Hepsini denedim fakat suan jikleyi ceker cekmez istop ediyor veya jikle ile calsitirdigimda gaz ile pompaliyorum biraz gazi birakir birakmaz stop ediyor , suan jiklesiz gayet duzgun calisiyor rolanti 1.5 da jiklede sıkınti var gibi görünüyor yarin gidelim bakalim ne çıkacak yazarim motor pulsar 150 as 230 km de bu arada
Şayet motor jiklesiz rahatça çalışıyorsa zaten jikle istemiyor demektir. Jikle soğuk havalarda fazladan gaz elde etmek, zengin karışım elde edip kolay çalıştırmak içindir. Siz yine servise gösterin ama jiklesiz çalışıyorsa zaten gerek yok ki jikle açmaya. Normal şekilde çalışan motorun jiklesini açmaya gerek yok. Ben aldığımdan beri sadece 1 kez jikle açtım mesela, onun harici hep tek marş ve hafif gaz vererek çalıştırıp ısıttım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Saat ayarlamayı kullanma kılavuzundan baktım yöntem şu şekilde :
SAAT AYARLAMA
Dijital saat zamanı saat:dakika şeklinde, 12 saatlik dilimde
gösterir. Saat ayarı sadece TRIP1 modundayken yapılabilir.
Mod (8) tuşuna 2 saniye kadar basınız, TRIP1 modu seçiniz.
Mod (8) ve Set (9) tuşlarına aynı anda 2 saniyeden fazla
basınız, : ve saat hanesi yanıp sönmeye başlayacak.
Mod (8) tuşuna 1 saniye kadar basarak saat hanesini
ayarlayınız.
Set (9) tuşuna 1 saniye kadar basarak dakika hanesi
ayarlayınız.
Mod (8) ve Set (9) tuşuna aynı ayna 2 saniyeden fazla
basarak ayarlanan saati kaydediniz.
Saat ayarlama ekranında 5 saniyeden fazla işlem yapılmazsa
veya araç çalıştırılırsa, saat ayarı yapılmadan otomatik ayar
modundan çıkış gerçekleşir.
Ayarlayamayan arkadaşlara duyurulur.
Ayarlayabildiniz mi bari.
Son düzenleme:
