Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Koruma demirindeki takozlar demirle beraber mi satılıyor, bir de siyah rengi var mı?
Ben de o rengin alakasız olduğunu düşündüm de o yüzden sordum.
Gerçi koruma demirini değişmeyi düşünmüyorum şimdilik ama...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?

Elimde olan bu ve beyaz vardı bende bunu kullandım, ilerde bakarız ya sıkıntı yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?

renk alakasız olmuş ama başka renk yoksada boyanabilir aslında

Beyaz boya vardı ben de az kalmış olan bu mavi olanı kullandım, ilerde renk değişikliğine gidebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

Kemal koruma demiri çok güzel de renk daha farklı bir şey olsaydı daha mı güzel olurdu ki?

Koruma demirindeki takozlar demirle beraber mi satılıyor, bir de siyah rengi var mı?
Ben de o rengin alakasız olduğunu düşündüm de o yüzden sordum.
Gerçi koruma demirini değişmeyi düşünmüyorum şimdilik ama...

Evet koruma demiri ile birlikte geliyor, renk kombinasyonu var birde size kalmış renk olayı nasıl ne renk isterseniz yapıyor, ben boyasız aldım farklı bir işlem yapacak olduğum dan dolayı ama onu da bir ara hallettireceğim o yüzden bu renk kullandım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Zincir yağlama sistemimiz de tamamdır.

32079547_10213352103810764_4669413780499726336_n.jpg


32081071_10213352104730787_6861414433810284544_n.jpg


32215289_10213352105010794_1735146382194376704_n.jpg
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
kdiner, seni yakında Dünya turuna çıkacakmış gibi bir hazırlığın içinde görüyorum, haydi hayırlısı. Bu haliyle senin Dominar rahatlıkla bir around the world yapar arkadaş.:cherry:
Hatta Kuralkan sponsor olsun, kdiner kardeşim buradan Hindistan'a Bajaj fabrikalarına ziyarete Dominar400'le gitsin.:cat:
Muhtemelen uluslararası en uzun yolculuk yapan Dominar ünvanını da alır bu sayede.

Sayın Ekrem bey, okuyor musunuz?:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
kdiner, seni yakında Dünya turuna çıkacakmış gibi bir hazırlığın içinde görüyorum, haydi hayırlısı. Bu haliyle senin Dominar rahatlıkla bir around the world yapar arkadaş.:cherry:
Hatta Kuralkan sponsor olsun, kdiner kardeşim buradan Hindistan'a Bajaj fabrikalarına ziyarete Dominar400'le gitsin.:cat:
Muhtemelen uluslararası en uzun yolculuk yapan Dominar ünvanını da alır bu sayede.

Sayın Ekrem bey, okuyor musunuz?:)

tşk ederim ama o kadar uzun boylu değilim, sonuçta pasaport vize sigorta ıvır zıvır olduğu için bir yıl gezmeden tozmadan para biriktirip evrakları halledip 1 yıl sonra da tura çıkmam gerek bu asgari ücretle, ben sadece Türkiye sınırları içinde gezebiliyorum, hevesim var ama imkanlar el vermiyor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
tşk ederim ama o kadar uzun boylu değilim, sonuçta pasaport vize sigorta ıvır zıvır olduğu için bir yıl gezmeden tozmadan para biriktirip evrakları halledip 1 yıl sonra da tura çıkmam gerek bu asgari ücretle, ben sadece Türkiye sınırları içinde gezebiliyorum, hevesim var ama imkanlar el vermiyor.

İşte ben de o yüzden Kuralkan sponsor olsun dedim. Yoksa ben de istesem de bırak dünyayı, Türkiye turuna bile çıkamam eldeki imkanlarla.
Sen yine iyi geziyorsun, kazasız belasız nice gezilere diyeyim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İşte ben de o yüzden Kuralkan sponsor olsun dedim. Yoksa ben de istesem de bırak dünyayı, Türkiye turuna bile çıkamam eldeki imkanlarla.
Sen yine iyi geziyorsun, kazasız belasız nice gezilere diyeyim.

tşk ederim, cümlemiz kazasız belasız kullanırız inşallah.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Benim motorun ön dişli 16t arkayıda 43 yapmıştım.Bu sayede yüksek devirleri görmeden 130-140 arası rahat gezinebiliyordum.Geçen pazar ön dişliyi söküp orjinalini taktım.Arka dişlide 43 de kaldı ellemedim.Bugün 100km yol yapıp denedim.158 km de rpm ışığı yanıyor.Yalnız 8 bin devirde elciklerde öyle bir titreşim oluyorki evlere şenlik.120 bandınakadar raatsız eden bir titreşim yok.Sakin fıtı fıtı gidilir.Yalnız bu şekilde mümkün değil süremem.En kısa zamanda ön dişliyi tekrar değiştireceğim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arka dişliyi 40 yapmayı dene. Bu motoru ben 2den 1e çekince pulsar gibi stop ettiriyorum nedense. Bu gidişle ya motor beni yada ben motoru parçalayacağım. 1500km sonra bakıma girecek gene bakacağım. Motoru kompresyona bırakınca saçma sapan rahatlama geliyor sanki boşa atmışım gibi ferahlıyor iki kastımdan sonra. Yüksek vites düşük devirde gazı açınca gene bir dengesizlik söz konusu. Sert tepilmek istiyor hayvan. Benim anladığım bu.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benim motorun ön dişli 16t arkayıda 43 yapmıştım.Bu sayede yüksek devirleri görmeden 130-140 arası rahat gezinebiliyordum.Geçen pazar ön dişliyi söküp orjinalini taktım.Arka dişlide 43 de kaldı ellemedim.Bugün 100km yol yapıp denedim.158 km de rpm ışığı yanıyor.Yalnız 8 bin devirde elciklerde öyle bir titreşim oluyorki evlere şenlik.120 bandınakadar raatsız eden bir titreşim yok.Sakin fıtı fıtı gidilir.Yalnız bu şekilde mümkün değil süremem.En kısa zamanda ön dişliyi tekrar değiştireceğim.

Peki ben bişey soracağım. ben bugün şöyle çok kısa 80 km ve biraz üstünü denedim, benim gidonda da acayip titreşim var orjinal haliyle, hatta kendi kendime daha rodajda ve 80 km'de bu alet böyle titreyecekse 100 ve üstünde nolacak diye epey bi düşündüm açıkçası. Şimdi orjinal ön dişli kaç T, arka 45 onu biliyoruz. Bir de siz ön 16, arka 43 iken titreşim anlamında epeyce bir fark gördünüzde mi o haline döndüreceksiniz. öyle ise ben de rodaj sonrası o şekil yapayım. Çünkü bu gidon ve aynalardaki titreşim bende 70 km üstüne çıktığı anda başlıyor, bu durumunun rodaj sonrası çok da fark edeceğine pek inanmıyorum açıkçası. Dişlileri değişmek gerçekten fark ettiriyorsa uzatmadan yapalım diye soruyorum. Neticede aynalar titremesin diye 70 km hızla sürecek değilim ki motoru bunun iki katını yapabiliyor diye aldık değil mi yahu?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Orijinal ön 15T arka 45T. Gidon yükseltme olmadan çok titriyor diyorlar. Gidon yükseltince 120’den sonra ben huylanmaya başlıyorum. Arkayı 40T yapınca da baya titreşimin azaldığını duydum. Lakin test etmeden önermem. Edersemde kesinlikle buradan yazarım.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Orijinal ön 15T arka 45T. Gidon yükseltme olmadan çok titriyor diyorlar. Gidon yükseltince 120’den sonra ben huylanmaya başlıyorum. Arkayı 40T yapınca da baya titreşimin azaldığını duydum. Lakin test etmeden önermem. Edersemde kesinlikle buradan yazarım.

Valla ben gidon yükseltmeyi motoru aldığımın ertesi günü taktım ama pek de bir etkisi olduğunu sanmıyorum zira 75 km ve üstünde aynalarda bile var titreşim, gündüz vakti bu arka tarafı seçemeyecek kadar değil ama gece araç ışıklarında tahminim sıkıntı yaratacaktır. O yüzden ısrarla soruyorum, yani dişli değişimi titreşimi ciddi anlamda belli bir seviyenin altına indiriyor mu? Rodaj öncesi ve sonrasında titreşimde bariz fark var mı mesela?
Neticede Dominar'da titreşim harici kronik bir sıkıntı yok görünen o ki, bunu da az çok azaltabilirsek o zaman tadından yenmez. Bu arada titreşim motorun yapısı, neticede bu güç tek silindirden çıkyor ister istemez titreyecek, kronik sorun olarak onu görmüyorum tabii yanlış anlaşılmasın. Hani onu da dişli ile filan yarıya indirebileceksem ne ala.
Bu arada aynaların bağlantı yerlerine ya da gidon yükseltme ile gidon arasına, lastik koyarak yeniden takma gibi bir düşüncem de var, hani telefon tutuculardaki gibi bir şey, işe yarar mı bilmem, bi deniyecem fırsatım olduğunda.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Açıkçası ben 120’den sonra arkadaki herşeyi çift görüyorum. Lakin 85-90’la giderken bana göre hiç titremiyor. Hatta tadından yenmiyor. Ha ben gitmiyorum orası ayrı. Sürekli bir yerlere dalmak zorunda kalıyorum. TEM ıspartakule gişelere gelmeden mesela köpek kovalıyor paralı yolda. İstanbul’da birgün atraksiyonsus geçmiyorki.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Açıkçası ben 120’den sonra arkadaki herşeyi çift görüyorum. Lakin 85-90’la giderken bana göre hiç titremiyor. Hatta tadından yenmiyor. Ha ben gitmiyorum orası ayrı. Sürekli bir yerlere dalmak zorunda kalıyorum. TEM ıspartakule gişelere gelmeden mesela köpek kovalıyor paralı yolda. İstanbul’da birgün atraksiyonsus geçmiyorki.

İstanbulda motor kullanan arkadaşları saygıyla selamlıyorum.

Geçen yıl iki kişi xmax250 ile,edirne turu yaptık resmen survivor,arkadaşın motor xj6 ulen o yine rahat uzadı,ben xmaxle ne terler döktüm sağa geçiyorum 140'la gidiyorum arkamda lavuk arabayla dibime gelip tahrik ediyor,sola geçsem olmaz,makas atanımı ararsın aniden yavaşlayanımı sollamaya çıkarken ib..liğine arabasıyla koridor açmadan gazlayanınımı...dönüşte keşan,gelibolu,feribot,lapseki,çanakkale,bursa üzerinden döndük...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Açıkçası ben 120’den sonra arkadaki herşeyi çift görüyorum. Lakin 85-90’la giderken bana göre hiç titremiyor. Hatta tadından yenmiyor. Ha ben gitmiyorum orası ayrı. Sürekli bir yerlere dalmak zorunda kalıyorum. TEM ıspartakule gişelere gelmeden mesela köpek kovalıyor paralı yolda. İstanbul’da birgün atraksiyonsus geçmiyorki.

Valla NS150'den sonra bana göre dominar ciddi titriyor, evet orada 150cc 17hp motor vardı, burada 400 cc 35 hp var kıyas belki çok dopru değil ama, bugün denedim 80 km üstü 90 filan oldu mu gidonda ciddi titreşim var aynalar dahil, hatta dediğim gibi 75km civarında başlıyor aynalarda, arka seçilmeyecek gibi değil gündüz vakti ama var, ki gece o ince titreme bile araç ışıklarını titretip görüş sorunu yaratır zannımca, daha gece binemedim bakacağız. 120'ye kadar hiç titremiyor demişsin ya, ben daha 80 de böyle ise 120 de ne olur onu meraktayım açıkçası. Meğer Ns150'deki taa 100km sonrası hissedilen titreşim bile hiç bir şey değilmiş diyorum açıkçası. Bilemedim, bakalım buna da alışacağız sanırım. Şu rodajı bi bitirip şöyle düzenli 90 - 100 kmlerde gidebilip buradaki vibrasyın potansiyeline bi bakmak istiyorum orjinal haliyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst