Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
6
Meraba abilerim ablalarım; Bursa İnegölden bir buçuk aydır aranızdayım takip ediyordum ama yeni yazıyorum. Motor 1500 küsür km ye geldi. Aslında motordan memnunum (ilk motorum) ama forumda yazılanlara göre bende farklı olan bikaç şey var; öncelikle yakıt. 2-2 buçuk değerlerinde genelin ama benim 3-4 değerlerinde yakıtım. Bu konuyu servise söyledim bursadan biri geldiğinde bakıcaklar bikaç gün içinde. İkincisi ise hız konusu: düz yolda 100 hafif bayır aşağı yolda 105 görüyor en fazla bu tek kişi olsamda (80 kg) iki kişi olsamda (150kg) böyle. 105 de devir kesici vardır diye düşündüm ama kimisi 120 ye çıkıyor diyince benim motorda mı sorun var diye sormadan edemedim kendime. Çok da hız seven biri değilim acemiyim hatta daha ama 100 de tıkanması çok da hoş gelmiyor bana. Şimdiden çok teşekkür ederim keyifli sürüşler 😊
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
sevgili ecevit, motor 120 görüyor diyenler dişli değişimi yapanlar, senin motorun normal. 110 görüyorsan fabrika değerlerindedir.
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
6
Teşekkür ederim cevabın için abi :) yakıt sorununu da çözerim inşallah yakın zamanda, o zaman tam "iyiki bu motoru almışım" olcak.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

DİSCOVER 125ST modelimiz 24 ağustos-7 eylül tarihleri arasında iki hafta süre ile 4.200 tl tavsiye edilen parekende fiyattan tüm bayilerimizde satışa sunulacaktır. 2014-2015 yılı commuter segmenti satış toplamında 5 nci sırada yer alan bu ürünümüzü almayı düşünen arkadaşlarımız için iyi bir seçenek olduğunu ifade edebilirim.

Saygılarımla...
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
11
Değerli arkadaşlar;

DİSCOVER 125ST modelimiz 24 ağustos-7 eylül tarihleri arasında iki hafta süre ile 4.200 tl tavsiye edilen parekende fiyattan tüm bayilerimizde satışa sunulacaktır. 2014-2015 yılı commuter segmenti satış toplamında 5 nci sırada yer alan bu ürünümüzü almayı düşünen arkadaşlarımız için iyi bir seçenek olduğunu ifade edebilirim.

Saygılarımla...

Ekrem abi bajaj firmasının balansörlü modelleri yokmu?
Şöyle titreşimsiz sağlam motorlara kavuşsak...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Krank'ın önüne 4-5 santim çıkıntı yapıp içine yarım ay şeklinde demir parçası koyacaklar krank miline kama yeri yapılıp balansör dişlisi takılacak. Karşısına da aynı diş sayısına sahip balansör ağırlığına bağlanacak bir dişli daha konulacak. Bu yöntemle titreşim yüzde 90 azalır.
Aşağıya fotoğrafını koyuyorum bu karteri yeni çıkarmışlar, bir de Mondial Drift tarzı daha çıkıntılı balansörlü karterler var. Balansörü kranka yakın modellerin titreşimi daha az oluyor. Şu an bu motor bloğundan üstten egzantrikli olarak Kuba CR1'de var. Titreşim yok diyor kullanıcıları.
2ptz884.jpg
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bugün bir misafirim vardı. Çok saygı duyduğum bir meslek olan kurye sahibi bir arkadaşımız geldi. Anlattıkları çok güzeldi. İki hafta süre ile 4200 tl satış fiyatından sunduğumuz bu ürünün şu an için çok avantajlı olduğunu söyleyebilirim. Sizlerle paylaşmak istedim.

Saygılarımla...

Xo6NQ0.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekrem ata 4.200e ybr 125 mi satıyorsunuz bajaj ürünleri geldiği günden bu yana hep zam gördü indirim bu kadar olmamalıydı zaten bu fiyat bile yüksek millet 1000tl daha koyar veya taksitle ybr alır.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
abi ne yaparsan yap. bu motor 1 litre ile 50 km gitmiyor. 50-60 km sabit geçmezseniz ve dur kalk çok yapmazsanız. o zaman olabilir ancak
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşım; ben bir çok kurye arkadaşımdan 100 km de 2-2,5 lt ortalamasını aldım. bu da 1 lt ile 40-50 km demek. Bu arkadaşın da telefon numarasını eğer isterseniz kendisinden izin alıp verebilirim. Selamlar...

abi ne yaparsan yap. bu motor 1 litre ile 50 km gitmiyor. 50-60 km sabit geçmezseniz ve dur kalk çok yapmazsanız. o zaman olabilir ancak
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Değerli arkadaşım; ben bir çok kurye arkadaşımdan 100 km de 2-2,5 lt ortalamasını aldım. bu da 1 lt ile 40-50 km demek. Bu arkadaşın da telefon numarasını eğer isterseniz kendisinden izin alıp verebilirim. Selamlar...

Ekrem abi 40 km tamamda. 50 yakması için gerçekten aşırı sakin kullanmak lazım. buda günümüz trafiğinde mümkün değil. şu an 13000 km deyim çok şükür hiç sorun yaşamadım. çok ta memnunum, zaten çok yakıt takıntımda yok, motorum düzgün çalışsın 10 km fazla yaksın hiç sorun etmem.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Değerli arkadaşım; ben bir çok kurye arkadaşımdan 100 km de 2-2,5 lt ortalamasını aldım. bu da 1 lt ile 40-50 km demek. Bu arkadaşın da telefon numarasını eğer isterseniz kendisinden izin alıp verebilirim. Selamlar...

Ekrem abi hızın 40 mı 50 mi? allahını seversen yapma, kim sürer motosikleti o hızda yav, ben de 6.vitese atıp 3 bin devirde süreyim ozaman bakalım kaç yakacak böyle bir istatistik olabilir mi yani, ortalama bir kullanıcıya göre yapalım şu analizleri rica ediyorum.
Gsm operatörleri gibi davranmanın alemi yok, koskocaman puntolarla "2 Litre yakıyorrrr" diyorken, en alt satırda ufacık puntolarla "hızınız 40 olursa tabi" demek gibi bişey bu. gerek yok.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli abeciMotoru arkadaşım; hakikaten abartmıyorum. Kuryelerin karışık kullanımında 100 km de 2-2,5 lt sarfiyat bilgsini çok noktadan aldım. Bu rakam 1 l lt ile 40-50 km demektir. Kurye kullanımını İstanbul'da tahmin edebilirsiniz. Dün röportaj veren arkadaşım da üzerine basa basa 1 lt ile 50-55 km gidiyorum dedi. Bu benim aldığım ilk haber değil. 45-50 km hız ile denemeyi bizzat kendimiz yaptık. Böyle bir sürüş mümkün değil ama bu sefer mesafe 1 lt ile 78 km ye kadar uzadı.

selamlar...

Ekrem abi hızın 40 mı 50 mi? allahını seversen yapma, kim sürer motosikleti o hızda yav, ben de 6.vitese atıp 3 bin devirde süreyim ozaman bakalım kaç yakacak böyle bir istatistik olabilir mi yani, ortalama bir kullanıcıya göre yapalım şu analizleri rica ediyorum.
Gsm operatörleri gibi davranmanın alemi yok, koskocaman puntolarla "2 Litre yakıyorrrr" diyorken, en alt satırda ufacık puntolarla "hızınız 40 olursa tabi" demek gibi bişey bu. gerek yok.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Değerli abeciMotoru arkadaşım; hakikaten abartmıyorum. Kuryelerin karışık kullanımında 100 km de 2-2,5 lt sarfiyat bilgsini çok noktadan aldım. Bu rakam 1 l lt ile 40-50 km demektir. Kurye kullanımını İstanbul'da tahmin edebilirsiniz. Dün röportaj veren arkadaşım da üzerine basa basa 1 lt ile 50-55 km gidiyorum dedi. Bu benim aldığım ilk haber değil. 45-50 km hız ile denemeyi bizzat kendimiz yaptık. Böyle bir sürüş mümkün değil ama bu sefer mesafe 1 lt ile 78 km ye kadar uzadı.

selamlar...

O zaman bizim motorlarda sorun var abi. ki bu bölgede benden daha fazla yakan 125 st lerde var
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
Bugün biraz sert bir çukurdan hızlıca geçtim motor stop etti. Bir diğer mevzuda fren hidroliği bende seviye camından hidrolik gözükmüyor ilk bakımı dün oldu soracaktim kaynadı sizce bu durum normalmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Edit

Benzin bitmiş arkadaşlar motorda sorun yok ondan stop etmiş biri deponun ayrıyla oynamış park halindeyken yedekten normal depoya almış ama hidrolik hala sıkıntı gösterge camında hidrolik yağı yok sizinde öylemi
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Bugün biraz sert bir çukurdan hızlıca geçtim motor stop etti. Bir diğer mevzuda fren hidroliği bende seviye camından hidrolik gözükmüyor ilk bakımı dün oldu soracaktim kaynadı sizce bu durum normalmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Edit

Benzin bitmiş arkadaşlar motorda sorun yok ondan stop etmiş biri deponun ayrıyla oynamış park halindeyken yedekten normal depoya almış ama hidrolik hala sıkıntı gösterge camında hidrolik yağı yok sizinde öylemi

dolu olduğu için göremiyor olabilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst