Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2011
Mesajlar
12
selam arkadaslar bugun zgaraj a gittim dun de yasar ticaret umraniyeye gittim.kimsede motor yok herkes kuralkandan getirtiriz diyor kapora verirsem.
Fakat uzerine daha once binmedim gidon yukseltme falan var bacaklarim cok kirik kalir mi motorda bilemedim o yuzden biraz daha bekleyecegim . almak isteyen vardir belki benim gibi diye bu iki bayide olmadigini soylemek istedim buradan.
Iyi aksamlar.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
İmkani olan arkadaşlar,

Alin yeni kasa domi UG leri,cidden guzel makina.

Uzun yolada gider(tabi beklentiler dogrultusunda),şehir içinede gider..

önümüz sezonda 2.eli de güçlü olacak.

Ahanda buraya yazdim.

Nokta.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
İmkani olan arkadaşlar,

Alin yeni kasa domi UG leri,cidden guzel makina.

Uzun yolada gider(tabi beklentiler dogrultusunda),şehir içinede gider..

önümüz sezonda 2.eli de güçlü olacak.

Ahanda buraya yazdim.

Nokta.

yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyorum belki 0 domi düşünebilirim banada piyasası dahada canlanır gibi geliyor
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyorum belki 0 domi düşünebilirim banada piyasası dahada canlanır gibi geliyor

Eski kasa dominar satilip yenisi alinmaz,arada 5hp var dogal olarak bizede hp lazim..en azindan yukselttigine değsin.

Yeni dominar cidden guzel ve guncel motor kabul ediyorum.

Amma velakin

Senin alacagin motor çift silindir olacak,

2.el

Mt07
Cb500f
Cbr500
Veya nc700s/750x
 
Son düzenleme:

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Merhaba arkadaşlar,
Benim domjnar mürdüm renk ama ruhsatta kırmızı siyah olarak yazıyor, sizlerde de böyle mi yazmışlar?
Bir de vites geçişleri rahat olmasına rağmen çok sesli özellikle ilk 3 vites çok sesli, sizlerde de durum aynı mı? Yoksa benim motora özgü bir durum mu?
Bir konu da gösterge; göstergeyi çizilmeye karşı koruma yöntemi varmı?
Teşekkürler.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Merhaba arkadaşlar,
Benim domjnar mürdüm renk ama ruhsatta kırmızı siyah olarak yazıyor, sizlerde de böyle mi yazmışlar?
Bir de vites geçişleri rahat olmasına rağmen çok sesli özellikle ilk 3 vites çok sesli, sizlerde de durum aynı mı? Yoksa benim motora özgü bir durum mu?
Bir konu da gösterge; göstergeyi çizilmeye karşı koruma yöntemi varmı?
Teşekkürler.

benimde mürdüm ama ruhsaatta farklı yazıyor önemli bişey değil o,viteste dediğin gebi sesli geçiyor
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Mürdümlerin hepsi kırmızı-siyah yazıyor. Başka birşeyde yazmaz. Benim eski dominarda mürdüm idi.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Bildiğin bordo renk bu, sadece metalik.

Gösterge ekranını korumak için yurtdışı sitelerde birşeyler var ama bizim buralarda herhangi bir şey bulamadım. Bu konuda fikri olan varmı? Telefon için olanları keserek uygulama yapsak sağlıklı olur mu acaba?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
1 ay sonra motorumun muayenesi bitiyor,daha önce hiçbir araçla muayeneye gitmedim motorun üstündeki herşey orjinal ve çalışır durumda benim dikkat etmem gereken bişey varmı randevuyu ne zaman almalıyım ve tahmini kaç tl ödemmem gerekiyor bide ruhsata nasıl işleniyor yeni muayene tarihi?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
1 ay sonra motorumun muayenesi bitiyor,daha önce hiçbir araçla muayeneye gitmedim motorun üstündeki herşey orjinal ve çalışır durumda benim dikkat etmem gereken bişey varmı randevuyu ne zaman almalıyım ve tahmini kaç tl ödemmem gerekiyor bide ruhsata nasıl işleniyor yeni muayene tarihi?
Bu virüs olayından dolayı muayene yerleri çalışıyorsa TÜVTÜRK ten randevu alıyorsun, tüm elektrik tesisatın çalışıyorsa ve lastik diş derinliği iyi ise sıkıntı olmadan girer çıkarsın, randevu alırken zaten ücret kısmı gelir.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Bu virüs olayından dolayı muayene yerleri çalışıyorsa TÜVTÜRK ten randevu alıyorsun, tüm elektrik tesisatın çalışıyorsa ve lastik diş derinliği iyi ise sıkıntı olmadan girer çıkarsın, randevu alırken zaten ücret kısmı gelir.

randevuyu erken mi almak lazım 1-2 gün kala alsam yer olurmu acaba
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
haberim varda benim daha bitmedi düzelir belki mayısa kadar biraz ortalık

Bakarsın TÜVTÜRK adresinden ona göre hareket edersin yoksa devam, bir şey olursa da dersin virüs olayından dolayı muayene süresi uzatıldı randevu alamıyorum sıkıntı olmaz.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
bugün baymoto'da canlı gördüm yeni kasayı, çok hoşuma gitti. özellikle ters maşa çok güzel olmuş. benim rs200'ün yanında epey kalındı. ileride cc yükseltirsem kesinlikle seçenekler arasında. internetten görüp beğenmeyenler mutlaka bayide görsün.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Şubat sonu sipariş vermiştim mart sonu geldi makine, fuarda görüp beğenmiştim. D400 deki motor Ktm 390 ve Husquarna viptilen 401 de de kullanılıyor. Çok çıkamıyorum dışarı ama kulladığım kadarıyla gayet seri ve her viteste motor ben buradayım diyor. Ön ters maşa ve arka alaşım maşa çok şık. Kutu profile lastik takmışlar gibi değil.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Merhaba arkadaşlar,
Benim domjnar mürdüm renk ama ruhsatta kırmızı siyah olarak yazıyor, sizlerde de böyle mi yazmışlar?
Bir de vites geçişleri rahat olmasına rağmen çok sesli özellikle ilk 3 vites çok sesli, sizlerde de durum aynı mı? Yoksa benim motora özgü bir durum mu?
Bir konu da gösterge; göstergeyi çizilmeye karşı koruma yöntemi varmı?
Teşekkürler.

Uygunluk belgesi yahut faturada ne yazıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst