Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hepsini denedim fakat suan jikleyi ceker cekmez istop ediyor veya jikle ile calsitirdigimda gaz ile pompaliyorum biraz gazi birakir birakmaz stop ediyor , suan jiklesiz gayet duzgun calisiyor rolanti 1.5 da jiklede sıkınti var gibi görünüyor yarin gidelim bakalim ne çıkacak yazarim motor pulsar 150 as 230 km de bu arada

Şayet motor jiklesiz rahatça çalışıyorsa zaten jikle istemiyor demektir. Jikle soğuk havalarda fazladan gaz elde etmek, zengin karışım elde edip kolay çalıştırmak içindir. Siz yine servise gösterin ama jiklesiz çalışıyorsa zaten gerek yok ki jikle açmaya. Normal şekilde çalışan motorun jiklesini açmaya gerek yok. Ben aldığımdan beri sadece 1 kez jikle açtım mesela, onun harici hep tek marş ve hafif gaz vererek çalıştırıp ısıttım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

Saat ayarlamayı kullanma kılavuzundan baktım yöntem şu şekilde :

SAAT AYARLAMA
Dijital saat zamanı saat:dakika şeklinde, 12 saatlik dilimde
gösterir. Saat ayarı sadece TRIP1 modundayken yapılabilir.
 Mod (8) tuşuna 2 saniye kadar basınız, TRIP1 modu seçiniz.
 Mod (8) ve Set (9) tuşlarına aynı anda 2 saniyeden fazla
basınız, : ve saat hanesi yanıp sönmeye başlayacak.
 Mod (8) tuşuna 1 saniye kadar basarak saat hanesini
ayarlayınız.
 Set (9) tuşuna 1 saniye kadar basarak dakika hanesi
ayarlayınız.
 Mod (8) ve Set (9) tuşuna aynı ayna 2 saniyeden fazla
basarak ayarlanan saati kaydediniz.
 Saat ayarlama ekranında 5 saniyeden fazla işlem yapılmazsa
veya araç çalıştırılırsa, saat ayarı yapılmadan otomatik ayar
modundan çıkış gerçekleşir.

Ayarlayamayan arkadaşlara duyurulur.

Ayarlayabildiniz mi bari. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Debriyaji cekince stop etme sorunu var bide cok sık karsilasiyorum motoru isitmadan da cikmiyorum
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Debriyaji cekince stop etme sorunu var bide cok sık karsilasiyorum motoru isitmadan da cikmiyorum

O zaman sizin servise gitmeniz lazım, benim motoru az önce çalıştırdım ve bir 20 dk kadar kullandım, 1500 devir rölanti çeviriyor ve hiç bir sorun yok. başta tabii soğuk olduğu için önce bir süre elimle gaz veriyorum ama en fazla 30 sn sonra gaz vermeyi kesiyorum ve istikrarlı bir şekilde ısıtarak rölanti 1500 devire geliyor. Jikleye gerek kalmıyor. Benim motor bugün 400km'yi aştı rölantiyi 1500'e düşürünce biraz daha rahatladı, daha istikrarlı hale geldi. Şimdilik çok memnunum motordan.

Mutlaka servise gidin bir ayarsızlık var belli ki.
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
8
Bende geçen hafta servite sordum ön teker olmaz ama arkaya olur dediler fakat 200ns arka teker boyutunun motoru yoracağını ns 150 orj tekerin bir büyüğü boyutta tekerin daha iyi olacağını sölediler. Lastik olarakda ekonomik istersen irc al rahat rahat bin dediler.

Herkese merhaba,
ns150 alan yüzlerce kişi olduk belki 1000'i geçtik.
yok mu lastiklerini değiştiren birisi ?
öne ve arkaya hangi ebat hangi marka lastik taktırdı ? nerde taktırdı ?
ne kadar ödedi ?
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Herkese merhaba,
ns150 alan yüzlerce kişi olduk belki 1000'i geçtik.
yok mu lastiklerini değiştiren birisi ?
öne ve arkaya hangi ebat hangi marka lastik taktırdı ? nerde taktırdı ?
ne kadar ödedi ?

Lastik işini ben de merak ediyorum. Ns200 ün lastik ebatları oluyor da diyenler var
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
8
ben 500-750 bakımına gittiğimde servisle konuştum. Hatta sordum neden bunu opsiyonlu satmıyorsunuz kaliteli bir lastikle farkını alıp satın diye. 450 tl farkla degiştiriyoruz dedi. Tamam değiştirelim ne takacaksınız dedim sanırım elinde lastik yoktu bir daha ki sefer değistiriz dedi. ns200 de özellikle arka tekerlek hoş da duruyor arkaya 130 taksak olmaz mı deyince jantlar kalın ön maşada farklı dedi.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
ben 500-750 bakımına gittiğimde servisle konuştum. Hatta sordum neden bunu opsiyonlu satmıyorsunuz kaliteli bir lastikle farkını alıp satın diye. 450 tl farkla degiştiriyoruz dedi. Tamam değiştirelim ne takacaksınız dedim sanırım elinde lastik yoktu bir daha ki sefer değistiriz dedi. ns200 de özellikle arka tekerlek hoş da duruyor arkaya 130 taksak olmaz mı deyince jantlar kalın ön maşada farklı dedi.

Lastik yanaga tam olarak oturmaz ince janta kalin lastik takarsaniz lastik balonlasir stabiliteyi bozar makinenin dengesini bozarsiniz verim alamazsiniz uygun ebatlar takmak zorundayiz bizim servis anlaşın lastigi var dedi sava nin lastikleri var onun haricinde pek lastik bende bulamadim adam akilli metzeler falan takmak isterdim dogrusu
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
Ya arkadaşlar kutuplarda yaşamıyoruz bu havada ne jiklesi
Jiklesi ekstra kar kış aylarında ihtiyaç olduğunda çekilir motor ısınınca kapanır,eğer bu havalarda açarsanız direk istop eder jikle ile marş basarsanızda çalışmaz
Mart 15 de aldım motoru hergün sabahın 8inde tek marşlar çalıştırıyorum bi sıkıntısı yok.
Lastikleri gelecek olursak yağmurlu yolda kullanılmaz yazı bu lastiklerin geçirip kışın değiştirmeyi düşünüyorum model ebat vsvs. Şuan düşünmedim, ancak kurye sektöründe calistigımdan dolayı son zamanlardaki yağmurlarda kullanmak çok riskli gerçi yarım saatlik yağmurdan sonra lastiklerin alışıyor ama güven vermiyor malesef.
Hele ki kuru lastikle şu birikintisine kesinlikle girmeyin direk dans etmeye başlıyorsunuz 😊
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Resim

Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum

Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum

Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...

imkanlar banada 150ns diyor ama oturuşu bi cbf150 ybr gibi rahatmı yoksa apaçi rtr gibi hafif öne çöküyormusun bi zaman ayırıp bakmaya gidemedim üşenmekten olsa gerek :)yolarda görüyorum bi yakalasam birini bakacamta yakalamak nasip olmadı

Bu arada aldın zor oldu h.olsun servise bi kaç gid gele hal olur inş :)
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum

Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...

Ayna dışındaki 2 sorun bende de vardı. Motor alıştıkça düzeldi. Bi rölanti ayarı yapsın servis 1 dk da çözüyorlar rölantiyi. O teklemenin de 1-2 defa üstüne gittim sonra açıldı, şimdi köpek gibi gidiyor maaşallah. Sıkıntısız 115 km görüyor.11 beygir olan cbf ler ağlıyor yanımda :) Daha da gider ama zorlamıyorum fazla. Motorun yeni olmasından dolayı öyle yapıyor. Çok zorlamayın ufak ufak 500 km ye doğru açarsınız.

Hayırlı olsun da böyle olmaz. 2 resim atın, adettendir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Ayna dışındaki 2 sorun bende de vardı. Motor alıştıkça düzeldi. Bi rölanti ayarı yapsın servis 1 dk da çözüyorlar rölantiyi. O teklemenin de 1-2 defa üstüne gittim sonra açıldı, şimdi köpek gibi gidiyor maaşallah. Sıkıntısız 115 km görüyor.11 beygir olan cbf ler ağlıyor yanımda :) Daha da gider ama zorlamıyorum fazla. Motorun yeni olmasından dolayı öyle yapıyor. Çok zorlamayın ufak ufak 500 km ye doğru açarsınız.

Hayırlı olsun da böyle olmaz. 2 resim atın, adettendir :)

Resim nasıl atılıyor ki bilmiyorum :) cahillik zor
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Hızlıresim yazın girin googleden :) resmi seçin sonra lşnki yapıştırın
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
D2n46v.jpg
[/url][/IMG]
57WM7z.jpg
[/url][/IMG]
6P35ml.jpg
[/url][/IMG]
Evet motorum bu
Aklımda soru işareti olanlari sordum cevapladiniz teşekkür ederim inşallah düzelecek. ..
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Pulsar 150 ns

Şimdi oldu beh :) kırmızısı da hoş duruyormuş haa

Karanlıkta bindim kısa far çok önde Uzunlari yakmak zorunda kalıyorum far ayarı gibi bi fonksiyonu varmı göremedim de...
Bu arada teşekkür ederim iltifat için ... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Arkadaslar sorunlarimi bugun servise ilettim , stop etme dorunu rodajdan dolayiymis hafif rolanti yukseltilince sorun ortadan kalkti , gostergenin gec gelmesi akunun sarjin dolayiymis bakima gittigimde biraz daha sarj edilecek , kavrama noktasinin yukarida olmasindan şikayetçiydim onu biraz geriye aldirdim , arka fren cok bos geliyordu onun da ayarini yaptilar sorunlarim çözüldü buraya da karsilasan olursa diye yazmak istedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst