BAJAJ discover 125 ST Motora 500 TL Trafik Sigortası ??

Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
bajaj discover 125 st sahibiyim. enucuz 500 tl diyende oldu 400 tl diyende sizcede bu kadar fiyat pahalı değilmi. yoksa normalmi ?? 125 lik motor için şaşırdım kaldım. bu motorun trafik sigortası tahmininizce ne kadar tutar.??

 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
sigortanın motor cc modeliyle alakası yok, sizin yaşınız, kaza geçmişiniz ve plakanız ile alakalı. Babanızın üzerine yapın motoru daha düşük çıkar yüksek ihtimal.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Kaç yaşındasınız bir de ilk motor mu,yada üzerinize aldığınız ilk taşıt mı?
Hangi sigorta şirketlerinden fiyat aldınız ?
Halk sigorta,demir sigorta,ptt sigorta,şair sigorta,ergo bunlardan da fiyat alın almadıysanız.
Motorda hayırlı uğurlu olsun.İnşallah bende mayısın ilk haftası alacağım.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
sigortanın motor cc modeliyle alakası yok, sizin yaşınız, kaza geçmişiniz ve plakanız ile alakalı. Babanızın üzerine yapın motoru daha düşük çıkar yüksek ihtimal.

anladım. teşekkürler. baabmın üzerine yaptık zaten 16 yaşa olmuyor. :) 650 tl dediler sigortam nette. :/
 
Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
159
Hayırlı olsun. Ben de hayırlısıyla nisan sonu mayıs başı alacağım aynı rengini :) Ben babamın üzerine yapacağım ama yine de 500 civarı çıksa şükrederim yani millete 1000 küsür çıkıyor. Biraz daha araştırın daha ucuzunu bulamazsanız fiyat çok kötü değil şu anki duruma göre
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Normal koşullarda gerçekten çok.Ama şu anda Türkiye koşullarında öp te başına koy.Yine bir kaç farklı sigorta şirketine danışmakta fayda var.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
Kaç yaşındasınız bir de ilk motor mu,yada üzerinize aldığınız ilk taşıt mı?
Hangi sigorta şirketlerinden fiyat aldınız ?
Halk sigorta,demir sigorta,ptt sigorta,şair sigorta,ergo bunlardan da fiyat alın almadıysanız.
Motorda hayırlı uğurlu olsun.İnşallah bende mayısın ilk haftası alacağım.

:) yaşım 16 ilk motorum motor süper bi düştüm hiç kullanmayı bilmiyorum attım altımdan motoru neyse. motor süper 2 senedir motor araştırıyorum ve en uygunu bu. kaçırmayın derim. babamın üzerine aldık motoru. dediğiniz sigortaları tek tek aramaya başlıyorum şimdi. teşekkürler bu arada teşekkürler eniyilieri sizin olsun inşallah.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Hayırlı olsun. Ben de hayırlısıyla nisan sonu mayıs başı alacağım aynı rengini :) Ben babamın üzerine yapacağım ama yine de 500 civarı çıksa şükrederim yani millete 1000 küsür çıkıyor. Biraz daha araştırın daha ucuzunu bulamazsanız fiyat çok kötü değil şu anki duruma göre

Discover'a mı 1000 TL çıkıyor ?Bende mayıs başı mavisinden alıcam da inşallah ondan soruyorum.Üstüme ilk taşıt olmayacak yaş 22 kazamda yok inşallah çok çıkmaz.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
Discover'a mı 1000 TL çıkıyor ?Bende mayıs başı mavisinden alıcam da inşallah ondan soruyorum.Üstüme ilk taşıt olmayacak yaş 22 kazamda yok inşallah çok çıkmaz.

inşallah motoru kaçırmayın alın 2 senedir araştırıyorum motorları parçasıda çok ucuz alın derim. iyi forumlar.
 
Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
159
Discover'a mı 1000 TL çıkıyor ?Bende mayıs başı mavisinden alıcam da inşallah ondan soruyorum.Üstüme ilk taşıt olmayacak yaş 22 kazamda yok inşallah çok çıkmaz.

Amcam ve kuzenim sigortacı, bir sürü kriter fiyatı etkiliyormuş. Yaş, kişinin üzerine alınan araç sayısı, kişinin kazaya karışma sayısı, kişinin trafik cezası yeme sayısı, o marka o model bir motorun kazaya karışma oranı vs gibi. Ama daha önce aracınız varmış kazanız yokmuş muhtemelen uygun çıkar biraz daha :) Hayırlısıyla alalım da derdimiz sigorta olsun ya :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben geçen hafta st 125 aldım sigortasına 195 tl ödedim yaş 48 yer çorlu (tekirdağ) ergo sigorta
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Amcam ve kuzenim sigortacı, bir sürü kriter fiyatı etkiliyormuş. Yaş, kişinin üzerine alınan araç sayısı, kişinin kazaya karışma sayısı, kişinin trafik cezası yeme sayısı, o marka o model bir motorun kazaya karışma oranı vs gibi. Ama daha önce aracınız varmış kazanız yokmuş muhtemelen uygun çıkar biraz daha :) Hayırlısıyla alalım da derdimiz sigorta olsun ya :)

Almasına alalım da motor parasını kıl payı denkleştiricem.Sigortayı artık babama paslarım :queen: Üstüme kayıtlı şu an 1 araba var.Geçen sene alınma.Bu ay sonu 2. sigortası yapılacak.Yani ben motoru alıp sigortasını yaptırınca 3.sigorta yapılmış olacak.1 sene içerisinde 2 tane trafik cezam var.400'e falan razıyım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Motor 2016 model mi ?
Bazı bayiler 2015 modelleri 3890'dan veriyor şu anda.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
öncelikle "sigortan net"'i geçin, bana da 125 ST motor için 2450 lira çıkardıkları sigortayı 142 liraya yaptırdım.
onların işi bulanık suda balık avlamak. tüm bilgilerizi alıyorlar, 2-3 uyduruk teklif verip sonra başlıyorlar mesajla, maille tacize.
ben motoru Ağustos 2015 te aldım, başka bir motorum olduğu için ihtiyacım olmadığından dolayı depoda bekledi. o zaman sigorta yaptırsam 70-75 lira ( yaş 55, memleket Isparta, emekliyim, hiç kazam yok, bu 6. motorum.) plakayı Ocak 2016 da çıkaracağım kesindi, ancak yılbaşından sonra sigorta fiyatları tekrar artacağı için Aralık 2015 de 142 liraya Ergo sigortaya yaptırıp plakayı Ocakta çıkardım.
diğer motorum Alanya plakalı, 2009 model, en son indirim kademesinde indirimlerle birlikte ona da 15 gün önce Alianz sigortadan 152 liraya yaptırdım. Isparta sigorta olsa muhtemelen 80-100 lira arasında tutardı.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
öncelikle "sigortan net"'i geçin, bana da 125 ST motor için 2450 lira çıkardıkları sigortayı 142 liraya yaptırdım.
onların işi bulanık suda balık avlamak. tüm bilgilerizi alıyorlar, 2-3 uyduruk teklif verip sonra başlıyorlar mesajla, maille tacize.
ben motoru Ağustos 2015 te aldım, başka bir motorum olduğu için ihtiyacım olmadığından dolayı depoda bekledi. o zaman sigorta yaptırsam 70-75 lira ( yaş 55, memleket Isparta, emekliyim, hiç kazam yok, bu 6. motorum.) plakayı Ocak 2016 da çıkaracağım kesindi, ancak yılbaşından sonra sigorta fiyatları tekrar artacağı için Aralık 2015 de 142 liraya Ergo sigortaya yaptırıp plakayı Ocakta çıkardım.
diğer motorum Alanya plakalı, 2009 model, en son indirim kademesinde indirimlerle birlikte ona da 15 gün önce Alianz sigortadan 152 liraya yaptırdım. Isparta sigorta olsa muhtemelen 80-100 lira arasında tutardı.

PAZARTESİ ARAYICAĞIM. AYDINLATTIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER KAZA GEÇMİŞİ VAR 3-4 TANE. BABAMIN. ODDA 48 YAŞINDA ERGO VE ALİENZİ ARIYCAĞIM. TEŞEKKÜRLER.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

kaza geçmişiniz var mı?

VAR. EVET... 9 YIL ÖNCEDEN SAYILIYORMU :eek::cyclopsan
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
öncelikle "sigortan net"'i geçin, bana da 125 ST motor için 2450 lira çıkardıkları sigortayı 142 liraya yaptırdım.
onların işi bulanık suda balık avlamak. tüm bilgilerizi alıyorlar, 2-3 uyduruk teklif verip sonra başlıyorlar mesajla, maille tacize.
ben motoru Ağustos 2015 te aldım, başka bir motorum olduğu için ihtiyacım olmadığından dolayı depoda bekledi. o zaman sigorta yaptırsam 70-75 lira ( yaş 55, memleket Isparta, emekliyim, hiç kazam yok, bu 6. motorum.) plakayı Ocak 2016 da çıkaracağım kesindi, ancak yılbaşından sonra sigorta fiyatları tekrar artacağı için Aralık 2015 de 142 liraya Ergo sigortaya yaptırıp plakayı Ocakta çıkardım.
diğer motorum Alanya plakalı, 2009 model, en son indirim kademesinde indirimlerle birlikte ona da 15 gün önce Alianz sigortadan 152 liraya yaptırdım. Isparta sigorta olsa muhtemelen 80-100 lira arasında tutardı.

Çok haklısınız valla.Sigortem.net pişmanlıktır.Araba için teklif alayım dedim.1400 lira çıkardılar en ucuz.Sonradan hergün aramaya başaldılar.Yemin ederim her saat aradı.4 gün boyunca toplam 32 defa aradılar beni.Bi daha asla bulaşmam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst