Benim motor 8 binde full depoyla orta halli kullanımla 300 km falan yapıyorum normal mi dostlar ?
100km de kaç litre yakıyor bu motor ?
Benim motor 8 binde full depoyla orta halli kullanımla 300 km falan yapıyorum normal mi dostlar ?
https://yakit.co/85/Bajaj/60/Dominar_400/consumptions
Buradan bakabilirsin.
Full depoyu ne kadar kullanıyorsunuz?
Ben depoyu doldurdugumda genelde 9.5 veya 10 litre alıyor ve tek çizgiye düşene kadar kullanıyorum, tek çizgiye düşünce tripmetreyi sıfırlayıp hemen yakıt dolduruyorum.
Bu şekilde ortalama 260 ile 280km arasında gidiyor. Rodajda olduğundan sakin kullanıyorum.
Vandamme senkn soruna da cevap olmuştur sanıyorum. Rodajda en düşük gördüğüm ortalama 3.3lt/100 idi. genelde 3.5 ile 3.8 arasında çıkıyor.
Dominar 400 ug hangi geri zekalı mühendis tasarladığı ki iki tane uzun kısa far var ama 4 lü sinyal yapmamışlar
Arkadaşlar d400 ug aldım şuan 700 küsür km de trip a ve b sıfırlamaya başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı
Tüm çizgiler bittiğinde depoda 2-2,5 litre kadar kalıyor, sakin kullanımda 60-70 km kadar(belki de daha fazla) gidebiliyorsunuzama bilmediğin uzun yolda isen yusuf yusuf gidiliyor, tavsiye etmem :mrgreen: . Tüm çizgileri bitirip 25-45 km gittiğim çok olmuştur, zira hem işe giderken hem de eve dönerken son km'lerde shell benzin istasyonu var, onlara girip alıyorum.1 Depoyla göstergede çizgi kaybolana kadar sürdüm. Hatta kayboldu birazda öle benzinliğe kadar gittim. 280 km falan gitti....
...
2017 Model 2019 çıkışlı 3500 kmde.
Bi sorum olucak 3000-4000 km nin altında bi gitmeme istediği oluyor. herkezde aynımı
Verdiğin linkte Ortalama yakıt tüketimi: 5.84 lt/100km gözüküyor bu doğrumu ? :sunny:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
Aynen hocam teşekkürler.