Herkese Merabalar ;
-Çok yakıyo diye arabamı sattım motor alıcam dedim.İşin gerçeği hondanın cb125 e modelinin beyazı acayip güzel duruyodu ( sadece şekil , ne anlarım rodajından , jiklesinden

) tabi ben alıcam ya ... Motorun üretimi durmuş.. 125 lik motorlara bi bakayım dedim . La arkadaş ne çok motor var valla beynim hurda oldu , en son bu yeni hint motorları sardı ( Çin işi olacağına , Hint işi olsun ) Hero ile Bajaj arasında kaldım , velhasıl D.bakırda Bajaj bayi ve servisi olması sonuç olarak Discovere Sevk etti beni (Yarın bakıcam kanuni st125 ile Discoveri yakından görüp son kararı vercez işte )
-İlk motorum olacak ve İlk defa motor kullanıcam . Ben bişey tespit edersem paylaşırım , motorla ilgili yapılması gerekenler olursa sizde bana yardımcı olursanız valla sevinirim (Jikle fln varmış , tüpe geçmesi için bi 3 5 dk rolantide beklemek gibiymiş heralde arabada ) Tesekkürler herkese şimdiden