- Katılım
- 10 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,413
- Motosikleti
- Ns200
bugün aşırı trafikte uzun süre artçılı düşük siratte gitmek ve çoğu zaman beklemek zorunda kaldım. Motosiklet önce sarı olan arıza lambası yandı, bir süre sonra da soğutma sıvısı sıcaklık uyarısı yandı. Motosiklet stop eder diye tahmin ediyordum, bir süre daha gittikten sonra öyle de oldu
15-20 dk bekledikten sonra tekrar yola çıktım lambalar sönmedi ama nihayetinde çevreyoluna bağlanıp gaz açıp motoru serinletmişimdir diye umuyorum. Soğutma sıvısının seviyesi de maxın üzerinde onu nasıl azaltırım.
