Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kontağı açtığında tüm ışıklar yanar. Sonra çalışınca hepsi söner ABS hariç, 10km/sa hıza çıkınca o da söner. Bir bajaj logosu ile başbaşa kalırsın :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bende cumartesi Bursa'ya geçtim hem iş hem ziyaret için, yağmur dolayısı ile karşılaştığım dominarcı arkadaşla sohbet ettik sonra yola devam, koruma demirini yaptırdığım ali kardeşimle radyatöre doğru uzantı ve yan çanta demirine tabla bağlama işlemi yaptık sadece boyaması kaldı onu da müsait bir zamanda hallederim artık.

35654431_10213628926451157_4382156373354348544_n.jpg


35524871_10213628926051147_6116468513986052096_n.jpg


35488798_10213628926571160_3311105878941237248_n.jpg


35475058_10213628925651137_3240739965147021312_n.jpg


35628755_10213628925051122_3275551972161224704_n.jpg


35470639_10213628912930819_3545432963829202944_n.jpg


önceki plastik çantamı da kullanabiliyorum bunları da kullanabileceğim bu toplasan sağ sol 5 10 kilo alırmı orası da meçhul ama gayet güzel durdu. Gitmişken radyatör korumayı da taktırdım.

35550056_10213628912410806_983832769626898432_nbd50d.jpg
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Arkadaslar sogutma sivisi azalmis buna ilave yapmak icin antifriz alayim istiyorum. Internette biraz bakindim iyice kafam karisti. Hangi marka alinmali yesil renklimi olmali. Organik inorganik( bu nedir lan kafam yandi)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaslar sogutma sivisi azalmis buna ilave yapmak icin antifriz alayim istiyorum. Internette biraz bakindim iyice kafam karisti. Hangi marka alinmali yesil renklimi olmali. Organik inorganik( bu nedir lan kafam yandi)

Saf su veya damacana suyu ekle olmadı servise götür onlar ekleme yapar, bunları yapmadan önce yağ camından yağın durumunu kontrol edin ona göre işlem yapın, ekleyeceğiniz miktar 10-20ml i bile bulmayacaktır.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaslar sogutma sivisi azalmis buna ilave yapmak icin antifriz alayim istiyorum. Internette biraz bakindim iyice kafam karisti. Hangi marka alinmali yesil renklimi olmali. Organik inorganik( bu nedir lan kafam yandi)

Benim motorda daha aldığımda azdı, serviste direkt şişe suyunu doldurup seviyeyi artırdılar:cherry:. Hatta biraz fazla bile koymuşlar epey yüksek şu an. Geçenlerde arabamdaki azalmıştı ben de saf su alıp ekledim, arabamın kitapçığında önerilen serviste ekletin ya da saf su veya temiz su ekleyin idi..Ben de 3 liraya saf su alıp ekledim, servise arabayla gitsem daha çok benzin harcarım çünkü :)
Kafanıza yatmıyorsa servise gidip ekletin.

----------------------------------------------------

Kemal kardeş, bu radyatör korumayı nerde yaptırdın ya da nereden aldın?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Benim motorda daha aldığımda azdı, serviste direkt şişe suyunu doldurup seviyeyi artırdılar:cherry:. Hatta biraz fazla bile koymuşlar epey yüksek şu an. Geçenlerde arabamdaki azalmıştı ben de saf su alıp ekledim, arabamın kitapçığında önerilen serviste ekletin ya da saf su veya temiz su ekleyin idi..Ben de 3 liraya saf su alıp ekledim, servise arabayla gitsem daha çok benzin harcarım çünkü :)
Kafanıza yatmıyorsa servise gidip ekletin.

----------------------------------------------------

Kemal kardeş, bu radyatör korumayı nerde yaptırdın ya da nereden aldın?

Bursa'da Ali cabbar beyden aldım koruma demirini de ondan almıştım.
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
27
Ben de bugün soğutma sıvısı minimum seviyelerde gözüktüğü için servise gittim. Oradaki usta direkt plastik bardakta su getirip ekledi. İçindekinin saf antifiriz olduğunu, su katılabileceğini söyledi. (Motor daha 220 km de.)
Ayrıca vitesi boşa almakta epey zorlanıyordum. En son 3-4 gün önce alabilmiştim :queen: Usta debriyaj ayarının gevşediğini-bozulduğunu söyledi ve düzeltip sıktı. Şu an en çok ikinci denemede boşa atabiliyorum. Bu konuda sorun yaşayanlar öncelikli olarak bunu kontrol edebilirler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kış ayına girerken komple antifirizi değiştireceğim, ilk aldığım ki gibi duruyor bende sıkıntı yok ama yenilemekte fayda görüyorum nasıl olsa basit bir iş ve elimde kırmızı organik antifirizimde de var.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Dün gp carbon elcik korumalarım geldi.Onları taktım.Isıtmalı elcikleri söktüm.Orjinal elcikleri taktım.Olmuş olsun bari tur camınıda söktüm orjinali taktım.Sonra vurdum yola.Çok konforlu sürüşüm oldu.Eskiden 7 bin devirlerde ellerimde biraz titreşim olurdu onları hiç hissetmedim.Meğerse benim ısıtmalı elcikler tüm titreşimi bana veriyormuş.Kalyoncu motordan almıştım.Alırken dikkat edin o bir titreşim canavarıymış.Orjinal turcamı ile rüzgar çok rahatsız ediyor test sürüşünden sonra hemen uzun turcamını taktım.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Forum adminleri iletişim bilgilerine erişebilir aslında dürtseler fena olmaz.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Dün gp carbon elcik korumalarım geldi.Onları taktım.Isıtmalı elcikleri söktüm.Orjinal elcikleri taktım.Olmuş olsun bari tur camınıda söktüm orjinali taktım.Sonra vurdum yola.Çok konforlu sürüşüm oldu.Eskiden 7 bin devirlerde ellerimde biraz titreşim olurdu onları hiç hissetmedim.Meğerse benim ısıtmalı elcikler tüm titreşimi bana veriyormuş.Kalyoncu motordan almıştım.Alırken dikkat edin o bir titreşim canavarıymış.Orjinal turcamı ile rüzgar çok rahatsız ediyor test sürüşünden sonra hemen uzun turcamını taktım.

Evet uzun tur camı olmadan çok rüzgar alıyor. Bende kısa bir deneme yapıp hemen tekrar taktım. Bende sadece gidon yükseltme var ve titreşim yok bende. Tek titreşim olan yer totoda. Yakında 5000 bakımına gidicem ve dün Birol usta ile konuştuğumda gelmeden iki gün önce gel yeni yazılım için beyne girip kodu alalım ki yazılımı indirebilelim dedi. Servisler kafasına göre yazılım atamıyacakmış sanırım artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

Seviyorum ben bu motoru yav :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bu yeni yazılım zahmetli bir şeymi yaptırmaya gerek varmı sizce? gaz yememe sorunu yok bende
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ben kesinlikle sorunum olmadıkdan sonra ecu update yaptırmıcam.Yaptırırsamda antalyadaki servise giderim.Yakıt parasınıda ekrem bey ödeyeceğini söyledir.Öder heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

Evet uzun tur camı olmadan çok rüzgar alıyor. Bende kısa bir deneme yapıp hemen tekrar taktım. Bende sadece gidon yükseltme var ve titreşim yok bende. Tek titreşim olan yer totoda. Yakında 5000 bakımına gidicem ve dün Birol usta ile konuştuğumda gelmeden iki gün önce gel yeni yazılım için beyne girip kodu alalım ki yazılımı indirebilelim dedi. Servisler kafasına göre yazılım atamıyacakmış sanırım artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

Seviyorum ben bu motoru yav :)
[url]http://i.hizliresim.com/Z3Q96z.jpg[/url]

Keşke arka çana demirini gp den alsaydın.O daha hoş duruyor motorda.Gp elcik korumayıda tavsiye ederim.Ben carbon aldım çok güzel.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Valla hocam ben çantadan memnunum. Bu benim ikinci çantam aynı markadan ve direk bunu tercih ettim çünkü kullanışlı kilit mekanizması falan.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Valla hocam ben çantadan memnunum. Bu benim ikinci çantam aynı markadan ve direk bunu tercih ettim çünkü kullanışlı kilit mekanizması falan.

Çantayı demedim.Çanta demirini kastettim.


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

buda elcik koruma.Üzerindeki etiketleri söktüm.Sade güzel oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst