Güzel olmuş Kemal.kazasız belasız bin İNŞALLAH.Bunu satsan ne alacaktın?
Kemal yeni motorun hayırlı olsun:cherry:
Güzel olmuş, ama şimdi o aleti hep temiz tutman şart, hele hele kırmızı jantları :mrgreen:
Sen beğendiysen gerisi hikaye, önemli olan senin içine sinmesi, ama hakikaten motoru güncellemişsin, güle güle kullan.
Kemal boya masrafı ne tuttu? Bir de renk değişikliğini işletirken masraf haw maç oluyo? Sevgilerle.
Benim jel geldi.Kısmet olursa haftasonuna uygulama yapacam bakalım konforda ne değişecek.
Orjinal seleyi söküp, aynı ölçülerde kaplamacılarda yaptırıp, jeli onun içine boca etsen? Sonuçta deneme yanılma yapacaksın. Boşu boşuna orjinalini perte çıkarma derim.
Çok geçmiş olsun kardeşim.ALLAH kolaylık versin.3-4 hafta önce geçirdiğim kaza sonrası omuzum birkaç yerinden kırıldı.Şükür ekipman vardı 120-130 gibi bi süretle bu kadarla kurtuldum.Hareketlere yavaş yavaş başladım.Motoruda toplamaya başlıyayım.
Motorda her iki jant,tekerlek ve birkaç parça daha kullanılamaz halde.Parçaları alacaz almasınada lastikleride değiştirecekken bari değiştireyim diyorum.
Lastik olarak bunları düşünüyorum ama ebatlar büyük olduğundan emin olamadım.Kullanan,taktıran varmıdır.Herhangi bir problem olurmu?Ön 110/70/17de var ama arka bulamadım orjinal ölçüde.Ben problem olmayacaksa önüde 120/70/17 olsun diyorum -da olurmu?
https://www.lastikdeposu.com.tr/anl...nter-grip-plus-motosiklet-kis-lastigi-pmu7337
3-4 hafta önce geçirdiğim kaza sonrası omuzum birkaç yerinden kırıldı.Şükür ekipman vardı 120-130 gibi bi süretle bu kadarla kurtuldum.Hareketlere yavaş yavaş başladım.Motoruda toplamaya başlıyayım.
Motorda her iki jant,tekerlek ve birkaç parça daha kullanılamaz halde.Parçaları alacaz almasınada lastikleride değiştirecekken bari değiştireyim diyorum.
Lastik olarak bunları düşünüyorum ama ebatlar büyük olduğundan emin olamadım.Kullanan,taktıran varmıdır.Herhangi bir problem olurmu?Ön 110/70/17de var ama arka bulamadım orjinal ölçüde.Ben problem olmayacaksa önüde 120/70/17 olsun diyorum -da olurmu?
https://www.lastikdeposu.com.tr/anl...nter-grip-plus-motosiklet-kis-lastigi-pmu7337
Benim jel geldi.Kısmet olursa haftasonuna uygulama yapacam bakalım konforda ne değişecek.
Ben geldim :bounce: Bende 120-160 ebatlarında lastik takmıştım. Bir sorunu görmedim. Sadece virajlara alışman gerekiyor çünkü yatışı ile kalkışı değişiyor.
Lakin çok bir fark olmuyor sürüş hissiyatında. Ben michelin pilot road 4 takmıştım. O kadar para vermişken az daha verip pilot road 4 almanı tavsiye ederim.
Ben Oktay Motordan sele filesi almıştım. Jel sele yapmışım gibi rahat etmiştim. Hiç bunlara gerek yok kanımca...
3-4 hafta önce geçirdiğim kaza sonrası omuzum birkaç yerinden kırıldı.Şükür ekipman vardı 120-130 gibi bi süretle bu kadarla kurtuldum.Hareketlere yavaş yavaş başladım.Motoruda toplamaya başlıyayım.
Motorda her iki jant,tekerlek ve birkaç parça daha kullanılamaz halde.Parçaları alacaz almasınada lastikleride değiştirecekken bari değiştireyim diyorum.
Lastik olarak bunları düşünüyorum ama ebatlar büyük olduğundan emin olamadım.Kullanan,taktıran varmıdır.Herhangi bir problem olurmu?Ön 110/70/17de var ama arka bulamadım orjinal ölçüde.Ben problem olmayacaksa önüde 120/70/17 olsun diyorum -da olurmu?
https://www.lastikdeposu.com.tr/anlas-takim-120-70zr17-160-60zr17-winter-grip-plus-motosiklet-kis-lastigi-pmu7337
Yeni Angel CiTy, Endonezya'daki yeni Subang fabrikasında geliştirilen Pirelli lastiklerinin ilk hattı. Profiller, yapı, bileşikler ve sırt tasarımı açısından benimsenen tüm gelişmeler ve teknik çözümler akılda tutularak üç ana amaç ile oluşturulmuştur:
Yüksek dayanıklılık ve direnç
Her koşulda güvenlik (örn. Islak ve engebeli yollar)
Karakteristik Pirelli taşıma
Yeni Angel CiTy, daha küçük kapasiteli spor turları ve diğer ulaşım bisikletleri de dahil olmak üzere 300cc'ye kadar bisiklet sporları için en yeni Pirelli teknolojisini temsil ediyor.
Selam domi severler. Geçtiğimiz günlerde arkadaşımla NC750 ve D400 ile sürerken video paylaştık. Buradan da paylaşmak istedim izlemek isteyenler için buyrun efenim. videoyu izlemek için BURAYA tıklayabilirsiniz
Evet bu videoyu daha önce izledim. Kanalızın takipcisiyim. Dominarın incelemesini bekliyorum hala, haberiniz olsun. Selamlar.:cat: