Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
232
Benim motor 8 binde full depoyla orta halli kullanımla 300 km falan yapıyorum normal mi dostlar ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100km de kaç litre yakıyor bu motor ?
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Benim motor 8 binde full depoyla orta halli kullanımla 300 km falan yapıyorum normal mi dostlar ?

Full depoyu ne kadar kullanıyorsunuz?
Ben depoyu doldurdugumda genelde 9.5 veya 10 litre alıyor ve tek çizgiye düşene kadar kullanıyorum, tek çizgiye düşünce tripmetreyi sıfırlayıp hemen yakıt dolduruyorum.
Bu şekilde ortalama 260 ile 280km arasında gidiyor. Rodajda olduğundan sakin kullanıyorum.
Vandamme senkn soruna da cevap olmuştur sanıyorum. Rodajda en düşük gördüğüm ortalama 3.3lt/100 idi. genelde 3.5 ile 3.8 arasında çıkıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://yakit.co/85/Bajaj/60/Dominar_400/consumptions

Buradan bakabilirsin.

Verdiğin linkte Ortalama yakıt tüketimi: 5.84 lt/100km gözüküyor bu doğrumu ? :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

Full depoyu ne kadar kullanıyorsunuz?
Ben depoyu doldurdugumda genelde 9.5 veya 10 litre alıyor ve tek çizgiye düşene kadar kullanıyorum, tek çizgiye düşünce tripmetreyi sıfırlayıp hemen yakıt dolduruyorum.
Bu şekilde ortalama 260 ile 280km arasında gidiyor. Rodajda olduğundan sakin kullanıyorum.
Vandamme senkn soruna da cevap olmuştur sanıyorum. Rodajda en düşük gördüğüm ortalama 3.3lt/100 idi. genelde 3.5 ile 3.8 arasında çıkıyor.

Aynen hocam teşekkürler.
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Arkadaşlar d400 ug aldım şuan 700 küsür km de trip a ve b sıfırlamaya başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Tekrar merhaba arkadaşlar.
Bizim buralarda hava çok sıcak olmaya başladı ve fabrikadan gelen tankpad soyulup gidiyor.
Bana güzel bir tankpad önerebilir misiniz?
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
252
Ortalama 5.8 yakması imkansız. Yanlış bilgi. Benim tüketimim 3,1-3,5 arası sakin kullanım. Agresif kullanımda 4-4,5 a doğru çıkıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2017 modelini sıfır olarak almıştım.rodajını kendim yaptım.geçen haftada yaklaşık 2000 km lik akdeniz ege turuna çıktım.gelelim yakıt tüketimine,benzin aldığım her yerde hesaplama yaptım ne kadar yaktığıyla alakalı.ortalama 2.7 ile 3 litre arasında yaktı motorum.kullanımım ise tamamen hız kurallarına ve hız tabelalarına uyarak(ceza yememek için:))) kullandım.
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Dominar 400 ug hangi geri zekalı mühendis tasarladığı ki iki tane uzun kısa far var ama 4 lü sinyal yapmamışlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dominar 400 ug hangi geri zekalı mühendis tasarladığı ki iki tane uzun kısa far var ama 4 lü sinyal yapmamışlar

dostum o dominarların hepsinde var.onun mantığı şu.sağ gidonda olan uzun kısa far düğmesinde sadece kısa ve sadece uzun farı açabiliosun.sol taraftaki düğmede ise her motorda olduğu gibi sadece kısa farı yakma ve uzun fari açıncada uzun ve kısa aynı anda yani ikiside yanıyor.yani sağ gidondakinin farkı sadece uzun farı yakabiliosun kısa farı açmadan yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
1 Depoyla göstergede çizgi kaybolana kadar sürdüm. Hatta kayboldu birazda öle benzinliğe kadar gittim. 280 km falan gitti.
2017 Model 2019 çıkışlı 3500 kmde.
Bi sorum olucak 3000-4000 km nin altında bi gitmeme istediği oluyor. herkezde aynımı
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
1 Depoyla göstergede çizgi kaybolana kadar sürdüm. Hatta kayboldu birazda öle benzinliğe kadar gittim. 280 km falan gitti....
Tüm çizgiler bittiğinde depoda 2-2,5 litre kadar kalıyor, sakin kullanımda 60-70 km kadar(belki de daha fazla) gidebiliyorsunuzama bilmediğin uzun yolda isen yusuf yusuf gidiliyor, tavsiye etmem :mrgreen: . Tüm çizgileri bitirip 25-45 km gittiğim çok olmuştur, zira hem işe giderken hem de eve dönerken son km'lerde shell benzin istasyonu var, onlara girip alıyorum.

...
2017 Model 2019 çıkışlı 3500 kmde.
Bi sorum olucak 3000-4000 km nin altında bi gitmeme istediği oluyor. herkezde aynımı

"3000-4000 devir bandında" demek istediyseniz evet, özellikle 4000 devir civarında boğulma/gaz yememe, sonra kendine gelme gibi bir sorun birçok kişide ortaya çıkıyor. Çözümü: Serviste yazılım güncellemesi
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Verdiğin linkte Ortalama yakıt tüketimi: 5.84 lt/100km gözüküyor bu doğrumu ? :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------



Aynen hocam teşekkürler.

Yok hocam o veri doğru değil. Açık bir site olduğu için millet kafasına göre 9-10 litre girmiş ne niyetle yaptıysa, düzelttim şimdi.
 
Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
2
Arkadaşlar ön cam vidalarımın lastikleri yırtılmış tur camı zırıltı yapıyor. ön cam vida takımı alabileceğim bir yer var mı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst