Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Bugün siyah 150 ns alarak aranıza katıldım.Motoru yarın teslim alacağım. Rodajda falan yapmam gerekenler neler ? tavsiyeleriniz var mı ? İnşallah üzmez bizi.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
arkadaşlar herkese merhaba,
150ns lerin aynı ölçülerde başka marka lastik bulamadım. malum üzerindekiler çok kötü.
değiştiren arkadaşlar acaba hangi marka hangi model ve hangi ölçülerde taktırdığını yazabilir mi? çok anlamadığım için daha büyük bir ölçü lastik sorun yaratır mı onu da bilmiyorum. bilen arkadaşlar fikir verip yardımcı olabilirse çok sevinirim.
iyi akşamlar.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
arkadaşlar herkese merhaba,
150ns lerin aynı ölçülerde başka marka lastik bulamadım. malum üzerindekiler çok kötü.
değiştiren arkadaşlar acaba hangi marka hangi model ve hangi ölçülerde taktırdığını yazabilir mi? çok anlamadığım için daha büyük bir ölçü lastik sorun yaratır mı onu da bilmiyorum. bilen arkadaşlar fikir verip yardımcı olabilirse çok sevinirim.
iyi akşamlar.

Michelin de bir de Continental de var ölçüler. Motolastik.com a bir sorun

1 cm lik farklar sorun çıkarmaz ama onun yukarsı ya da aşağası verimli olmaz.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Motoruna dişli vs taktıran oldu mu daha doğrusu küçülten ? Ne fark etti yada değiştirirsem ne fark eder ?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Motoruna dişli vs taktıran oldu mu daha doğrusu küçülten ? Ne fark etti yada değiştirirsem ne fark eder ?

Bende değiştiricem ama hintli kardeşler standartı bozmuşlar. Yani bizim motorların dişli göbekleri farklı. Ben ustayla konuştum konyada yapılıyor ordan kargolamamız lazım dedi bende soğudum açıkçası.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bende değiştiricem ama hintli kardeşler standartı bozmuşlar. Yani bizim motorların dişli göbekleri farklı. Ben ustayla konuştum konyada yapılıyor ordan kargolamamız lazım dedi bende soğudum açıkçası.

merhaba dişli değiştiren bildiğiniz birisi var mı ? Ne kadar fark ediyor ?
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Bugün bayiden aldım motorumu, şuan için bir sorun yok fakat 20 km den sonra kadran bölgesi sanırım titriyor zırıl zırıl ses yapıyor, bu normal mi ?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Bugün bayiden aldım motorumu, şuan için bir sorun yok fakat 20 km den sonra kadran bölgesi sanırım titriyor zırıl zırıl ses yapıyor, bu normal mi ?

Öncelikle motorun hayırlı olsun. Ön camla göstergenin etrafını dönen çita arasından geliyor o ses. 2-3 devir arasında olması lazım bende öyleydi. Ben ön camı söküp araya kauçuk bir parça koyup çözdüm. Sende bir dene istersen. Birde tam o zırıltıyı duyduğun anda ön camı kendine doğru hafif bastır bakalım ses ordanmı geliyor.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Öncelikle motorun hayırlı olsun. Ön camla göstergenin etrafını dönen çita arasından geliyor o ses. 2-3 devir arasında olması lazım bende öyleydi. Ben ön camı söküp araya kauçuk bir parça koyup çözdüm. Sende bir dene istersen. Birde tam o zırıltıyı duyduğun anda ön camı kendine doğru hafif bastır bakalım ses ordanmı geliyor.
Teşekkür ederim. Evet 2-3 bin devir arası geliyor ses ve ön camı tutunca geçiyor.Bende söküp arasına çift taraflı bant gibi bir şey yapayım.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Facebook gurubunda değiştiren vardı. Yakıtın düştüğünü ve motorun rahatladığını söylemişti. Düz yolda 142 yi de görmüş arkadaş.

Link vs verme şansınız var mı youtube'da aradım ancak bulamadım. 200NS'lere performans kit vs gibi şeyler var ancak 150ns için uygulayan görmedim. Çevre yoluna, ana yola çıktığınız da açıkçası çok fazla sıkıştırıyorlar. Meret 130km hıza rahat çıksa yeter. Sırf bu yüzden motoru yükselteceğim.

Eskişehir yolunda yiyorlar resmen. Özellikle gece yola düşersen vay haline millet yanından vızır vızır geçiyor.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Link vs verme şansınız var mı youtube'da aradım ancak bulamadım. 200NS'lere performans kit vs gibi şeyler var ancak 150ns için uygulayan görmedim. Çevre yoluna, ana yola çıktığınız da açıkçası çok fazla sıkıştırıyorlar. Meret 130km hıza rahat çıksa yeter. Sırf bu yüzden motoru yükselteceğim.

Eskişehir yolunda yiyorlar resmen. Özellikle gece yola düşersen vay haline millet yanından vızır vızır geçiyor.

Facebook sayfasından kendisine ulaşabilirsin. Dişli isteyenlerede yardımcı oluyor arkadaş.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Teşekkürler

Bu arada motorda ana yolda giderken 100 civarı bir hızda 5. vitese taktığınızda sorun yaşayan oldu mu ? Daha doğrusu 4. viteste redline çizgisine gelmeden 5. vitese taktığımda motor devirlenmiyor yani hızlanmıyor. İlla 4. viteste 105-107 gibi hızlara kadar zorlayıp 5'e attığımda 117 vs görüyorum hava rüzgarlı ise daha da yükselmiyor. Sanki 5. viteste güç yetmiyormuş gibi.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Ön cama çift taraflı bant yapıştırdım , kadranla cam arasına , biraz zırıltı titremesi azaldı sanki ,fakat geçmedi. Birde motorda biraz titreşim var acaba rodajdan sonra geçer mi ? daha 40 km de motor.
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
İyi günler bende bu motoru almak istiyorum. Sanırım 1 hafta sonra alacağım ama kafamı hep 200 lük kurcalıyor. Acaba antalya şartlarında hava soğutma motoru şişirir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst