Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,489
- Konu Yazar
- #81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynı siteden digerin 180 oldugunu göster o zaman:cherry: kaynaklar aynı olmalı değil mi ?
Aynı siteden digerin 180 oldugunu göster o zaman:cherry: kaynaklar aynı olmalı değil mi ?
Aynı siteden digerin 180 oldugunu göster o zaman:cherry: kaynaklar aynı olmalı değil mi ?
Yanlız sitesindeki fiyat 29.620 tl.
Motor güç endeksi olarak pulsardan farkı yok ,Bizim millet buna bakıyor ya ..
70 KG binici ile
Dominar 180+70/27 =0,108
Pulsar 158+70/24,5=0,107
Boş kıyaslanır ise dominar 180/27 =0,150 pulsar 158/24,5=0,155
Kiloya düşen HP ler pulsar ile aynı gidiş de aynı olur...
Son hız ise airodinami belirler hangisi daha airodinamik o daha hızlı gider, ...
2'sininde 0-100 hızlanması 10 saniye civarlarında zigwheels test etmiş sürücülerde aynı galiba.Tombalak olması eksi olmuş
Birde yakıt tüketimi 2,8-3,00 litre civarlarındaymış
25 bin tl olsaydi aninda alirdim 32 bini gorunce gercekden üzüldüm bu senede 125 lik idare edicez artik.
Hindistan'da Suzuki Gixxer 250 bundan yüzde 3 daha pahalı. Bu hesaba göre gidersek fiyatı 32.950 eder. Gixxer 250'yi getirsinler 33'e dominar 250'nin fiyatına eyvallah derim.
Yukarda yaptığım hesaba göre beygir açısından pulsarla arasında fark yok, 5nm tork için de 7 bin tl fazla verilip bu motor alınmaz.