- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
Yeni koruma demiri güzelmiş hafiften ktm havası vermiş. Maliyeti nedir?
facebook sayfasında ali cabbar beyden aldım, 230tl koruma demiri artı birde 15tl kargo ücreti var.
Yeni koruma demiri güzelmiş hafiften ktm havası vermiş. Maliyeti nedir?
Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?
Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?
renk alakasız olmuş ama başka renk yoksada boyanabilir aslında
Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?
Koruma demirindeki takozlar demirle beraber mi satılıyor, bir de siyah rengi var mı?
Ben de o rengin alakasız olduğunu düşündüm de o yüzden sordum.
Gerçi koruma demirini değişmeyi düşünmüyorum şimdilik ama...
kdiner, seni yakında Dünya turuna çıkacakmış gibi bir hazırlığın içinde görüyorum, haydi hayırlısı. Bu haliyle senin Dominar rahatlıkla bir around the world yapar arkadaş.:cherry:
Hatta Kuralkan sponsor olsun, kdiner kardeşim buradan Hindistan'a Bajaj fabrikalarına ziyarete Dominar400'le gitsin.:cat:
Muhtemelen uluslararası en uzun yolculuk yapan Dominar ünvanını da alır bu sayede.
Sayın Ekrem bey, okuyor musunuz?![]()
tşk ederim ama o kadar uzun boylu değilim, sonuçta pasaport vize sigorta ıvır zıvır olduğu için bir yıl gezmeden tozmadan para biriktirip evrakları halledip 1 yıl sonra da tura çıkmam gerek bu asgari ücretle, ben sadece Türkiye sınırları içinde gezebiliyorum, hevesim var ama imkanlar el vermiyor.
İşte ben de o yüzden Kuralkan sponsor olsun dedim. Yoksa ben de istesem de bırak dünyayı, Türkiye turuna bile çıkamam eldeki imkanlarla.
Sen yine iyi geziyorsun, kazasız belasız nice gezilere diyeyim.
Benim motorun ön dişli 16t arkayıda 43 yapmıştım.Bu sayede yüksek devirleri görmeden 130-140 arası rahat gezinebiliyordum.Geçen pazar ön dişliyi söküp orjinalini taktım.Arka dişlide 43 de kaldı ellemedim.Bugün 100km yol yapıp denedim.158 km de rpm ışığı yanıyor.Yalnız 8 bin devirde elciklerde öyle bir titreşim oluyorki evlere şenlik.120 bandınakadar raatsız eden bir titreşim yok.Sakin fıtı fıtı gidilir.Yalnız bu şekilde mümkün değil süremem.En kısa zamanda ön dişliyi tekrar değiştireceğim.
Şu durum bir netleşmedi bu motorun top speed kaç abi?
Orijinal ön 15T arka 45T. Gidon yükseltme olmadan çok titriyor diyorlar. Gidon yükseltince 120den sonra ben huylanmaya başlıyorum. Arkayı 40T yapınca da baya titreşimin azaldığını duydum. Lakin test etmeden önermem. Edersemde kesinlikle buradan yazarım.
Açıkçası ben 120’den sonra arkadaki herşeyi çift görüyorum. Lakin 85-90’la giderken bana göre hiç titremiyor. Hatta tadından yenmiyor. Ha ben gitmiyorum orası ayrı. Sürekli bir yerlere dalmak zorunda kalıyorum. TEM ıspartakule gişelere gelmeden mesela köpek kovalıyor paralı yolda. İstanbul’da birgün atraksiyonsus geçmiyorki.
Açıkçası ben 120’den sonra arkadaki herşeyi çift görüyorum. Lakin 85-90’la giderken bana göre hiç titremiyor. Hatta tadından yenmiyor. Ha ben gitmiyorum orası ayrı. Sürekli bir yerlere dalmak zorunda kalıyorum. TEM ıspartakule gişelere gelmeden mesela köpek kovalıyor paralı yolda. İstanbul’da birgün atraksiyonsus geçmiyorki.