Meraba abilerim ablalarım; Bursa İnegölden bir buçuk aydır aranızdayım takip ediyordum ama yeni yazıyorum. Motor 1500 küsür km ye geldi. Aslında motordan memnunum (ilk motorum) ama forumda yazılanlara göre bende farklı olan bikaç şey var; öncelikle yakıt. 2-2 buçuk değerlerinde genelin ama benim 3-4 değerlerinde yakıtım. Bu konuyu servise söyledim bursadan biri geldiğinde bakıcaklar bikaç gün içinde. İkincisi ise hız konusu: düz yolda 100 hafif bayır aşağı yolda 105 görüyor en fazla bu tek kişi olsamda (80 kg) iki kişi olsamda (150kg) böyle. 105 de devir kesici vardır diye düşündüm ama kimisi 120 ye çıkıyor diyince benim motorda mı sorun var diye sormadan edemedim kendime. Çok da hız seven biri değilim acemiyim hatta daha ama 100 de tıkanması çok da hoş gelmiyor bana. Şimdiden çok teşekkür ederim keyifli sürüşler 