- Katılım
- 25 Ağu 2016
- Mesajlar
- 197
Sevgili arkadaşlar 32 yaşındayım vitesli motosiklet kullanmayı yeni öğrendim aranıza katılmayı planlıyorum pulsar 200 ns modelini sürdüm ama 150 ns modelini sürmedim yaşadığım şehirde test ettirmiyorlar tvs apache ve pulsar 150 arasında kaldım işe gidip geleceğim yakıtta önemli benim için karadenizde yaşıyorum her mevsim yağış olan bir yer iki motordada lastikleri değişmem gerekecek mi ? Yakıt konusunda ön planda hangisi olur ve hangi motorun yokuş performansı daha iyidir benim için önemli konular.
İkisinde de lastik değişecek, pulsar daha iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
Çanta tamirini 50 tl ye aldım topcase birde yan çantalık yeri var
Nerden aldın hocam 50 tl ye?