Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Mantıken motor durduğunda yakıt pompası da durur?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Depo havalandırma mı tıkanmıştır? O zaman depo ezilir kompresyondan. Tam tıkalı değil herhalde?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kılavuz'daki tabloda 20'bin de yağ ve filtresi dışında değişecek bir şey yok, bujileri ayarla temizle yazıyor sadece. Subap ayarı demiş eyvallah ama, subap ayarı da bana göre 20000 için erken, kullanıma bağlı olarak bozulmuşsa yapılabilir belki ama normal şartlarda 40.000km' lerden önce gerekmemesi lazım. Ama 20.000 km buji değişimi yazmıyor, ki erken de bence(ki yan tarafta bujileri 40.000km'de değişiniz de yazıyormuş şimdi gördüm). Ben 5000 bakımına geçen hafta 200tl verdim bu arada bilginize. Kılavuzu kontrol ettim orada ne yazıyorsa onu yaptı baymoto. Değişen sadece yağ ve filtresi oldu, gözümle de gördüm.

O inleme sesi dediğiniz, enjeksiyonlu motorlarda gaz verdikçe gelen klasik ses olmasın sakın, daha önce enjeksiyonlu motor kullanmayınca yadırgatabiliyor, o sesi bi de servise sorun bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Depo havalandırma mı tıkanmıştır? O zaman depo ezilir kompresyondan. Tam tıkalı değil herhalde?
Tıkansa o sesi yapmaz zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

.....
O inleme sesi dediğiniz, enjeksiyonlu motorlarda gaz verdikçe gelen klasik ses olmasın sakın, daha önce enjeksiyonlu motor kullanmayınca yadırgatabiliyor, o sesi bi de servise sorun bence.
Stop edince demiş.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Cuma akşam arkadaş ile birlikte kamp yapmak için İzmir e gittik, normalde karagöl de kamp atacaktık ama olmadı bizde Manisa girişte anıtı geçince uygun bir alanda kamp attık sabahın saat 3 ünde.

44223954_258148321514673_1163633208877645824_n.jpg


44131529_243097136365829_1696238513978081280_n.jpg


44122245_773455776319943_1606144359399424000_n.jpg


Bu arada motor oldu mu 25000km bende en iyisi bakımı burda yaptırıp yoluma devam edeyim dedim, şaşalı da Ekrem Gönülçalan a tşk ediyorum, beklemekten canım sıkıldı o kadar uzun bakım sürer mi, benim kendi servisim de bende biraz uğraşınca vakit geçerdi şimdi bu yabancı şuna dokunayım buna elimi süreyim diyemiyorsun fazla tanımayınca ustanın işine de karışamıyorsun neyse ki bitti ama gayet güzel bir bakım oldu, aldığı ücreti bana göre sonuna kadar hak ediyor, cihat kardeşime de tşk ederim, dükkan da temiz düzenli ve özenliydi.

44110931_2082785028440126_8712265589986426880_n.jp  g


44034139_333908944036502_2146802698115088384_n.jpg


44054613_196587657904459_8220313052285763584_n.jpg


44074965_313706426109316_1310966044717744128_n.jpg


44106567_307515653196493_1127850388930691072_n.jpg


44112949_690045838033702_6300759062371893248_n.jpg


44171271_2322063454489934_6919218934063300608_n.jp  g


Vakit varken biraz kordon boyunda dolaşalım dedik, irtibatım olan pulsar kullanıcısı Sezginle buluştuk yedik iştik birlikte gezdik, daha önceden 2003 yılında askerlik için gelmiştim bu sefer kısa süreli geldim.

43952505_251437738889550_4588083923300384768_n.jpg


44037817_2102769170039569_4647123411334594560_n.jp  g


44052903_258091971715726_8289874673324261376_n.jpg


44062874_1671420909634719_4089321173786034176_n.jp  g


44063041_299247330928008_1731814509774897152_n.jpg


url]  g


44126488_299473313988707_4057690161285169152_n.jpg


44032459_2328049660570785_5350475132697575424_n.jp  g


44081548_1871895312893370_7368312607297503232_n.jp  g


Yedik içtik İzmirden Manisa da kamp attığımız yerde kamp atacaktık ama öyle olmadı, arkadaş Spil Dağına çıkalım mı dedi tamam çıkalım, çıktıkca yol kenarında Manisa yı izleme sapakları var arada durup resim çekip devam ediyoruz, çıktıkca sisin içine girdik göz gözü görmüyor yol çizgisi de var mı yok mu belli değil tın tın devam ettik, neyse ki sorunsuz milli parkın girişine geldik ama kapı kapalı biz altından eğilerek geçtik, odaklanmışız sise ne düğmeyi gözümüz görüyor nede camda A4 kağıdında girmek için butuna basın yazısını, sonradan fark ettik ama kendimize gülüyoruz.

44115873_286083075341825_8541843972035706880_n.jpg


44112863_546684375785482_3124395043469656064_n.jpg


44098755_2213602565632252_6354718016411795456_n.jp  g



Dönüşte hava biraz sisli idi ama aşağı doğru indikce güneşi biraz daha inince tekrar sisi ve merkeze yaklaştıkca tekrar güneşi gördük.

44023193_262914907899210_8171451202223996928_n.jpg


44026434_333640030725765_4897724900401217536_n.jpg


44032489_709745602717390_2281657610283253760_n.jpg


44039091_494012857733934_7475772285316497408_n.jpg


44039097_452771582213346_7739814097146871808_n.jpg


44057252_1348731698591165_4686698614389473280_n.jp  g


44079426_543681622745574_7599244413163798528_n.jpg


44088650_242824866411355_2683418892784631808_n.jpg


44088781_487501325067381_128600013856047104_n.jpg


44093823_356119925128524_6779168803684089856_n.jpg


44123927_2129037430681948_2052134291697041408_n.jp  g


44126942_247123329303785_2223196302156496896_n.jpg


44148904_274721136491546_5087408999997898752_n.jpg


44165080_2171147419562118_4804779123761217536_n.jp  g


44227020_2143322765702448_3334486418180276224_n.jp  g


Bu da arkadaşın Manisa dan İstanbul istikametine doğru giderken çektiği resim, geziyi kazasız belasız tamamladık, biraz yağmur yedik ama tedarikli olduğumuz için sıkıntı olmadı.

44079453_328043351081709_1753325385325477888_n.jpg


44081524_320679465182511_9064386542423769088_n.jpg


44091311_1440226619442431_3821860774146473984_n.jp  g



https://www.youtube.com/watch?v=SeuYVg5O2-o
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Sevgili dostlar,
Bu motosikletin "sağlıklı" son hızı ile ilgili net bilgiye hala ulaşamadım.
120-130 ile zorlamadan stabil gidip, sollamalarda rahatça 150'lere çıkar mı?
Pulsar'dan Dominar'a geçmeye değer mi?
Teşekkürler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bakalım onu da deneyelim neler olacak. Teşekkürler.

Depo kapağını aç, plastik oringli içi delik bir parça var ona hafif üfle birde onun kapağa değdiği kısım var ve onda da delik var elinle temizle üfle ve kapat birde öyle dene, yeni bakım yaptırdı isen belki hava hortumu depo altında bükülme yapmış olabilir oda ıslık gibi stop edince ötme yapmasına neden olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Sevgili dostlar,
Bu motosikletin "sağlıklı" son hızı ile ilgili net bilgiye hala ulaşamadım.
120-130 ile zorlamadan stabil gidip, sollamalarda rahatça 150'lere çıkar mı?
Pulsar'dan Dominar'a geçmeye değer mi?
Teşekkürler.

120 130 da stabil gidiyorsun hatta 120 ile otobüsün arkasında olsan bile vites düşürmeden sola geçip sollamaya devam edebiliyorsunuz.
 
Katılım
22 Haz 2017
Mesajlar
61
Motosikleti
ATadvs
Depo kapağını aç, plastik oringli içi delik bir parça var ona hafif üfle birde onun kapağa değdiği kısım var ve onda da delik var elinle temizle üfle ve kapat birde öyle dene, yeni bakım yaptırdı isen belki hava hortumu depo altında bükülme yapmış olabilir oda ıslık gibi stop edince ötme yapmasına neden olabilir.

tamamdır onuda deneyeyim teşekkürler.
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
İkinci motosikleti şimdiden düşünüyorum. Kafaya tam Mt-25i yerleştiriyorum. Sonra Dominar konusunu forumda görüyorum aklım allak bullak oluyor :)
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
İkinci motosikleti şimdiden düşünüyorum. Kafaya tam Mt-25i yerleştiriyorum. Sonra Dominar konusunu forumda görüyorum aklım allak bullak oluyor :)

Her iki motoruda test etme şansım oldu. Tork isterseniz Dominar derim. Yalnız şuanda piyasası tam yerine oturmadı. Aynı motoru 17 bin tl ye verende var 20 bin tl ye verende.
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
Her iki motoruda test etme şansım oldu. Tork isterseniz Dominar derim. Yalnız şuanda piyasası tam yerine oturmadı. Aynı motoru 17 bin tl ye verende var 20 bin tl ye verende.

Son hız takıntım yok zaten kardeşim biliyorsun. Tork daha önemli olduğu için Dominar'a kayıyorum. Aslında fiyatlar oturmadan tam almalık da işte... Benim Cr1e 3-5 ay daha binmem gerekiyor maalesef :)
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Son hız takıntım yok zaten kardeşim biliyorsun. Tork daha önemli olduğu için Dominar'a kayıyorum. Aslında fiyatlar oturmadan tam almalık da işte... Benim Cr1e 3-5 ay daha binmem gerekiyor maalesef :)

Aman hocam dikkat edin 150 cc den 400 cc ye geçmek tabiri caizse eşekten inip ata binmektir. Bütçem olsa cbr 250 yi satıp geçmeyi düşünebilirim. Naked ama olsun tork ve Abs için değer :)
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
80-90da korkmaya başlıyorum sorun yok. Naked candır kardeşim. :) Tork ve absye hem değer hem de bizim gibi insanlara yeter.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
80-90da korkmaya başlıyorum sorun yok. Naked candır kardeşim. :) Tork ve absye hem değer hem de bizim gibi insanlara yeter.

Hocam cbrde 170 i gördüm. Cok zorlamadan 140-150 bandında gidebiliyorum. Artık kesmiyor :) Dominar da biraz hız olsa iyi olurdu. Fakat bu kez de tork olmazdı. Aleti tam kıvamında ayarlamışlar. Beğeniyorum. İnşaallah istediğiniz motora vakti gelince sahip olursunuz :)
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
Hocam cbrde 170 i gördüm. Cok zorlamadan 140-150 bandında gidebiliyorum. Artık kesmiyor :) Dominar da biraz hız olsa iyi olurdu. Fakat bu kez de tork olmazdı. Aleti tam kıvamında ayarlamışlar. Beğeniyorum. İnşaallah istediğiniz motora vakti gelince sahip olursunuz :)

Senin makine güzel kardeşim boşver hızı. Ben spor model sevsem alacağım model Cbr 250 dir. Ama işte naked çekiyor kendine. :) Bakalım nasipse olur niye olmasın. Neyse dominarcı kardeşlerimiz kovmadan gidelim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst