Bajaj Dominar 250 Geliyor!

Sizce Fiyatı Ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    109
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Zamanında Suzuki İnazuma sayfasında İnamuza 250 cc bir motosiklete göre ağır dedim diye linç yemiştim.Aradan geçen 5 yılda 180 kg gibi ağırlığın 250 cc bir motosiklet için fazla olduğu konusunda insanların hemfikir olabildiğini görmek sevindirdi.
 
Katılım
22 Eki 2020
Mesajlar
53
Bu motora baktım biraz , türkiyede çeşitlenme güzel bişey keşke daha cok model marka cc olsa . Ama bu motor tutmucak gibime geliyor. Herkes 33bin tahmin etmiş ben 38 diyr tahmin ediyorum. Baya eksileri var motorun . Ama daha gelmeden yermeğe gerek yok . Gelsin çoğalsın
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Hindistan da ineğe tapmazlar :) yani inek onlar için tanrı değildir sadece saygı gösterirler..
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
36K dan aşağı olacağını sanmam ben. ve hakket 180 Kilo ne.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hintli motorlar neden ağır merak ediyorum.

Benim hintli gariban boş ağırlığı 147kg; yakıt+yağ+arka çanta(boş), dolu ağırlığı=160kg
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Hintli motorlar neden ağır merak ediyorum.

Benim hintli gariban boş ağırlığı 147kg; yakıt+yağ+arka çanta(boş), dolu ağırlığı=160kg

Kalıplı motorlar 180 kg ı buluyor demekki , ya motoru kırpıp hafifletecek o zamanda kurye motoru kıvamında bir görüntü olacaktır , yada dayanımı yüksek ama hafif malzeme kullanacak bu seferde maliyet artacaktır..
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Açıkcası 35k bu olursa satılacağını hiç düşünmüyorum. 2020 model 0 dominar zaten 42k 35 veren 42de verir. Pulsarla aynı seviyede motor alacağına 400cc motor alır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıkcası 35k bu olursa satılacağını hiç düşünmüyorum. 2020 model 0 dominar zaten 42k 35 veren 42de verir. Pulsarla aynı seviyede motor alacağına 400cc motor alır.

Üh hocam 35 veren 42 nasıl verir ya 7bin Tl az mı ? :queen:
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Üh hocam 35 veren 42 nasıl verir ya 7bin Tl az mı ? :queen:

Şimdi bu iki motor da a2 ile kullanılabilen motorlar ve eğer alan kişinin ilk motoru değilse bir oturur düşünür. 400cc mi daha uzun vadeli olur 250cc mi? Aralarında da 15bg gibi bir fark olduğunu da hesaba katar, sonuç olarak az daha dişi sıkıp 2. El bir 400ug veya sıfırını alabilir. Motorun pulsarla arasında hız ve ivme olarak çok minimal farklar olacağı da aşikar. Durum buyken bütçeyi zorlamaktan veya 2. Ele yönelmekten daha mantıklısı yok. Zaten 200cc civarı alacaksam gider pulsar alırım neden gidip de 35k verip böyle ağır ve neredeyse pulsardan farksız bir motor alayım ki?
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,252
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Bajaj motor blokları, KTM motor bloklarından genelde 3-4 beygir aşağıda oluyor.

Duke200 26beygir-Ns200 23
Duke250 30beygir-domi250 27
Duke390 43beygir-domi400 40

Epeyce de ağır oluyorlar

Duke 200 26 beygir, 130 kg -> Pulsar Ns200 23 beygir, 158 kg -> Fark :28 kg
Duke 250 30 beygir, 139 kg -> DonuMor 250 27 beygir, 180 kg -> Fark :41 kg
Duke 390 43 beygir, 149 kg -> DonuMor 400 40 beygir, 182 kg -> Fark :33 kg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Epeyce de ağır oluyorlar

Duke 200 26 beygir, 130 kg -> Pulsar Ns200 23 beygir, 158 kg -> Fark :28 kg
Duke 250 30 beygir, 139 kg -> DonuMor 250 27 beygir, 180 kg -> Fark :41 kg
Duke 390 43 beygir, 149 kg -> DonuMor 400 40 beygir, 182 kg -> Fark :33 kg

Bu farkın sebebi ne acaba, şasisi filan mı ağır, blok mu, grenaj mı, hepsi mi?
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
motorun kendisi şasisi ağır belliki.400cc 250cc hatta motor koymasınlar 140 kilo geliyor demekki.yürümesine yürür tabide bunu alan 90 100 kiloluk biri performansından hiçte memnun kalmaz.bu motora diyet şart dominar çok beğendiğim bir motor 250blok takıp direk sürmüşler piyasa hiç uğraşmamışlar belliki.180 boş depoyu fulledik 192 olsa 90 kiloda üst baş kask mont adam desek 280 kilo eder ciddi ağır benim mt07 bundan hafif ama 3 katı motor var üzerinde entersan hakikaten.yada yanlış yazılmış 180 kilo ıslak ağırlık ise o zaman tamam dicem olabilir.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Ön 100, arka 130 lastik ölçüsü görüntüyü bir hayli bozacaktır, bir bakan 2.baktığında bence üzülecektir.

Ön 110 arka 140 olsa, kalıplı bir duruşu var, en azından bu karizmayı taşırdı ama böyle ... bisiklete karenaj geçirilmiş gibi ..
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
bajaj bayisi ile konuşmuştum 1 ay kadar önce bu modelden bahsetmişti ve fiyatınıda ns den çok pahalı olmaz diye yorumlamıştı. 35 bandına çıkmaz bence evet arada 7 bin var ama 400 lüğü öldürmezler. Ayrıca sizden kıymetli yorumlarınızı almak isterim, daha çok su akar bu piyasanın altından ama nisan'da nasipse pulsar ns 200 almayı planlıyorum. şuan güncel fiyatı 25500 tl sizce buna yönelmem doğru olur mu? Fiyat farkı bence en az 5 bin tl olacaktır. 5 bin tl farka değer mi? ekipmanım mevcut ama yenilemeyi istiyorum o farkı onunla kapatmak mantıklı geliyor ama kg si hariç motor güzel gibi duruyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bajaj bayisi ile konuşmuştum 1 ay kadar önce bu modelden bahsetmişti ve fiyatınıda ns den çok pahalı olmaz diye yorumlamıştı. 35 bandına çıkmaz bence evet arada 7 bin var ama 400 lüğü öldürmezler. Ayrıca sizden kıymetli yorumlarınızı almak isterim, daha çok su akar bu piyasanın altından ama nisan'da nasipse pulsar ns 200 almayı planlıyorum. şuan güncel fiyatı 25500 tl sizce buna yönelmem doğru olur mu? Fiyat farkı bence en az 5 bin tl olacaktır. 5 bin tl farka değer mi? ekipmanım mevcut ama yenilemeyi istiyorum o farkı onunla kapatmak mantıklı geliyor ama kg si hariç motor güzel gibi duruyor.

Fiyatı 30-33 arası olur diye düşünüyorum.

Ns200 ile arasındaki asıl fark bence tork,

Ns200 18.3nm torku 8000 devirde veriyor- domi 23.5nm torku 6500 devirde veriyor, yani dominin alt devirleri çok daha dolu ve 5nm tork az değil (küçük cc lerde hissedilir fark oluyor)

Artçı v.s olmayacak genelde tek kişi ve şehir içi ağırlıklı seyahat edecekseniz Ns 200 de işinizi fazlasıyla görür.(dominar şehir içinde ağır kalabilir 180kg)

Ama yok yeri gelir artçı alırım, uzun yolda yaparım derseniz dominar dedim.

Ns200 100km hızla giderken 7000 devir çevirirken, Domi250 100km hızla 6000 devir çeviriyor.

Yani yüksek devirlere çıkmadan 110-120km hızlarla dominar ile daha rahat seyahat edersiniz.

Ekrem Ata yarın açıklama yapacak belki fiyatını da söyler.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Eğer 30-35 arası bütçeniz varsa 2.el ktm duke 250 veya cb250 en doğru karar olur. İkisi de bu iki seçenekten çok çok daha iyi.
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
Fiyatı 30-33 arası olur diye düşünüyorum.

Ns200 ile arasındaki asıl fark bence tork,

Ns200 18.3nm torku 8000 devirde veriyor- domi 23.5nm torku 6500 devirde veriyor, yani dominin alt devirleri çok daha dolu ve 5nm tork az değil (küçük cc lerde hissedilir fark oluyor)

Artçı v.s olmayacak genelde tek kişi ve şehir içi ağırlıklı seyahat edecekseniz Ns 200 de işinizi fazlasıyla görür.(dominar şehir içinde ağır kalabilir 180kg)

Ama yok yeri gelir artçı alırım, uzun yolda yaparım derseniz dominar dedim.

Ns200 100km hızla giderken 7000 devir çevirirken, Domi250 100km hızla 6000 devir çeviriyor.

Yani yüksek devirlere çıkmadan 110-120km hızlarla dominar ile daha rahat seyahat edersiniz.

Ekrem Ata yarın açıklama yapacak belki fiyatını da söyler.

teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Evet yarın daha netleşecek sanırım bişeyler ona göre bi karar vericem artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Eğer 30-35 arası bütçeniz varsa 2.el ktm duke 250 veya cb250 en doğru karar olur. İkisi de bu iki seçenekten çok çok daha iyi.

tercihim sıfır almak. Çünlü ilk motorumuzu arkadaşımla alıp ortak ödemiştik onu motor sahibi yaptık. Şimdi ise bana alıcaz o yüzden ödeme seçenekleri vs. sıfıra itiyor bizi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst