Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Benim zinciri servise gidiyorum arada yağlıyorlar bir spreyle ancak aldığımdan beri zincir üzerinde balçık gibi bir madde var yapış yapış gres yağı gibi. Zincir temizleme spreyi alıp temizleyip sonra yağlamam mı lazım ne yapayım?
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Benim zinciri servise gidiyorum arada yağlıyorlar bir spreyle ancak aldığımdan beri zincir üzerinde balçık gibi bir madde var yapış yapış gres yağı gibi. Zincir temizleme spreyi alıp temizleyip sonra yağlamam mı lazım ne yapayım?

Gaz yağı ile temizleyebilirsiniz zincirinizi veya genellikle yikamacilarda zincir icin ilaclar oluyor o da o kismi atabilir isterseniz
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Motorumla bu gün bir gezinti yaptım, İstanbul sahil boyunca Beylikdüzünden Sarıyere kadar gittim, tamamının videosu var neredeyse, ama çok uzun olduğu için bir kısmını yayınladım ve hızlandırılmış şekilde koydum yoksa çok uzun, konuşma yok sadece gezi arkadaşlar.


Yorumlarınızı bekliyorum


 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Videoda kamera olarak ne kullandın kardeşim?

kalite kötü olduğundan soruyorsan onu ben de anlamadım yüklediğim videonun kalitesi çok iyi ancak youtube a atınca böyle oldu,

kullandığım kamera da SJ 4000

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

kalite kötü olduğundan soruyorsan onu ben de anlamadım yüklediğim videonun kalitesi çok iyi ancak youtube a atınca böyle oldu,

kullandığım kamera da SJ 4000

Şimdi düzeldi, Youtube yeni işledi heralde videoyu, tekrar bakabilirsin.
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
Merhaba arkadaşlar daha önce forumu takip ediyordum ancak üye olmamıştım. Ne zamanki gidip Pulsar 150 NS yi aldım artık üye olmanında vakti geldi dedim :) 35 yaşındayım istanbul'da yaşıyorum 15 sene aradan sonra yine motorsiklet şeysilerim gıpraştı ve gidip aldım... Tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Herkese iyi haftalar arkdaşlar.. Hafta sonu polonezköy ordanda riva gittim güzel bir gezi oldu motoru daha iyi tanıdım daha sevdim rodaj sebebiyle 6bin devri geçmemeye çalışssam bi iki geçmek durumunda kaldım hava güzeldi yollar güzeldi rüzgar daha güzeldi :) keyifli oldu akşama bir iki manzara resmi paylaşıcam.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
15
Merhaba arkadaşlar bende motoru alalı çok olmadı bir iki kullandım görüğüm bi kaç bişi var belki yeni arkadaşalra da faydası olur öncellikle servisler bu motorun rolanisini yüksek tutuyorlar bunun sebebide müşteri motor soguk iken çalışmıyor demesin diye servisle konuştum bu konuyu rölanti ayarını kendımızde yapabılırız fakat bu ayarın motor sıcak haldeyken yapılması gerekıyor ki gerçek rolantıyı bulsun. gelelim benim sorunuma benim sorunum motorun ısındıkdan sonra 3 -4 bin devre çıkmasıydı bunu düzelttim şu an böyle bir problem yok rolantıyı sıcakken dusurdum sabahları stop etme sorunu olursada jikle ile çalıştırmayı dusunuyorum :) rolanti şeysi de şudur saat yönünün tersine çevrilirse rolanti düşer. O uzun ucunda vida gibi olan şey rolanti şeysi :):)

LArMlo.jpg
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Herkese iyi haftalar arkdaşlar.. Hafta sonu polonezköy ordanda riva gittim güzel bir gezi oldu motoru daha iyi tanıdım daha sevdim rodaj sebebiyle 6bin devri geçmemeye çalışssam bi iki geçmek durumunda kaldım hava güzeldi yollar güzeldi rüzgar daha güzeldi :) keyifli oldu akşama bir iki manzara resmi paylaşıcam.

Ben de şu polonezköye bir gidicem, ama gidişi bilemiyorum vallahi :D bu pazar beraber bi gidişat mı yapsak acaba
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Oo epey kullanan arkadaş var. Whatsapp grubumuz var. Telefonlarinizi özelden yollarsaniz etkinlikler için organize olabiliriz kolayca
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bugün 550 nci PULSAR NS 150 kullanıcısı da aramıza katıldı. Arkadaşlara hoş geldiniz diyorum. Saygılarımızla...
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Anlaşılan pulsarin çok güzel sağlam hızlı seri ama yakıt stabil 15 kuruştan aşağı yok
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Anlaşılan pulsarin çok güzel sağlam hızlı seri ama yakıt stabil 15 kuruştan aşağı yok

Daha makinelerin çoğu rodajdan çıkmamış, neyin yakıt hesabı bu yahu :D ayrıyeten benim yakıt hesabım var yukarıda, 11 kuruş yaktı 2. Deposunda, devir düşüktü amma velakin, yükseltsem 14 civarı yakar yani 15 ten aşağı var. Tabi ki böylesine bir performansın da bir bedeli var değil mi? Üstüne üstlük 1.2 tsi motorlu arabam kapıda yatar oldu :) para yetiştiremiyorduk velete ya oh arkadaş :)
Ayrı sırada yazdığınız ilk özellikler zaten başına tercih sebebi
Motorumdan şahsen çok memnunum MAAŞALLAH.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bence bu motor şehiriçi kullanımına daha uygun bi Pulsar olmuş. Keşke jantları 200NS'ye göre ince yapmasalardı.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Büyük ihtimalle rks mi satıyorum arkadaşlar biriyle anlaştim Pulsarin kırmızı rengini düşünüyorum bu cuma önerileriniz var mı nelere dikkat etmem lazım sıfır aldığım için istediğim yağı koydurabilr miyim Castrol 10 40 düşünüyor um cıvataların sıkımi rodaj bitince mi yapayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst