Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim motor sıkışık trafikte tak tak tak bişey vuruyormuş gibi yapıp stop ediyor. Servise götürecektim ama çok yorgunum ve trafik var die vageçtim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

Bu dediğim sıkışık trafikte max 2dk aynı yerde durduğumda oluyor...
 
Katılım
9 Mar 2017
Mesajlar
36
Arkadaşlar selamlar, ön panelden gelen cizirti sesi hani titresim yogunke cikan bir ses var. Onu nasıl giderdiniz? Sesi yok etmem icin tam olarak nereye bakmam lazım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar selamlar, ön panelden gelen cizirti sesi hani titresim yogunke cikan bir ses var. Onu nasıl giderdiniz? Sesi yok etmem icin tam olarak nereye bakmam lazım.

Benzin deposu ile ön maşanın birleştiği yerde bir plastik parça var onu çıkar bak zaten süngerimsi bir parça yapıştırmışlar sen onun kenarına onun gibi ekleme yap yerine tak ve kontrol et.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Ben orjinal lastiklerine harika diyeni gördüm :)

Evet, orjinal lastik yağmur kuru iyi tek kötü tarafı olursa yol kenarında sulama suyu yola doğru akmış ise o zaman ........ sağlama alın kendinizi, ıslanan yüzey yere temas ettiği anda bildiğin arka lastik horon tepiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Benim motor sıkışık trafikte tak tak tak bişey vuruyormuş gibi yapıp stop ediyor. Servise götürecektim ama çok yorgunum ve trafik var die vageçtim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

Bu dediğim sıkışık trafikte max 2dk aynı yerde durduğumda oluyor...

Zincirin bol olsa evet tak tak vurma yapar ama stop etmesi enteresan kesin başka bir şey vardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Mitas sport force için ne düşünüyorsun?

16000km de yine orjinal lastik taktırıp kullanıyorum, lastik olayı biraz da size bağlı kullanım tarzınız nasıl, asfaltta kullanacak iseniz rosso uygun olsun derseniz mitas.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
5000 bakımında motul 7100 yağ koydurdum ve dişliyi de 42 yaptım. Vites geçişleri bira daha yumuşadı. Çat diye geçmiyor artık. Bu arada yeni dişli ile hafif bir York kaybı olmakla birlikte motor dağa rafine bir hal aldı ve yüksek sürate daha rahat ulaşıyor. 125 km hızla giderken aynada çift görme yok artık neredeyse.
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
16
suanda 150 kmyi devirdim tekrar depo fullediğimde ise 4.5 litre benzin aldı. sürüş genelde hava serinlikte ve dağ yollarında artcılı sıkıştırılmadan 5,5 deviri aşılmadan yapıldı. bu motorda 6 bin devir üzerini ben gereksiz görüyorum. alt devirlerde gelen tork bana cok yumuşak ve güçlü bi sürüş imkanı sunuyor. artcım ise pulsarns200 e göre titreşimin daha az olduğunu ve artcı konforunun daha rahat olduğunu söyledi. bu motoru almaktaki amacım uzun yollarda ve dağ yollarında artcılı şekilde güçten düşmeden seyehat edebilmek. ilk defa 130 baandıda cıktım. titreşim hissediliyor ama rahatsız edici değil. aynalarda arkayı cift görme gibi kötü yanı olmadı özellikle denedim :
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sen onu genede artçısız rodaj yap, sana gereksiz gelen hız da oralarda milletin arkandan psikopat gibi sıkıştırmamasından kaynaklanıyordur. İstanbul'da 5500rpm'yi geçmeden süreceğim de de bak bakalım üstüne tır'ından spor arabasına neler neler biniyor :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.

Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.

Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.

Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
16
@angrypower, hocam kullandığım yol kısmen boştu. hız sevmeyen biriyim ama atiklik benim için ön planda. o yuzden suanda sıkıntı yasamadım . ileride 43 dişliye düşebilirim.

@mavellen zırıltı pıtırdı titreşim benim motorda da yok yada ben hissetmiyorum 6 bin devir cıvarıında biraz hissedilir derecede var . ama sorun edilecek kadar büyük titreşim değil.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.

Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.

Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.

Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.

zırıltı bende çok oldu hocam kesildi ama bi süre sonra özellikle depo bölgesinden
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Depoda zirilti benim de 5-6bin devirden sonra basliyor. Bir de kompresyona sokunca oluyor tabi. Aynalar da ayni sekilde 7-8 bin devirde dans ediyor arkayi gormek zorlasiyor.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
Depoda zirilti benim de 5-6bin devirden sonra basliyor. Bir de kompresyona sokunca oluyor tabi. Aynalar da ayni sekilde 7-8 bin devirde dans ediyor arkayi gormek zorlasiyor.

bendede zırıltı vardı 4 bin devirden sonra başlıyordu , gidonun döndüğü vidanın ordaki plastik kaplamalar birbirine deyiyo o araya küçük bir neopren parça yapıştırdım ses gitti
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Orjinal lastikler kesinlikle iyi değil. Belki idare eder. Özellikle kuru-ıslak veya ıslak-kuru geçişlerde dikkat etmek gerek. Devamlı tedirgin kullanmaktansa değiştirmek daha iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

Zırıltı için debriyaj manetini de kontrol edin. Ben de oradan kaynaklı idi.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Tayfun motora bıraktım bende bu gün motoru 650 km de 750-800km olsun öyle yapalım bakımını dediler tekrardan yağ değiştiririz ilk yağı çıksın bi an önce dedim 500kmde de götürmüştüm ilk almamışlar kullan az daha diye.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Demin 45t orjinal arka dişliye geri döndüm. Motorun orjinalini bozmamak gerekiyor kanımca. Şayet benim gibi şehiriçinde çok kullanıyorsanız çünkü 2ye atıp kağnı gitmek hoşuma gidiyor sıkışık trafikte, her iki şekilde de aynı hızlara ulaşıyorum çünkü ufak tefek bir adam değilim. 163km/sa'de kesiciye giriyor şimdi ama çekiş hiç düşmüyor :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.

Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.

Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.

Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.

14 model pulsarda motul 7100 kullandım evet pamuk gibi oldu hatta vites geçti mi diye tekrar kontrol etmek zorunda kalıyordum halbukisi geçmiş, 16 modelde yine kullandım o pamukluk yoktu, dominarda kullandım yok abi motul 7100 bana göre değil bir daha da kullanmam, iyi olabilir ama bana göre hiç iyi değil, costol e devam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst