Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Sevgili arkadaşlar 32 yaşındayım vitesli motosiklet kullanmayı yeni öğrendim aranıza katılmayı planlıyorum pulsar 200 ns modelini sürdüm ama 150 ns modelini sürmedim yaşadığım şehirde test ettirmiyorlar tvs apache ve pulsar 150 arasında kaldım işe gidip geleceğim yakıtta önemli benim için karadenizde yaşıyorum her mevsim yağış olan bir yer iki motordada lastikleri değişmem gerekecek mi ? Yakıt konusunda ön planda hangisi olur ve hangi motorun yokuş performansı daha iyidir benim için önemli konular.

İkisinde de lastik değişecek, pulsar daha iyi ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

Çanta tamirini 50 tl ye aldım topcase birde yan çantalık yeri var

Nerden aldın hocam 50 tl ye?
 
Katılım
24 Eki 2016
Mesajlar
12
Değerli cenktu; yedek parça sorunu yaşadığınız hangi servis veya bayi, öğrenebilir miyim?

Ankara'da 4.44 idi kapandı, İzmir'deki servisin adını bilmiyorum, sitede de sadece sahibinin adı yazıyor şirket adı yerine.

Uzun zamandır foruma bakamadım, 2 hafta önce bu tekleme sorunum gaz diyaframının değişmesiyle halloldu, geçen hafta da aküm değişti. Bu iki işlemi de Ankara'da Turan Güneş'te MotoRPM'den hallettim, sağolsun Sinan abi çok cana yakın bir insan kafamdaki her soruyu da cevapladı. Bu iki işlem de garantiden halledilmiş oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
8
Yakıt konusu önemliyse tvs apache.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------

Sevgili arkadaşlar 32 yaşındayım vitesli motosiklet kullanmayı yeni öğrendim aranıza katılmayı planlıyorum pulsar 200 ns modelini sürdüm ama 150 ns modelini sürmedim yaşadığım şehirde test ettirmiyorlar tvs apache ve pulsar 150 arasında kaldım işe gidip geleceğim yakıtta önemli benim için karadenizde yaşıyorum her mevsim yağış olan bir yer iki motordada lastikleri değişmem gerekecek mi ? Yakıt konusunda ön planda hangisi olur ve hangi motorun yokuş performansı daha iyidir benim için önemli konular.

Yakıt konusu önemliyse tvs apache
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Ankara'da 4.44 idi kapandı, İzmir'deki servisin adını bilmiyorum, sitede de sadece sahibinin adı yazıyor şirket adı yerine.

Uzun zamandır foruma bakamadım, 2 hafta önce bu tekleme sorunum gaz diyaframının değişmesiyle halloldu, geçen hafta da aküm değişti. Bu iki işlemi de Ankara'da Turan Güneş'te MotoRPM'den hallettim, sağolsun Sinan abi çok cana yakın bir insan kafamdaki her soruyu da cevapladı. Bu iki işlem de garantiden halledilmiş oldu.

Güle güle kullanın. ANKARA-İZMİR-İSTANBUL servis ataklarımız devam ediyor. Yakında bu lokasyonlarda kullanıcılarımız inşallah çok daha memnun olacaklar.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Güle güle kullanın. ANKARA-İZMİR-İSTANBUL servis ataklarımız devam ediyor. Yakında bu lokasyonlarda kullanıcılarımız inşallah çok daha memnun olacaklar.

Ekrem bey her önünüze geçene servis yetkisi vermeyin. Bir kaç yer var motorun hava filtresini degistirirken motoru o kadar kötüledi ki anlatamam. Ustaligida yok lastik degisiminde balans kontrolü yapmiyor. Zaten geri kalan sorunlarda da ne yapmasi gerektigini ben söylüyorum.
Lütfen önünüze gecene yetki vermeyin.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ekrem bey her önünüze geçene servis yetkisi vermeyin. Bir kaç yer var motorun hava filtresini degistirirken motoru o kadar kötüledi ki anlatamam. Ustaligida yok lastik degisiminde balans kontrolü yapmiyor. Zaten geri kalan sorunlarda da ne yapmasi gerektigini ben söylüyorum.
Lütfen önünüze gecene yetki vermeyin.
150NS'yi bilmiyorum ama 200NS'de hava filtresini değiştirmek için motorun adeta yarısını sökmek gerekiyor. Servise de biraz hak verdim doğrusu :wiinkk: Balans makinesi malesef Türkiyede çok az sayıda motosiklet lastikçisinde var.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
150NS'yi bilmiyorum ama 200NS'de hava filtresini değiştirmek için motorun adeta yarısını sökmek gerekiyor. Servise de biraz hak verdim doğrusu :wiinkk: Balans makinesi malesef Türkiyede çok az sayıda motosiklet lastikçisinde var.

200NS ile aynı yerde deponun altında kusura bakmasın ancak orada hakaret edecek hiç bir durum yok. Beğenmiyorsa yapmayacak zorlamadım kimseyi. Balans makinesi olmayan bir yere servis hakkı neden veriliyor o zaman. Diğer arızalarda da ne yapması gerektiğini ben söyledim.

Sırf servisimiz var diye göstermek için önlerine geçene servis hakkı veriyorlar. Ne bir eğitim nede başka bir sistem var.
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
18
Arkadaşlar pulsarın 400 lük modellerinin Türkiye'ye ne zaman geleceğiyle alakalı bilgisi olan var mı
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Ss i bilmem ama bajaj dominar 400 modeli çıkmış daha yeni 2-3 günlük mesele. Seri üretime başlanmış. 2017 de türkiye ye geleceği söyleniyor.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Hiç egzoz taktıran oldu mu aranızda ? Bu ses olayından dolayı millet umursamadan yola atlayıp duruyor biraz etkilemek lazım
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Garanti kapsamında daha önce bahsettiğim 7500 devir altındaki çekiş problemi için hava emme borusu burcu takıldı, yine göstergenin JF 32 hatası vermesi mevzusu için de akü jelli akü ile değiştirildi, bu işlemler 15 dk. sürdü. Parça ve akünün gelmesi 15 günü aştı. Servisin söylediği, Bajaj'ın motorun üstünde gönderdiği akü çok kaliteli değil ve boş gönderiliyormuş, akü suyunu Kuralkan burada sağlıyor ve özellikle soğuklarda(ki benim gösterge ilk kez havalar soğuyunca yapmıştı)yetersiz kalmaya başlayabiliyormuş. Kuralkan aküyü kendi stoğundan sağladığı için akü değişimlerinde bazen süre uzayabiliyormuş. Velhasılı kelam her ikisi de halloldu garanti kapsamında. Dönüş yolunda çekiş olayının hemen normale döndüğünü fark etmek güzeldi ilk hafif yokuşta bile.
Bu arada bu hava emme borusu burcu denen meret normalde gelen düzensiz hava girişini belli bir düzene sokan bir parça imiş, yani motora giren havayı hep aynı oranda sokuyor ve çekişi stabil hale getiriyor benim anladığım kadarıyla.

Bilgi yazarım demiştim, fırsat bulunca yazayım dedim sorun çözülünce. (Ki bence çok büyük sorunlar değildi ama çözümü varken bekletmenin anlamı yoktu ve ben de hallettirdim.)

İstanbul Kadıköy Bay-moto'ya teşekkürler.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Arkadaslar merhaba herkese kazasiz surusler.
Benim motor 10600 km de 10bin bakimi yapildi fakat son birkac gundur 4.vitesten 5 e attgmda cekisten dusuyor motor hizlanmiyor anca bayir asagi egimde hizlaniyor.sorun yoktu birden boyke bir sorun oldu basina gelen fikri olan var mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Hava emme burcu sorunu bende de oldu anlasilan.butun yaz surekli uzun yol yaptim javalar soğudu ilk defa bu sorun oldu.
 
Katılım
25 Kas 2016
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba. Bu makinenin subaplarindan ses gelmeye başladı birde yağ pompasinin kenarlarında yağ terlemesi var aynı sorunu yasayanlar oldu mu ? Bir de akü ve orta devirde düzensizlik bende de başladı anladığım kadarıyla akü temini biraz sıkıntılı da bu hava burcu denilen parça hemen temin edilebiliyor mu ve son zamanlarda yakıtım 15 kurusun altına düşmüyor bu hava burcunun yakıta etkisi var mı ? Saygılar ... kazasız sürüşler
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
Merhaba arkadaşlar ns150 motorum 1000km ye dayandı şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım lastikleri değiştirdim ve gerçekten çok fark etti ilk işiniz lastikleri değiştirmek olsun derim. Rodaj bakımını yaptık sorunsuz kullanmaktayım herhangi bir sorun yaşamadım. Alınız sürünüz efenim :)
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
whatsapp grubu var mı acaba ? varsa özel mesaj atabilir misiniz? Katılmak istiyorum.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Pilot Street kullanıyorum ben biraz fazla para baydım ama faydasını fazlasıyla gördüm satarkende bunun faydasının olacağını düşünüyorum :)
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
Selam arkadaşlar ns 150'nin arka çamurluğu ile ns 200'ün arka çamurluğu aynımı (arka tarafataki parçalı olan)Herkese iyi günler dilerim
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaslar merhaba herkese kazasiz surusler.
Benim motor 10600 km de 10bin bakimi yapildi fakat son birkac gundur 4.vitesten 5 e attgmda cekisten dusuyor motor hizlanmiyor anca bayir asagi egimde hizlaniyor.sorun yoktu birden boyke bir sorun oldu basina gelen fikri olan var mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Hava emme burcu sorunu bende de oldu anlasilan.butun yaz surekli uzun yol yaptim javalar soğudu ilk defa bu sorun oldu.

Evet bu sorun genellikle soğuk havada baş gösteriyor tıpkı göstergedeki jf32 sorunu gibi. Bende ikisi de havalar soğuyunca başladı ve garanti kapsamında geçen hafta akü değişimi ve burç takılarak halledildi. Anladığım kadarıyla Hindistan kendi sıcak iklimine göre üretmiş bu aletleri :) Soğukta sıkıntıları olabiliyor, Çok büyük sorunlar değil ikisi de 15 dk. içinde her ikisi de değiştirildi benim motorda, ama akü mevzusundan dolayı garanti kapsamında bir süre beklemek durumunda kalıyorsunuz. Akü Kuralkan tarafından karşılandığı için sanırım bir süre araştırılıp onay bekliyor, zira Bajaj'ın orjinal aküleri düşük maliyet yüzünden biraz dandik anladığım kadarıyla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

Selam arkadaşlar ns 150'nin arka çamurluğu ile ns 200'ün arka çamurluğu aynımı (arka tarafataki parçalı olan)Herkese iyi günler dilerim

Bildiğim kadarıyla aynılar, hatta kasaları da birebir aynı, koruma demiri v.s. gibi küçük farklar var sadece.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst