Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ozan garantisi duruyormu seninkinin?Benimki geçtiğimiz şubatta bitti.Ben geçen sene girmiştim 15 bin bakımına çok birşey çıkmadıda net tutarıda hatırlamıyorum.Ben 20 bin bakımında komple dişli zincir buji ve filitreleri değişmiştim baya külfiyetli tutmuştu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Benim 59 cm tur camı vardı.Tur camı geçtiğimiz günlerde yan ayaklığı açtım sandım meğer açmamışım motoru yatırınca farkettim.Motor yere düşmeden tuttuk çünki motor arkadaşımın üstüne devrildi.Yoksa tutmam mümkün değildi.Devrilince tur camıda kırıldı.Zar zor kaldırdık motoru.Bende orjinal tur camını taktım velakin 150 km hıza çıkınca motorun üstünde duramıyorum.Ben dominar ile turcamsız üzerinde duramıyorken mt07 ile turcamsız nasıl yapıyorlar?

Geçen hafta motoru satmak için ilana koyacaktım.Emsal fiyatlara baktım benimki anca 15-16 ya gider.Komik rakamlar.Satmaktan vazgeçtim.Farzet 16 ya sattım ne alacağım?Hurdası çıkanakadar veya biri gelip illa sat ölümü gör satmassan demediği müddetce satmayacağım gibi durumlar.Sağlık mağlık olsun.

benimde bitmiştir belki bakıcam 15 bin bakımı ağır Bi bakım değil anlaşılan
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İstanbul da olanlar mutlaka yeni dominarı bir test etsinler yok böyle bir değişim.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bugün 15 bin bakımı yaptırdım arka fren balatasınıda değiştik, zincirin ömrü bitmeye başlamış 20 bin bakımda değişelim dedik şimdi dişlinindemi değişmesi gerekiyor onu anlamadım yani set olarak mı?
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
bugün 15 bin bakımı yaptırdım arka fren balatasınıda değiştik, zincirin ömrü bitmeye başlamış 20 bin bakımda değişelim dedik şimdi dişlinindemi değişmesi gerekiyor onu anlamadım yani set olarak mı?

Genellikle zincir değişiminde dişli değişimi de öneriliyor. Zincir baklaları dişli üzerinde sürekli aynı boşluklara denk geldiği için alışma oluyordur haliyle. Zaten arka dişli boyut olarak öndekinin 3 katı olduğu için 2 kat daha fazla yıpranıyor.

Benim Dominar da 14xxx km'de şu an. Yapılan işlemleri, değişen parçaları, toplam fiyatı ve hangi servise gittiğini yazabilir misin? Ben de Mart bitmeden bi bakıma gideceğim de fikir olsun.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Genellikle zincir değişiminde dişli değişimi de öneriliyor. Zincir baklaları dişli üzerinde sürekli aynı boşluklara denk geldiği için alışma oluyordur haliyle. Zaten arka dişli boyut olarak öndekinin 3 katı olduğu için 2 kat daha fazla yıpranıyor.

Benim Dominar da 14xxx km'de şu an. Yapılan işlemleri, değişen parçaları, toplam fiyatı ve hangi servise gittiğini yazabilir misin? Ben de Mart bitmeden bi bakıma gideceğim de fikir olsun.

Ben istanbul da bay moto ya gidiyorum 15 bin bakıma girdim en son yağ değişimi filtreler arka fren balatası değişti 350tl ödedim
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
Teşekkürler, aradım ben de şimdi Baymoto'yu. Pazartesi bi genel bakıma gidicem. Bahar geldi, şu salgın dolayısıyla toplu ulaşım kullanmak yerine motorlara iyi bakmak lazım :D
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Teşekkürler, aradım ben de şimdi Baymoto'yu. Pazartesi bi genel bakıma gidicem. Bahar geldi, şu salgın dolayısıyla toplu ulaşım kullanmak yerine motorlara iyi bakmak lazım :D

aynen öyle bay motoyuda seviyorum Avrupa yakasından gidiyorum Oktay motordan sonra hep oradayım işlerini iyi yapıyorlar
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Baybars ve ekibi güzeldir.Bir tek istediğimiz yağ koymak istediğimizde imza olayına girmese daha güzel olacak.:)
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Arkadaşlar bugün ilk defa dominar sürdüm ama biraz hayal kırıklığı oldu; motor çok fazla titreşimli, hele 5000 devire gelince her iki gostergeden gelen zırıltı çok şiddetliydi.
Daha önce kullandığım pulsardan çok çok titreşimli bir motor.

Motor henüz 500km deydi ve rodaj bakımı yapılmamıştı. Sizler rodaj sonrasında titreşimde bir azalma gördünüz mü?

Motoru alma durumum var da.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Büyük ihtimalle atılmıyordur. Çünkü 2020 model, mekanik olarak birçok farklığa sahip. Bunların total olarak ele aldığında birine iyi gelen şey, diğerini heder edebilir.

Tşk ederim cevabın için..
Şu anda 1974 km de benimki.
Önü 16T yapmayı düşünüyorum.
Kesici değil ama ilk 3 vites aralığını uzatmam gerek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

Arkadaşlar titreşim diyorum.
Yorum yokmu kullanıcılardan?

Bu fiyata bu kalite ve güç..
E o kadar da olsun artık.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar titreşim diyorum.
Yorum yokmu kullanıcılardan?

Titreşim senin için önemli ise eski kasa Dominar seni üzer. Yenisini dene ya da başka motorlara bak derim. Doğruya doğru. Evet güzel özellikleri var ama alışık olmayanı yoran ciddi bir titreşim de var.
Yeni modelde titreşim azalmış deniyor test edersem şu Korona işi bitince buradan da youtubedan da paylaşacağım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst