merhaba arkadaşlar bende bu yaz birdane aldım 150f gerçekden cbf 150 göre tasarım ve konfor bakımından ıyı bana göre çok seribir motor alacak olan arkadaşlara tavsiye ederim herkeze iyi sürüşler dilerim
Bu kıyaslamalar 3.4.5. yılın sonundada yapılabilse motorların arasındaki farklar iyice ortaya çıkar aslında.Yakıt,sağlamlık,yedek parça fiyatı,parça bulma sorunsalı benim ilk kriterlerim.Kuralkan motoru ucuz duyurup 2 kez zam yapmıştır.Diğer modellerle arasında fark kalmamıştır.Kaldıki ucuz yedek parça denmişti unutturmayın bu hintlilere Cbf150 ön far 95 orjinal-f150 125,Grenaj cbf150 165 tek-f150 160 tek,cbf150 gidon 62,f150 48tl.Eğer ucuz yedek parça anlayışı bu ise kalsın.Zaten bulmakta çok zor.Yakıt yakmıyor denildi 1lt ile 70km denildi 35 lere düştücbf ile fark yok denilecek kadar az bi fark var zaten.Belli bir kmden sonra kronik arıza çıkarmı çıkabilirde.İkinci elde ne kadar başarılı bakmak lazım.cbf ve ybrnin piyasası oturmuş durumda fazla zarar ettirmiyor kullanıcılarına.Tarz olarak f150 eziyor o konuda kesin kararlıyım.9 yıldan beri aynı kasa satıyor honda.Sticker değiştirmekle devir saati koymakla olmuyor bu işler.Renk olarakta f150 favorim.Ama kuralkanın yanlış hareketleri yüzünden bu motor bence battıkça batıcak.Bu siyaseti aynı şekilde ybr izliyor yedek parça kazığı iyi tezgahlanmış bizlere.2013 model ybr esd depo 350tl orjinal.2014 model stickerlı depo 838 lira orjinal fiyatları.Şimdi stickerı sokunce depo 2013 model oluyor hiç bir fark yok iki depodada.Şuanda ybr ile kaza geçirdiğim için net biliyorum.2015 depo 1000+ sanırım.O yüzdende ybr hakkında yazmadım bile nefret ettirdi.Bu üç motoruda kullandım.Titreşim f150 de abartılan kadar değil.Çekişi gidişi hepsinden üstün amma bu melet 15 beygir nerdeyse.Cbf 12 beygir ybr 10 bunuda göz ardı etmemek lazım.Fiyatı ucuz olursa ekmek gibi gider ama bu fiyatta inat yaramaz.Her zaman şanslı olamıyoruz kazaya karışıp motorumuz zarar gördüğünde ne derecede parça bulabiliriz kaç günde parça temin edilir hep soru işareti kafamda.Ağır hasarlı cbf sadece 2 günde toplandı serviste.Acaba f150de ne kadar parça bekleriz.kuralkan bunları daha öncede yaşattı herkeze.
90km hızda sürünce 50km sonra titreşim rahatsız etmeye başlıyosa gerçekten kötü titriyor demekki. Ben çinli motorumu tapagaz ortalama 110km hızla 80km boyunca sürdüğümde titreşim hissetmedim bile. Ayaklıklardan yukarı hiç gelmiyor titreşim, elciklerde ve selede sıfır. Motor bloğu üzerinde de titreşim yok, yolda giderken elimi statör kapağına koyuyorum titreşimi hissetmek için. Sadece motorun altına bağlı olan ayak demiri titriyor. Onu da 9000-9500 devirde çalışan tek silindir basit bir motorda şikayet edemezsinBajaj Pulsar'da falan çok daha fazla etki ediyor sürücüye titreşim, sözde döküm şase, titreşim takozlu gidon falan var.
Bu motorları hint piyasasına göre üretmişler, orda fiyatları da makul sayılır. Hintliler de bizim sorun olarak gördüğümüz çoğu şeyi önemsemiyor güzel satılıyodur orada. Aynı motoru buraya getirip yamaha fiyatına satınca garip oluyorYa fiyatı indirsinler ya da bizim beklentilerimizi karşılayan motor üretsinler. 5000 lira verdiğinde alacağın çinli motor japon motorları hiç aratmıyor.
Halen diyorum, boxer daha fena idi. Kimse yoğurdum ekşi demek istemiyor. Ben çekinmeden söylüyorum. Zamanında boxer'a bile titreşim rahatsız etmiyor, yok gibi diyenler vardi ve onu test etmeden almıştım. Az kulaklarını çınlatmadım onların. Ha bu arada sana video sözüm vardi ama gerek kalmamıştır herhalde.
islambey; evet boşuna beklemişim zamaninda, cbf dişlisi oluyormuş. Bunu öğrendiğimde ise param bitmişti. Fakirim bir süre![]()
Bu kıyaslamalar 3.4.5. yılın sonundada yapılabilse motorların arasındaki farklar iyice ortaya çıkar aslında.Yakıt,sağlamlık,yedek parça fiyatı,parça bulma sorunsalı benim ilk kriterlerim.Kuralkan motoru ucuz duyurup 2 kez zam yapmıştır.Diğer modellerle arasında fark kalmamıştır.Kaldıki ucuz yedek parça denmişti unutturmayın bu hintlilere Cbf150 ön far 95 orjinal-f150 125,Grenaj cbf150 165 tek-f150 160 tek,cbf150 gidon 62,f150 48tl.Eğer ucuz yedek parça anlayışı bu ise kalsın.Zaten bulmakta çok zor.Yakıt yakmıyor denildi 1lt ile 70km denildi 35 lere düştücbf ile fark yok denilecek kadar az bi fark var zaten.Belli bir kmden sonra kronik arıza çıkarmı çıkabilirde.İkinci elde ne kadar başarılı bakmak lazım.cbf ve ybrnin piyasası oturmuş durumda fazla zarar ettirmiyor kullanıcılarına.Tarz olarak f150 eziyor o konuda kesin kararlıyım.9 yıldan beri aynı kasa satıyor honda.Sticker değiştirmekle devir saati koymakla olmuyor bu işler.Renk olarakta f150 favorim.Ama kuralkanın yanlış hareketleri yüzünden bu motor bence battıkça batıcak.Bu siyaseti aynı şekilde ybr izliyor yedek parça kazığı iyi tezgahlanmış bizlere.2013 model ybr esd depo 350tl orjinal.2014 model stickerlı depo 838 lira orjinal fiyatları.Şimdi stickerı sokunce depo 2013 model oluyor hiç bir fark yok iki depodada.Şuanda ybr ile kaza geçirdiğim için net biliyorum.2015 depo 1000+ sanırım.O yüzdende ybr hakkında yazmadım bile nefret ettirdi.Bu üç motoruda kullandım.Titreşim f150 de abartılan kadar değil.Çekişi gidişi hepsinden üstün amma bu melet 15 beygir nerdeyse.Cbf 12 beygir ybr 10 bunuda göz ardı etmemek lazım.Fiyatı ucuz olursa ekmek gibi gider ama bu fiyatta inat yaramaz.Her zaman şanslı olamıyoruz kazaya karışıp motorumuz zarar gördüğünde ne derecede parça bulabiliriz kaç günde parça temin edilir hep soru işareti kafamda.Ağır hasarlı cbf sadece 2 günde toplandı serviste.Acaba f150de ne kadar parça bekleriz.kuralkan bunları daha öncede yaşattı herkeze.
Kimin kulağını çınlattınız bilmiyorum. Keşke bu yorumunuzu Boxer'ı satmadan önce Boxer sayfasında size yardımcı olmuş kişilerin arkalarından değil de yüzlerine söyleseydiniz...
Titreşim kişiden kişiye değişir ve test edilmeden tamamen kullanıcı yorumlarıyla motor alınmaz.
Boxer'ı ilk alanlardan biriyim. Tamamen şehiriçi kullanıyorum. Tekrar söylüyorum Boxer'daki titreşim kesinlikle ve kesinlikle düşük hızlarda hissedilir boyutta değil. 70 km ye kadar kesinlikle rahatsız etmiyor. Ancak 70 km den sonra evet işin tadı kaçıyor.
Discover 150 ise bana kalırsa Boxer'dan çok da farklı değil hatta eğer titreşim varsa bu titreşimin Discover'da daha fazla olduğu açık ve bariz. Bunu her iki motoru da benim gibi test eden Seko kardeşimiz de doğruladı.
Bir kaç sayfa öncesinde bu sorunu cevabını bir kullanıcı olarak gayet açık bir şekilde verdik,ama bu soru vesilesiyle tekrar söyleyelim.Bu motor kesinlikle 72 km gitmiyor 60...50..45... de gitmiyor.Ben özellikle 2 defa sağlamasını yaparak denedim.45-65 km hız aralığında sürdüm yüksek vitesde az devirli olarak kullandım kesinlikle agresif kullanmadım şehir içindeki normal dur kalkışlarım oldu ve sonuç 1 litreye 35 km diğer denememde 34 km gitti, kısacası sonuç böyle.Tv reklamları,internet reklamları bunların hiç birisine aldırma çünkü doğruyu söylemiyor.yakıt tüketimi söyledikleri gibi mi arkadaşlar? sırf yakıtı için almayı düşünüyorum.