- Katılım
- 8 Ocak 2016
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
sigortanın motor cc modeliyle alakası yok, sizin yaşınız, kaza geçmişiniz ve plakanız ile alakalı. Babanızın üzerine yapın motoru daha düşük çıkar yüksek ihtimal.
Kaç yaşındasınız bir de ilk motor mu,yada üzerinize aldığınız ilk taşıt mı?
Hangi sigorta şirketlerinden fiyat aldınız ?
Halk sigorta,demir sigorta,ptt sigorta,şair sigorta,ergo bunlardan da fiyat alın almadıysanız.
Motorda hayırlı uğurlu olsun.İnşallah bende mayısın ilk haftası alacağım.
Hayırlı olsun. Ben de hayırlısıyla nisan sonu mayıs başı alacağım aynı renginiBen babamın üzerine yapacağım ama yine de 500 civarı çıksa şükrederim yani millete 1000 küsür çıkıyor. Biraz daha araştırın daha ucuzunu bulamazsanız fiyat çok kötü değil şu anki duruma göre
Discover'a mı 1000 TL çıkıyor ?Bende mayıs başı mavisinden alıcam da inşallah ondan soruyorum.Üstüme ilk taşıt olmayacak yaş 22 kazamda yok inşallah çok çıkmaz.
Discover'a mı 1000 TL çıkıyor ?Bende mayıs başı mavisinden alıcam da inşallah ondan soruyorum.Üstüme ilk taşıt olmayacak yaş 22 kazamda yok inşallah çok çıkmaz.
Amcam ve kuzenim sigortacı, bir sürü kriter fiyatı etkiliyormuş. Yaş, kişinin üzerine alınan araç sayısı, kişinin kazaya karışma sayısı, kişinin trafik cezası yeme sayısı, o marka o model bir motorun kazaya karışma oranı vs gibi. Ama daha önce aracınız varmış kazanız yokmuş muhtemelen uygun çıkar biraz dahaHayırlısıyla alalım da derdimiz sigorta olsun ya
![]()
ben geçen hafta st 125 aldım sigortasına 195 tl ödedim yaş 48 yer çorlu (tekirdağ) ergo sigorta
öncelikle "sigortan net"'i geçin, bana da 125 ST motor için 2450 lira çıkardıkları sigortayı 142 liraya yaptırdım.
onların işi bulanık suda balık avlamak. tüm bilgilerizi alıyorlar, 2-3 uyduruk teklif verip sonra başlıyorlar mesajla, maille tacize.
ben motoru Ağustos 2015 te aldım, başka bir motorum olduğu için ihtiyacım olmadığından dolayı depoda bekledi. o zaman sigorta yaptırsam 70-75 lira ( yaş 55, memleket Isparta, emekliyim, hiç kazam yok, bu 6. motorum.) plakayı Ocak 2016 da çıkaracağım kesindi, ancak yılbaşından sonra sigorta fiyatları tekrar artacağı için Aralık 2015 de 142 liraya Ergo sigortaya yaptırıp plakayı Ocakta çıkardım.
diğer motorum Alanya plakalı, 2009 model, en son indirim kademesinde indirimlerle birlikte ona da 15 gün önce Alianz sigortadan 152 liraya yaptırdım. Isparta sigorta olsa muhtemelen 80-100 lira arasında tutardı.
kaza geçmişiniz var mı?
öncelikle "sigortan net"'i geçin, bana da 125 ST motor için 2450 lira çıkardıkları sigortayı 142 liraya yaptırdım.
onların işi bulanık suda balık avlamak. tüm bilgilerizi alıyorlar, 2-3 uyduruk teklif verip sonra başlıyorlar mesajla, maille tacize.
ben motoru Ağustos 2015 te aldım, başka bir motorum olduğu için ihtiyacım olmadığından dolayı depoda bekledi. o zaman sigorta yaptırsam 70-75 lira ( yaş 55, memleket Isparta, emekliyim, hiç kazam yok, bu 6. motorum.) plakayı Ocak 2016 da çıkaracağım kesindi, ancak yılbaşından sonra sigorta fiyatları tekrar artacağı için Aralık 2015 de 142 liraya Ergo sigortaya yaptırıp plakayı Ocakta çıkardım.
diğer motorum Alanya plakalı, 2009 model, en son indirim kademesinde indirimlerle birlikte ona da 15 gün önce Alianz sigortadan 152 liraya yaptırdım. Isparta sigorta olsa muhtemelen 80-100 lira arasında tutardı.