Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vfrı mt25+ tl olarak sattım mt25ide satıp rally alıcam ama bu mt25 bildiğin bisikletmiş dominar daha motorsu geldi bana 😃
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Vfrı mt25+ tl olarak sattım mt25ide satıp rally alıcam ama bu mt25 bildiğin bisikletmiş dominar daha motorsu geldi bana

Mt25 ile uzun yolda intiharı düşünürsün. Z300 falan bak hacı öyle cok gezeceksen. Birde vfr den sonra falan motoru atıp yürüyerek gezeyim daha iyi deme ihtimalin de var. Vstrom dan sonra pulsar kullandım 10 bin km yaptım ama sen bir de bana sor. Yine tnt250 torku biraz iyide az buz dayandım 20 bin km. Ama uzun rampalarda cinnet geçirmeye ramak kalıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mt25 ile uzun yolda intiharı düşünürsün. Z300 falan bak hacı öyle cok gezeceksen. Birde vfr den sonra falan motoru atıp yürüyerek gezeyim daha iyi deme ihtimalin de var. Vstrom dan sonra pulsar kullandım 10 bin km yaptım ama sen bir de bana sor. Yine tnt250 torku biraz iyide az buz dayandım 20 bin km. Ama uzun rampalarda cinnet geçirmeye ramak kalıyor.

Mtyi garaja kitledim ilana koydum satıp crf250l yada rally alıcam hocam zaten gittiğimiz kızılcahamam - güdül - tuz gölü felan Crfler bana yeter arazide atarım terimi 😃
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
https://youtu.be/s3tDs3QwlwA

Gaz yememe sorunu yaşayan arkadaşlar bi göz atsın. Ben son bikaç günde bikaç kere gaz yememe sorunu yaşadım. Motor soğuk değildi ve yarım depoya yakın benzin vardı. Bir kere de vites küçültmek için debriyajı çekip aragazı verdiğimde stop etti. Neyse ki hemen ardından tek marşta aldı, büyük bi soruna sebep olmadı. ECU yazılımını güncellemeyi düşünüyorum. Benzer sorunu yaşayanlar güncelleme soruna çözüm oldu mu belirtirse sevinirim. İyi forumlar.

Not: Video bana ait değil.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yazılım, gaz yememe problemine kesin çözüm. Mt-25’i aslında istemiyor değilim. Titreşimden gına geliyor uzun yolda. Bende hornet 900 ile takasa girecektim ama vazgeçtim sonra. Bayram’ın ikinci günü gene bir uzun yol yapayım diyorum ama v-strom 650 benim motorum. Anladığım bu. Hoş Kawasaki z800’üm olsa babamı tanımam :bounce:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
ALLAH izin verirde bir mani olmaz ise yarın akşam Afyona doğru yola çıkmayı planlıyorum.Gece yolculuğunu tavsiye edermisiniz?Lastiklerim stock Antalyada ısınınca iyi tutunuyor ama anadoluda güven vermez ona göre dikkat ederim.Isparta yolunu kullanacağım bol virajlı ormanlık yol.Motoru dinlendirmeden 2 saat sıkıntısız sürebilirmiyim yoksa motoru dinlendirmem gerekirmi.Araba ile tek kontak gidiyorum ama motor ile uzun yol tecrübem yok.Akşam yola çıkmak istememin nedeni sıcaklarda motor sürmemiş olacağım hemde gececi değerlendirip ertesi günü yolculuk ile geçirmemiş olacağım.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Yağmurda gaz açınca orijinal lastikler çok eğlenceli oluyor.

Yağmura gerek yok, kuru havada da gayet eğlenceliler, sağ sol yapıp duruyorlar :D
Ben de onun için 45 dişliyi 43 ile değiştim ki azıcık stresi torku azalsın, oraya buraya fazla oynamasın g.tü b.şı. :D Şimdi biraz daha sakin, iyi oldu. Motor da rahatladı, vites araları uzadı ama tork da 42dişli kadar düşmedi.

ALLAH izin verirde bir mani olmaz ise yarın akşam Afyona doğru yola çıkmayı planlıyorum.Gece yolculuğunu tavsiye edermisiniz?Lastiklerim stock Antalyada ısınınca iyi tutunuyor ama anadoluda güven vermez ona göre dikkat ederim.Isparta yolunu kullanacağım bol virajlı ormanlık yol.Motoru dinlendirmeden 2 saat sıkıntısız sürebilirmiyim yoksa motoru dinlendirmem gerekirmi.Araba ile tek kontak gidiyorum ama motor ile uzun yol tecrübem yok.Akşam yola çıkmak istememin nedeni sıcaklarda motor sürmemiş olacağım hemde gececi değerlendirip ertesi günü yolculuk ile geçirmemiş olacağım.

Radyatör fanınız ve fan müşürünüz çalışıyorsa, radyatörünüzde de antifrizli su varsa(yani motorda sıkıntı yoksa)benzininiz bitene kadar motoru dinlendirmenize gerek yok. Ama siz kendiniz için her 100km'de bir dinlenin derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
ALLAH izin verirde bir mani olmaz ise yarın akşam Afyona doğru yola çıkmayı planlıyorum.Gece yolculuğunu tavsiye edermisiniz?Lastiklerim stock Antalyada ısınınca iyi tutunuyor ama anadoluda güven vermez ona göre dikkat ederim.Isparta yolunu kullanacağım bol virajlı ormanlık yol.Motoru dinlendirmeden 2 saat sıkıntısız sürebilirmiyim yoksa motoru dinlendirmem gerekirmi.Araba ile tek kontak gidiyorum ama motor ile uzun yol tecrübem yok.Akşam yola çıkmak istememin nedeni sıcaklarda motor sürmemiş olacağım hemde gececi değerlendirip ertesi günü yolculuk ile geçirmemiş olacağım.

Hiç sıkıntı olmaz iki saat neki serin serin gidersin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben İzmir’e gidip dönerken sadece benzin almak ve Çanakkale’de feribotta iken durdum. 163’te kesiciye giriyor die 160’ta gidiyordum neredeyse. 158km de benzin almak zorunda kaldım. Gerisini siz hesap edin. Benim Dominar sıkıntı yapmadıysa, sizinkilerin normal kullanımda yapacağını hiç sanmam. Yola çıkmadan lastik havalarını kontrol et benim lastikler 1aydır bakmıyorum. Bugün motor saçmalıyordu. Gene bakmadım. Yarın bakarım die umut ediyorum ama evden çıkasımda yok. Nasip :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yazılım, gaz yememe problemine kesin çözüm. Mt-25’i aslında istemiyor değilim. Titreşimden gına geliyor uzun yolda. Bende hornet 900 ile takasa girecektim ama vazgeçtim sonra. Bayram’ın ikinci günü gene bir uzun yol yapayım diyorum ama v-strom 650 benim motorum. Anladığım bu. Hoş Kawasaki z800’üm olsa babamı tanımam :bounce:

250cc'ye geçersen dominar dan sonra iyice sinir krizi geçirebilirsin :) Yüksek devrin getirdiği ekstra gürültü de cabası. Çare Vstrom :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Yazılım, gaz yememe problemine kesin çözüm. Mt-25’i aslında istemiyor değilim. Titreşimden gına geliyor uzun yolda. Bende hornet 900 ile takasa girecektim ama vazgeçtim sonra. Bayram’ın ikinci günü gene bir uzun yol yapayım diyorum ama v-strom 650 benim motorum. Anladığım bu. Hoş Kawasaki z800’üm olsa babamı tanımam :bounce:

mt25 benimde hoşuma gidiyorda dominardan sonra kesermi bilmem dominar gibi fırlamıyor düşük hızlarda ben torkunu seviyorum dominarın
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
27
https://youtu.be/s3tDs3QwlwA

Gaz yememe sorunu yaşayan arkadaşlar bi göz atsın. Ben son bikaç günde bikaç kere gaz yememe sorunu yaşadım. Motor soğuk değildi ve yarım depoya yakın benzin vardı. Bir kere de vites küçültmek için debriyajı çekip aragazı verdiğimde stop etti. Neyse ki hemen ardından tek marşta aldı, büyük bi soruna sebep olmadı. ECU yazılımını güncellemeyi düşünüyorum. Benzer sorunu yaşayanlar güncelleme soruna çözüm oldu mu belirtirse sevinirim. İyi forumlar.

Not: Video bana ait değil.

Gaz yememe problemini ben de 3 defa falan yaşadım. Servise sorduğumda direkt yazılımı önerdiler. Yazılım sonrası yaklaşık 200 km dir kullanıyorum ve şu ana kadar bu problemi tekrar etmedi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla açıkçası ben son hızcılardanım. Sollamaya çıkacağım yada eleman peşimi bırakmadığı zamanlarda psikolojik limitörleri geçmeli. Yoksa bana kafa tutan nc750x ile de fazer 6/8 ile de aynı yere aynı sürede gidiyoruz :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Arkadaşlar benim 5000 bakım yaklaşıyor hangi parçalar değişicek tahmini ne kadar tutar?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
beyler bi çukura girdim gidon sola dönmemeye başladı yarıda takılıyor sağa döndüğünün yarısı kadar bile sola dönmüyor ne olmuş olabilir canım sıkıldı
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arkadaş sen nasıl bir hırpalıyorsun motoru? Ben bile yapamıyorum bu kadarını :) Gidon göbek rulmanını dağıtmış olabilirsin. Hayır erkenden dağıtsan gidip yaptırırsın. Bu saatten sonra herkes bayram tatilinde.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Arkadaş sen nasıl bir hırpalıyorsun motoru? Ben bile yapamıyorum bu kadarını :) Gidon göbek rulmanını dağıtmış olabilirsin. Hayır erkenden dağıtsan gidip yaptırırsın. Bu saatten sonra herkes bayram tatilinde.

hacı 50 ile filan bi çukura girdim gayet güzel asfaltın ortasında kocaman çukur çıktı kaçamadım zıpladım motorun üstünden resmen sonra trafikte soldan kaçıyım dedim baktım dönmüyor gidon,sağa sola çevirdim biraz sağa eskisi gibi dönüyor sola yok
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Arkadaşlar yola çıktım şuan aksudayım mola verdim.Motorun performans felan sorun değil.Tek sorun popomu hissetmiyorum.Valla yol büyüdü gözünde hadi hayırlısı.Birde evden çıkmadan zinciri yaslamıştım oda yağı arka diske atmış yeni yeni arka frineni hissediyorum.Bunların haricinde motor iyi performans güzel hızlanırken torku yetiyor.Angrypoweren neden vstrom istediğini uzun yola çıkmadan anlamak zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

beyler bi çukura girdim gidon sola dönmemeye başladı yarıda takılıyor sağa döndüğünün yarısı kadar bile sola dönmüyor ne olmuş olabilir canım sıkıldı

Geçmiş olsun.Rulman dağılmış olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst