Vites geçişleri, bakımı geldiği için zorlaşmıştır. Motorun rodajına uyulup uyulmaması titreşimi ve diğer sorunları tetikliyor. Rodaj yağıyla rodaj yapılmalı, motor normal kullanılmamalı. Eğer normal kullanılırsa yağın performansı yeterli gelmeyebilir. Damlatma vs ve vites geçirme problemleri belki bu yüzdendir.
AEA videosunun 3. bölümden titreşimini gayet güzel özetlemişler. Özellikle en son bölümdeki bayanı bir dinleyin :
https://www.youtube.com/watch?v=Rh1GLEWUhFQ
Ekrem Bey,
Eğer bu motor hedeflenenden az satılırsa ve Hint'liler de sebebini sorarlarsa, lütfen ilk sebep fiyat değil titreşim olsun

. Bu işin üzerine eğilirlerse işte o zaman fiyatına göre mükemmel motorlar süreriz.
Saygılar