Vfrı mt25+ tl olarak sattım mt25ide satıp rally alıcam ama bu mt25 bildiğin bisikletmiş dominar daha motorsu geldi bana
Mt25 ile uzun yolda intiharı düşünürsün. Z300 falan bak hacı öyle cok gezeceksen. Birde vfr den sonra falan motoru atıp yürüyerek gezeyim daha iyi deme ihtimalin de var. Vstrom dan sonra pulsar kullandım 10 bin km yaptım ama sen bir de bana sor. Yine tnt250 torku biraz iyide az buz dayandım 20 bin km. Ama uzun rampalarda cinnet geçirmeye ramak kalıyor.
Yağmurda gaz açınca orijinal lastikler çok eğlenceli oluyor.
ALLAH izin verirde bir mani olmaz ise yarın akşam Afyona doğru yola çıkmayı planlıyorum.Gece yolculuğunu tavsiye edermisiniz?Lastiklerim stock Antalyada ısınınca iyi tutunuyor ama anadoluda güven vermez ona göre dikkat ederim.Isparta yolunu kullanacağım bol virajlı ormanlık yol.Motoru dinlendirmeden 2 saat sıkıntısız sürebilirmiyim yoksa motoru dinlendirmem gerekirmi.Araba ile tek kontak gidiyorum ama motor ile uzun yol tecrübem yok.Akşam yola çıkmak istememin nedeni sıcaklarda motor sürmemiş olacağım hemde gececi değerlendirip ertesi günü yolculuk ile geçirmemiş olacağım.
ALLAH izin verirde bir mani olmaz ise yarın akşam Afyona doğru yola çıkmayı planlıyorum.Gece yolculuğunu tavsiye edermisiniz?Lastiklerim stock Antalyada ısınınca iyi tutunuyor ama anadoluda güven vermez ona göre dikkat ederim.Isparta yolunu kullanacağım bol virajlı ormanlık yol.Motoru dinlendirmeden 2 saat sıkıntısız sürebilirmiyim yoksa motoru dinlendirmem gerekirmi.Araba ile tek kontak gidiyorum ama motor ile uzun yol tecrübem yok.Akşam yola çıkmak istememin nedeni sıcaklarda motor sürmemiş olacağım hemde gececi değerlendirip ertesi günü yolculuk ile geçirmemiş olacağım.
Yazılım, gaz yememe problemine kesin çözüm. Mt-25’i aslında istemiyor değilim. Titreşimden gına geliyor uzun yolda. Bende hornet 900 ile takasa girecektim ama vazgeçtim sonra. Bayram’ın ikinci günü gene bir uzun yol yapayım diyorum ama v-strom 650 benim motorum. Anladığım bu. Hoş Kawasaki z800’üm olsa babamı tanımam :bounce:
Yazılım, gaz yememe problemine kesin çözüm. Mt-25’i aslında istemiyor değilim. Titreşimden gına geliyor uzun yolda. Bende hornet 900 ile takasa girecektim ama vazgeçtim sonra. Bayram’ın ikinci günü gene bir uzun yol yapayım diyorum ama v-strom 650 benim motorum. Anladığım bu. Hoş Kawasaki z800’üm olsa babamı tanımam :bounce:
https://youtu.be/s3tDs3QwlwA
Gaz yememe sorunu yaşayan arkadaşlar bi göz atsın. Ben son bikaç günde bikaç kere gaz yememe sorunu yaşadım. Motor soğuk değildi ve yarım depoya yakın benzin vardı. Bir kere de vites küçültmek için debriyajı çekip aragazı verdiğimde stop etti. Neyse ki hemen ardından tek marşta aldı, büyük bi soruna sebep olmadı. ECU yazılımını güncellemeyi düşünüyorum. Benzer sorunu yaşayanlar güncelleme soruna çözüm oldu mu belirtirse sevinirim. İyi forumlar.
Not: Video bana ait değil.
Arkadaş sen nasıl bir hırpalıyorsun motoru? Ben bile yapamıyorum bu kadarınıGidon göbek rulmanını dağıtmış olabilirsin. Hayır erkenden dağıtsan gidip yaptırırsın. Bu saatten sonra herkes bayram tatilinde.
beyler bi çukura girdim gidon sola dönmemeye başladı yarıda takılıyor sağa döndüğünün yarısı kadar bile sola dönmüyor ne olmuş olabilir canım sıkıldı