Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
bugün aşırı trafikte uzun süre artçılı düşük siratte gitmek ve çoğu zaman beklemek zorunda kaldım. Motosiklet önce sarı olan arıza lambası yandı, bir süre sonra da soğutma sıvısı sıcaklık uyarısı yandı. Motosiklet stop eder diye tahmin ediyordum, bir süre daha gittikten sonra öyle de oldu :) 15-20 dk bekledikten sonra tekrar yola çıktım lambalar sönmedi ama nihayetinde çevreyoluna bağlanıp gaz açıp motoru serinletmişimdir diye umuyorum. Soğutma sıvısının seviyesi de maxın üzerinde onu nasıl azaltırım.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Arkadaşlar malum benim forum azıcık ölü, ben de sizin foruma salça olayım dedim. Dün Yamaha Mt-Tour kapsamında 17 km boyunca Mt-07 deneme şansım oldu, Dominar'ın ardından bugüne kadar sürdüğüm en güçlü makineydi. Bir motor bu kadar mı kendine aşık eder? Üstüne bugün de kendi motorumla rüzgarlı havada 130-135'i anca görebilince çöp sürdüğüm hissine kapıldım.

Ehliyeti alıcağın zamanları yada ilk motorunu aldığın zamanları hatırlayınca teselli olabilir :) nankörüz aslında birazda yalnış anlama ben 150 liliği aldım 6 ay sonra yetmiyo dedim oysaki minibüs tramvay kullanan adamdım kendimi bildim bileli ;)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ehliyeti alıcağın zamanları yada ilk motorunu aldığın zamanları hatırlayınca teselli olabilir :) nankörüz aslında birazda yalnış anlama ben 150 liliği aldım 6 ay sonra yetmiyo dedim oysaki minibüs tramvay kullanan adamdım kendimi bildim bileli ;)

Ben aslında 150'likle de mutluydum, uzun yol bile yaptım. Dominar'ı test ettiğim gün 150'lik motorumdan soğudum.Zaten 1 hafta sonra da sattım. Baktım o dönem bütçe ayarlayamıyoruz Dominar'a dedim bari 250'lik olsun. Lakin Mt-07 başka bir tecrübeymiş.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Uzun yolda Dominar adamı perişan ediyor. Tecrübe ile sabit. Lakin fiyatına göre gerçekten iyi makine. Tekrar uzun yola çıkacak olursam bu makine bana hayatı sorgulatır. Hele dönerken yakıtı yakmadı, içti resmen. Yarın gene bir servise uğrayıp baktıracağım. Bakalım yolda bişeyleri gevşetip düşürmüş mü die.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bugün aşırı trafikte uzun süre artçılı düşük siratte gitmek ve çoğu zaman beklemek zorunda kaldım. Motosiklet önce sarı olan arıza lambası yandı, bir süre sonra da soğutma sıvısı sıcaklık uyarısı yandı. Motosiklet stop eder diye tahmin ediyordum, bir süre daha gittikten sonra öyle de oldu :) 15-20 dk bekledikten sonra tekrar yola çıktım lambalar sönmedi ama nihayetinde çevreyoluna bağlanıp gaz açıp motoru serinletmişimdir diye umuyorum. Soğutma sıvısının seviyesi de maxın üzerinde onu nasıl azaltırım.

soğutma suyunu tekrar kontrol et yine fazla ise yedek depo altında hortum göreceksin, kelepçesini boşa düşür hortumu hafif hafif gevşet damlacıklar çıkmaya başlar ona göre boşaltım yapabilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------

İlla boşaltmak zorunda değilsin sana ve motora bir zararı yok.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar bayramda afyona gideceğim ALLAH nasip ederse dominar ile.Yalnız 450km yol yapabilirmiyim?Beni pert edermi.Güzergahımı aşşağıya ekledim.Sizce otobüs ilemi gideyim.

 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Uzun yolda Dominar adamı perişan ediyor. Tecrübe ile sabit. Lakin fiyatına göre gerçekten iyi makine. Tekrar uzun yola çıkacak olursam bu makine bana hayatı sorgulatır. Hele dönerken yakıtı yakmadı, içti resmen. Yarın gene bir servise uğrayıp baktıracağım. Bakalım yolda bişeyleri gevşetip düşürmüş mü die.

Performans yetersiz geliyor sanırım
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
Performans yetersiz geliyor sanırım

O çok abanıyor ben abanmıcam ortalama 120 km hız ile giderim yol elverdiğince.Bende 130km hıza kadar titreşim yok.

Yalnız güzergahda eds ve radar zibil gibi.

Helede ıspartada akıllara ziyan radar uygulaması var.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar bayramda afyona gideceğim ALLAH nasip ederse dominar ile.Yalnız 450km yol yapabilirmiyim?Beni pert edermi.Güzergahımı aşşağıya ekledim.Sizce otobüs ilemi gideyim.

[url]https://i.hizliresim.com/WDp588.jpg[/url]

Hayırlı yolculuklar, 450km neki gidon yükseltme varsa sıkıntı olmaz, hızlı gider gidon yükseltmen yoksa seni etkiler, bende bayramda 1 haftalık 4000km Türkiye turum var hiç sıkıntı yapmıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Benim rotam da bu şekil, bizim insanımız 100km yol gidebilir miyim diye soruyor, siz isteyin yeterki her yere gidilir yeterki siz kendinize güvenin ve motorunuza göre hareket ederseniz hiç bir sıkıntı sorun olmaz, güney tarafında sıcaklar Karadeniz tarafında yollar baya bir atraksiyon yaşatacak bana.
https://i.imgyukle.com/2018/08/14/rfFbh.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arabayla uzun yola çok gitmiş birisine 55+60hp'in altındaki motorlar eziyet gelebiliyor. Özellikle otobanda dominar'da çok güçsüz kalıyor maalesef. En kötü araba bugün 160-170 uzun yolda gidiyor.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
Hayırlı yolculuklar, 450km neki gidon yükseltme varsa sıkıntı olmaz, hızlı gider gidon yükseltmen yoksa seni etkiler, bende bayramda 1 haftalık 4000km Türkiye turum var hiç sıkıntı yapmıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Benim rotam da bu şekil, bizim insanımız 100km yol gidebilir miyim diye soruyor, siz isteyin yeterki her yere gidilir yeterki siz kendinize güvenin ve motorunuza göre hareket ederseniz hiç bir sıkıntı sorun olmaz, güney tarafında sıcaklar Karadeniz tarafında yollar baya bir atraksiyon yaşatacak bana.
https://i.imgyukle.com/2018/08/14/rfFbh.jpg

Sen alışıksın Kemal.Sana yol olsun birde motorun dayansın yeter.Aslında 400 cc motor küçük değil.En son 200 km yol yaptım geçen pazar.Tırmanışlarda düzlüklerde beni memnun etti.200 km yolu 4 saatte yaptım.Bunun yarım saati dinlenme ile geçti.Eve geldiğimde hala yol gidebilirim hissiyatı vardı ama o zaman ortalama hızım 60km geçmedi yollarda tabi ona göre idi.Şimdi birtane vstrom olsa o kadar yolu gidebilirmiyim?rahatlıkla giderim ama o motorun hatalarınıda tolere edecek tecrübem yok açıkcası.Dominarın uzun yolda yoran tarafı sele ve titreşim.Bende titreşim yok ama sele sert.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

Arabayla uzun yola çok gitmiş birisine 55+60hp'in altındaki motorlar eziyet gelebiliyor. Özellikle otobanda dominar'da çok güçsüz kalıyor maalesef. En kötü araba bugün 160-170 uzun yolda gidiyor.

Orda tamamen haklısın.Pazar öğleden sonra afyona gittim bir saat öncede döndüm.190 km bile çıktım.Buna nazaran 6 saat sürdü.Açıkcası araba çok yordu.Araba yordu ise dominar ne yapar onu hesap edemiyorum.Araba ile neden gitmiyorsun derseniz.Afyonda trafik kazasına karıştım tampon çöp oldu.Gazipaşaya zor getirdim.Tamiri bayrama yetişmeyecek.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ulan şu inazuma250F serisinin,500cc lisi olsa dadindan yenmez.

Çift silindir
60hp
250lik olan kasa boyutlarinda.
vs.vs.

Ne yol yapilir amma...

Tvs yi almadan evvel Gs500 lere bakmistim..karburatorlu olmasa al geç..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Performans yetersiz geliyor sanırım

Aynen yetersiz kalıyor. Kaldığı gibi bide titreşim 3 saat sonunda ne yapacağını şaşırtılıyor insana. Önce ayakları koruma demirine koydum. Dayanamadım artçı selesine oturdum. Verdiğim molalar benzin al, benzini öde, yola devam et şeklinde. Çanakkale’de feribota binerken indim motordan sadece. Şimdi bayramda ilk 4 gün çalışıyorum ama sonraki 5 gün bir yere gitmeye gözüm kesmiyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Cbf500 güzel makinede temizini bulamıyoruz. Bulsam yemin ederim ağır faizden çekip alırım

Km falan takmayacağım alırsam eğer. Alır almaz bir de ön kolları ve arka süspansiyonu elden geçirip bineceğim canı çıkana kadar. Özellikle torku yüksek olacak motorun yoksa 120'ye hızı bile sabitlemek dert oluyor. Yokuşta bayılıyor ediyor. Gereğinden de fazla yakıyor.

Binme daha iyi diyor insan
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim motorda 4K-5K devir aralığında nispeten güzel ve zevkli gidiyorsun. Mümkün mertebe 4K en tatlı yeri. O da 6.viteste 84km/sa’ya Tekabül ediyor. Sonra üstünden tır bile geçebiliyor. 120’ye gelirsen stock dişli ile 6k devir bandına geliyor ve bu seferde motor bağırıyor. İstemsizce arada sırada vites yükseltmeye çalışıyorsun ama bir bakıyorsunki vites zaten 6 da :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
5-6K devir bandinda,aksırmadan,bayılmadan,bağırmadan,istikrarlı 130-140ile gitsin yeter.

Bunun içinde Min 55-60 beygir lazım.

Duzgun motorlarada para lazim...

Ulan güclu motora binemeden g..tteki kıllar beyazlayip ihtiyar bunak olacaz...o yaştan sonrada gelen motorun tekerine sokayım...iğneyi..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
5-6K devir bandinda,aksırmadan,bayılmadan,bağırmadan,istikrarlı 130-140ile gitsin yeter.

Bunun içinde Min 55-60 beygir lazım.

Duzgun motorlarada para lazim...

Ulan güclu motora binemeden g..tteki kıllar beyazlayip ihtiyar bunak olacaz...o yaştan sonrada gelen motorun tekerine sokayım...iğneyi..

Ben de bu aralar Nc.leri araştırıyorum, hem apaçilik de yaptırmaz, az da yakar..
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
5-6K devir bandinda,aksırmadan,bayılmadan,bağırmadan,istikrarlı 130-140ile gitsin yeter.

Bunun içinde Min 55-60 beygir lazım.

Duzgun motorlarada para lazim...

Ulan güclu motora binemeden g..tteki kıllar beyazlayip ihtiyar bunak olacaz...o yaştan sonrada gelen motorun tekerine sokayım...iğneyi..

Motorun değil feleğin tekerine çomak sokalım. Benim gerçi yaş daha 30 :) 40 yaşına kadar 700-800ccye geçmiş olurum diye umuyorum. Fazlası da gerekmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst