- Katılım
- 6 Nis 2011
- Mesajlar
- 129
Yeni alan arkadaşlara motorları hayırlı olsun.İnşallah herkes motorlarını içi sinerek kazası belasız kullanır.1.5 Aydır bu motoru bende kullanıyorum en başta fiyat noktasında eleştiri getirmeme rağmen(ki hala bu eleştirimi yine söyluyorum) daha önce 125st ve pulsar 200ns i kullandığım ve memnun kaldığım için bu motoruda test etmeden direk almaya karar verdim ve aldım,Lakin ST125 VE Pulsar200ns den aldğım memnuniyeti belli kısımlarda bu modelden alamadım Bunuda bu motoru binen biri olarak söylüyorumki körükörüne kendi motoruna sahip çıkan eksiklerini ifade etmeyip herşeyiyle motoruna sahiplenen kişilerle kıyaslamayın ki alacak arkadaşlar bunları okusun ki alsın veya almasın çünkü bu forumun amacı bu olmalı bence.Gelelim motora motorda şu an 750 kmdeyim evet motor selesinin rahatlığı,uzunluğu estetik görünümü olarak gayet güzel,Ama hepimizin ortak sıkıntısı haline gelen vibrasyon olayında bence sınıfta kalıyor tabi balansör olmaması birinci sebebi bana göre ikinici sebebide motoru çok güçlü ve çekişli yapacağım diye arka dişlinin 43 olarak seçilmesi.Evet motor çok güçlü ve çekişli olmuş ama bu gücünü bir türlü yola veremiyor motor böylede olunca vibrasyon olarak sürücüye geri dönüyor ve 80 km hızdan sonra bile ciddi bir titreşim alıyorsunuz.Böylede olunca bende genelde herkesin yaptığı gibi dişli değişimine gittim ilk bakımıyla beraber 43 olan dişliyi 40 a çevirdim hem dişli değişimi hemde bakımında olması hasebiyle motor şimdi kendini daha ii buldu.Şunu rahatlıkla söyleyebilirim motorun çekişinde hiç bir sıkıntı olmadı motorun bayması gibi bir şey söz konusu değil çünkü motor o kadar güç üretiyor ki 40 değil belki 38 bile denenebilir ama 40 bana göre gayet makul,şimdi vites araları daha bir uzadı 5 vitesde daha bir stabil ve güzel gidiyor belli kmlere ulaştıkca motor kendini buldukça daha ii olacağı kanatiindeyim.İlk bakım içinde dişli dail 90 tl masrafım gitti