaten değiştirmene gerek yok

arkadasım benden para alınacakmı ben bıde gıdersem bakımda yaptıracagım onu merak edıyorum net bı cevap verrımsınız motorun kac yıl gsrsntısı var
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadasım benden para alınacakmı ben bıde gıdersem bakımda yaptıracagım onu merak edıyorum net bı cevap verrımsınız motorun kac yıl gsrsntısı var

kardeşim okumuyormusun yazdığımı garanti dahilinde ne demek. hem teklemede hem aküde. sorun var motor duruyo diyosun marş basmıyo diyosun tekleme içinde alınmıcak marş basmama durma içinde alınmıcak bakım yaptırırsan işçilik parasını bilemem.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Motorunuza iyi bakmalısınız. Burada genel olarak gördüğüm olay ilk 1000 km de motoruna düzenli bakmamış, zincir yağlama mı o da ne? Rodaj nasıl yapılır diye araştırmadan, önceki sayfaları okumayan arkadaşlarımızın olması. Sonra gelip buraya yazıyorlar ve motoru düşünen arkadaşları yanlış yönlendirebiliyorlar. Siz motora iyi bakmazsanız o da sizi yolda bırakır. Önce bir garantisi kaç sene bakın. Sonra yetkili servis bulun. Her türlü sorunla ilgileniyorlar. Götürün, gösterin. Motorun garantisi de 2 senedir bu arada.
Sonra motorunuza binmeden rodaj nedir araştırın. Ben makinamı almadan önce sırf 3 gün rodaj nasıl yapılır araştırdım.
Kötü bakıldığı takdirde s1000rr getirin, 2000 km de sorunları başlar. Markalar farklıdır ancak motor motordur.
Mesela Çoğu arkadaş rodaj ile ilgili motora az da olsa kompres yapılması gerektiğini bilmez. Ara ara bu şekilde kompresle sıkıştırılması gerekir mesela gaz açtığımızda nasıl sıkışıyor ise gazı orta devirde çektiğimizde de sıkışmalıdır. Silindirlerin oturması için bu gereklidir. Bu olay motor frenidir. Ancak mesela motor freni denilen sıkıştırma işlemi fazla yapılmamalıdır ve yüksek devirdeyken yapılmamalıdır. Nazik ve narin bir biçimde yapılmalıdır.
Mesela dün 1000 km deyim dün çok rahat biçimde otoyolda 115 km gördüm.
Maaşallah diyelim ve motorlarımıza iyi bakalım.
Aletlerin garantisinin olması kötü bakıldığı taktirde sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Motorunuza iyi bakmalısınız. Burada genel olarak gördüğüm olay ilk 1000 km de motoruna düzenli bakmamış, zincir yağlama mı o da ne? Rodaj nasıl yapılır diye araştırmadan, önceki sayfaları okumayan arkadaşlarımızın olması. Sonra gelip buraya yazıyorlar ve motoru düşünen arkadaşları yanlış yönlendirebiliyorlar. Siz motora iyi bakmazsanız o da sizi yolda bırakır. Önce bir garantisi kaç sene bakın. Sonra yetkili servis bulun. Her türlü sorunla ilgileniyorlar. Götürün, gösterin. Motorun garantisi de 2 senedir bu arada.
Sonra motorunuza binmeden rodaj nedir araştırın. Ben makinamı almadan önce sırf 3 gün rodaj nasıl yapılır araştırdım.
Kötü bakıldığı takdirde s1000rr getirin, 2000 km de sorunları başlar. Markalar farklıdır ancak motor motordur.
Mesela Çoğu arkadaş rodaj ile ilgili motora az da olsa kompres yapılması gerektiğini bilmez. Ara ara bu şekilde kompresle sıkıştırılması gerekir mesela gaz açtığımızda nasıl sıkışıyor ise gazı orta devirde çektiğimizde de sıkışmalıdır. Silindirlerin oturması için bu gereklidir. Bu olay motor frenidir. Ancak mesela motor freni denilen sıkıştırma işlemi fazla yapılmamalıdır ve yüksek devirdeyken yapılmamalıdır. Nazik ve narin bir biçimde yapılmalıdır.
Mesela dün 1000 km deyim dün çok rahat biçimde otoyolda 115 km gördüm.
Maaşallah diyelim ve motorlarımıza iyi bakalım.
Aletlerin garantisinin olması kötü bakıldığı taktirde sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez.

Güzel bi msj olmuş bende şayet 500 Km deyim 5-6bin devirde kullanmaya özen gösterdim 60 km hızı geçmemeye dikkat ettim ama boşlukta zaman zaman kısa süreli hızlanmalar yaptım ki servissin dediğide buydu .
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
7
kardeşim okumuyormusun yazdığımı garanti dahilinde ne demek. hem teklemede hem aküde. sorun var motor duruyo diyosun marş basmıyo diyosun tekleme içinde alınmıcak marş basmama durma içinde alınmıcak bakım yaptırırsan işçilik parasını bilemem.
eyvallah kardes azarlar gıbı konusuyon burda bıse soryuoz ıstersen cevap ıstersen verme ayıp oluyo kırdın bızı sevgıler
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
asla öyle bir niyetim yok kırdıysam k.bakma kardeş,soruna cevap vermemişim gibi davrandın diye öyle dedim çoğumuzda motor bir sorun çıkardı mı gereksiz takılma ve hemen çözüme kavuşturma isteği oluyor ama dediğim gibi,yazdığın sorunlarda tekleme,durma,akü vs. servis para almaz.sorunu hallettiğnde bizimlede paylaşırsan seviniriz,kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
7
asla öyle bir niyetim yok kırdıysam k.bakma kardeş,soruna cevap vermemişim gibi davrandın diye öyle dedim çoğumuzda motor bir sorun çıkardı mı gereksiz takılma ve hemen çözüme kavuşturma isteği oluyor ama dediğim gibi,yazdığın sorunlarda tekleme,durma,akü vs. servis para almaz.sorunu hallettiğnde bizimlede paylaşırsan seviniriz,kazasız sürüşler dilerim.

tm eyvallah kardesım motor yapıldıgında yazarım ıyı aksamlar yarında sınavım var :) )
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Cumartesi test sürüşü var motor ehliyetim var ama 1-2 aydır var acemiliğim var 150 NSyi test sürüşünde sıkıntı yaşar mıyım? Kendime güveniyorum ama tek başıma gidicem acemilik illa olucak.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Cumartesi test sürüşü var motor ehliyetim var ama 1-2 aydır var acemiliğim var 150 NSyi test sürüşünde sıkıntı yaşar mıyım? Kendime güveniyorum ama tek başıma gidicem acemilik illa olucak.

Bir sıkıntı yaşamazsın daha önce vitesi kullandın ise normal kalkış yapar rahat bir şekilde kullanırsın.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
7
7vblML.jpg
[/url][/IMG] buda benım pulsar mavı renk ısteyen arkadaslar olmus mavı rengıde boyle
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar bu Motorun yakıt tüketimi ne kadardır. Deposu ne kadara doluyor ve bu dolu depoyla kaç km. yol gidiyor. Objektif cevap verebilecek kimse yokmu. Forumda 350km. falan yazan arkadaşlar olmuş. yalnız bu tüketim deponun yedeğe düşünceye kadarmı gittiği mesafe yoksa yedekte dahilmi. Sanırım fabrika verileri deponun aldığı benzin 12+2,4lt. Bana bu motor biraz fazla yakıt tüketiyor gibi geldi. Bu günlerde PULSAR 150NS ile HERO HUNK arasında seçim yapmaya çalışıyorum.Bir türlü karar veremedim aslında PULSAR diyorumda fakat bana yakıt tüketimi biraz abartılı gibi geldi.Şimdiden vereceğiniz cevaba tşk. ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst