selam arkadaslar bugun zgaraj a gittim dun de yasar ticaret umraniyeye gittim.kimsede motor yok herkes kuralkandan getirtiriz diyor kapora verirsem.
Fakat uzerine daha once binmedim gidon yukseltme falan var bacaklarim cok kirik kalir mi motorda bilemedim o yuzden biraz daha bekleyecegim . almak isteyen vardir belki benim gibi diye bu iki bayide olmadigini soylemek istedim buradan.
Iyi aksamlar.
Fakat uzerine daha once binmedim gidon yukseltme falan var bacaklarim cok kirik kalir mi motorda bilemedim o yuzden biraz daha bekleyecegim . almak isteyen vardir belki benim gibi diye bu iki bayide olmadigini soylemek istedim buradan.
Iyi aksamlar.