Bajaj Dominar 250 Geliyor!

Sizce Fiyatı Ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    109
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Aynı siteden digerin 180 oldugunu göster o zaman :) :cherry: kaynaklar aynı olmalı değil mi ?

Kaynak uydur kaydır olmamalı

https://www.bajajauto.com/motor-bikes/pulsar/pulsar-ns200/specifications

Kerb Weight (kg) 156

Ben büyügünüz ağabeyiniz hatta yaş olarak emiceniz olarak size şunu tavsiye ederim ,

Bİr şeyi yanlış bilip söylesen başkası dogrusu şu der ise bakarsın , haaa öyle imiş dersin sıkıntı değil..

Ama birisi bir şey diyor ise sayısal ölçülebilir onu yalan/yanlış/eksik diye itham etmeden önce araştırın , adamın da bir bildigi olabilir diye , Kaynak sağlam olmalı, itici olursunuz , büyügünüz olarak tavsiye niteliginde yoksa öpeyim pulsar ı dominarı sana bir şey olmasın...:)
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Yanlız sitesindeki fiyat 29.620 tl.

Bacac adamına göre muamele mi yapıyor acaba? Şimdi baktım böyle görünüyor. :sunny:

Ekran-g-r-nt-s-2021-02-15-152441.png
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
şimdi pulsar ns200 kaç kilo ben anlayamadım, 145 kilo mu yoksa 156 kilo mu yoksa 158 kilo mu?

bu arada motosikletin ağır olmasını avantaj olarak gören bir tek ben varım galiba, ağır olduğu zaman tabi ki yakıt çok gider, lastik çabuk erir, fren papuçları da çabuk erir falan evet sarfiyat artışı söz konusu ama yani altımdaki şey bir motosiklet diyebilmek önemli benim için..

bir rüzgar esmesi ile motorun bir bisiklet gibi yana kaykılıyor olması problem, ben motosikletin ağır ve aerodinamik tasarımının iyi olmasını isteyenlerdenim..

bilmiyorum istanbul beylikdüzü rüzgar bakımından insanı çıldırtacak derecede ve senenin her ayı rüzgar var yani bazen kafa yedirtiyor insana.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Motor güç endeksi olarak pulsardan farkı yok ,Bizim millet buna bakıyor ya ..

70 KG binici ile
Dominar 180+70/27 =0,108
Pulsar 158+70/24,5=0,107

Boş kıyaslanır ise dominar 180/27 =0,150 pulsar 158/24,5=0,155

Kiloya düşen HP ler pulsar ile aynı gidiş de aynı olur...
Son hız ise airodinami belirler hangisi daha airodinamik o daha hızlı gider, ...

2'sininde 0-100 hızlanması 10 saniye civarlarında zigwheels test etmiş sürücülerde aynı galiba.Tombalak olması eksi olmuş
Birde yakıt tüketimi 2,8-3,00 litre civarlarındaymış
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2'sininde 0-100 hızlanması 10 saniye civarlarında zigwheels test etmiş sürücülerde aynı galiba.Tombalak olması eksi olmuş
Birde yakıt tüketimi 2,8-3,00 litre civarlarındaymış

Misal ben 100 kiloyum ve pulsarı 145kg olarak hesaplarsak...

Kg başına düşen beygir;
Dominar 180+100/27 =0.096hp
Pulsar 145+100/23.5=0,095hp

Kg başına düşen tork;
Dominar 180+100/23.5=0.083nm
Pulsar 145+100/18,3 =0.074nm

Kg başına düşen beygir aynı denilebilir, torkun da aynı denilebilmesi için pulsarı 75kg'lık birinin kullanması lazım.

Fakirlik insana neleri hesaplatıyo :salut:
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Kuralkan'ın bu yaptığı gerçekten ayıp. İnsanlara bir 29 göstereyim bir 32 göstereyim tamamiyle saçmalık. Türk esnaf mantığıyla iş görüyorlar, gören de diyecek önceden fiyatları belirlemediler hesap etmediler. Bajaj alacağıma gider nk250 alırım kafam rahat olur. Tip olarak da daha iyi ve en azından yeterli bir süredir Türkiyede satışta. Baktılar millete 29 iyi geldi hemen kabullendiler sar abime 32. Motor alırken pulsar 200ns almayı düşünüyordum. Fakat bu fiyat politikaları ve alırken bile yaşattıkları sorunlardan dolayı(forumda çokça var soracak olan olursa araştırsın) almadım almam da. Keşke benelli ve cf moto servislerine daha çok önem verseler de biz de daha çok bu markalara yönelebilsek...
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Yemin ederim alırım demiştim 29 dan bakıyorum 32 olmuş nah alırım, böyle fiyat politikasımı olur dolar düşüyor fiyat ee aynı bekleyin alırız
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
25 bin tl olsaydi aninda alirdim 32 bini gorunce gercekden üzüldüm bu senede 125 lik idare edicez artik.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Valla ne diyeyim ben de almam. Benim bir şey alırken bir huyum vardır: Eğer o ürünü çok yakın zamanda daha düşük fiyatta gördüysem almam. Kendimi kazıklanmış gibi hissederim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

25 bin tl olsaydi aninda alirdim 32 bini gorunce gercekden üzüldüm bu senede 125 lik idare edicez artik.

Pulsarlar bile 25.500 oldu. Bence 29.600 güzel fiyattı.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Şaka maka bu fiyat politikasıyla diğer markaların satışını arttıracaklar. Cf moto 19.5kw, 22nm 7300de veriyor, 150kg kuru ağırlığı var ve lastikleri de olması gereken boyutta. Üstüne de sahibindende 28k civarına satılıyor. Ön lansman fiyatı 32 olduğuna göre ya tepkiden dolayı indirim yaparlar ya da ilk mesajımda da dediğim gibi lansman fiyatı bitti 35e satıyoruz derler. Kuralkan kendi kafasına sıkıyor bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yukarda yaptığım hesaba göre beygir açısından pulsarla arasında fark yok, 5nm tork için de 7 bin tl fazla verilip bu motor alınmaz.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Altta bulunan ekran biraz olsun diye konuşmuş gibi duruyor, Vites göstergesi yok motorda galiba alt tarafta sadece uyarı ışıkları var ısı, yağ falan filan.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Hindistan'da Suzuki Gixxer 250 bundan yüzde 3 daha pahalı. Bu hesaba göre gidersek fiyatı 32.950 eder. Gixxer 250'yi getirsinler 33'e dominar 250'nin fiyatına eyvallah derim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Yukarda yaptığım hesaba göre beygir açısından pulsarla arasında fark yok, 5nm tork için de 7 bin tl fazla verilip bu motor alınmaz.

:) o HP/Agırlık hesabını hala yanlış yapıyorsun ... :queen:
Bir crusire motor da HP yok onu da alan alıyor dünya para veriyor

Farkı daha önce yazmıştım ;
"""""""Fark donanımda ;
Kaydırmalı depriyaj
Ters maşa amartisör
Led fark
Fark 5500 Edermi bence eder gayetde güzel olur ,"""""

Sürüşe zevk katan ;"""kaydırma debriyaj , Daha iyi amartisör ,Led far"""
Bakılması gereken nokta bu ,

Vites degiştirirken kendim debriyaj çekerim der isen ,çok performanslı kullanmak istemem tın tın viraj girerim der isen amartisör bana lazım değil diyor isen , gece uzun yolda kalmam led far benim için önemi yok diyor isen Adamlar o zaman senin için pulsarımız var diyor , yok bunlar bana gerekli diyor isen o zaman 5,5 dahaver sana dominar 250 verelim diyor...

Olay bu aslında

Ne kadar ekmek o kadar köfte ..

Bence bu alet pulsar satışını öldürür çok kişi 5500 daha verip donimar alır ,

Ama şu olmaz eskiden 100 birim pulsar satıyor ise şimdi 40-50 birim pulsar 60-70 birim dominar satar ,
100 Pulsar 50-60 dominar satamazlar artık..

Satışlarını 100 den 150 ye çıkaramazlar , bu alet pulsar satışlarını ölüdürecegi kesin..
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
şerif hocama katılıyorum, ns200 ün tahtını sallayacak bu motor.

bajaj su anda ekonomik buhranımız yüzünden en mantıklı secenek olarak yoluna devam ediyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst