Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Çelik sibop verdi iki tane. Değeri ne kadar sormadım fakat işçiliği fazla aldı gibi evet.

Bence servisini değiştir derim. Siboplar 5 tl. Sadece teker söküp takmaya 45 tl almış. Yazık günah.
O paraya arabanın 4 tekeri sökülüyor. Lastikler kışlıklarla değiştirilip balans yapılıyor. Adam sadece teker söküp takmaya 45 tl almış...:farao:
 
Katılım
1 Ara 2015
Mesajlar
21
Öne MC25 100-80-17 taktırdım. Anlamadığım bir sebepten dolayı lastik sol yanı çamurluk demirine hafif sürtme yaptı biraz çekiçle vurmak gerekti.

Arkaya ise MC50 110-80-17 taktırdım. Herhangi bir sorun yaşamadım.

İki lastiğe toplam 340 lira ödedim. Sökme, takma, iç lastik iptali ve balans ayarı dahil.

Yeni sibopların geçmesi için janttaki delikler matkapla biraz genişletildi. 340 ın 20 si siboplar ve işçilik.
Hocam virajlarda felan nasıl büyük takmak dıkıntı yazan olmuşta
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
Beyler akü sorunuyla ilgili ben zamanında baya yazmıştım buraya başımdan geçenleri. Aküler %50 ihtimalle sorunlu çıkıyor. Şoklama filan fayda etmiyor. Garantiden değiştirin. Mırın kırın ederlerse servisi kuralkana şikayet edin. Ekrem ata ile görüşün o yardımcı olur.

Ben hala orjinal lastikleri kullanıyorum. Lastikleri değiştiren arkadaşlar rica etsem kuru ve yağmurlu havalarda asfaltta iyi performans gösteren ölçüleri uygun lastik tavsiye edebilirler mi?
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Bence servisini değiştir derim. Siboplar 5 tl. Sadece teker söküp takmaya 45 tl almış. Yazık günah.
O paraya arabanın 4 tekeri sökülüyor. Lastikler kışlıklarla değiştirilip balans yapılıyor. Adam sadece teker söküp takmaya 45 tl almış...:farao:

Fiyatları bilmediğim için tanıdığım tamirci tarafından kazıklanmışım o halde. Helal haram kavramları yok malesef Allaha havale ettim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Orjinal aküyü 10 Tllik motosiklet akü şarj aletimle şarj ettim. İş görüyor.
Devamlı düşük voltaj kullanırsanız akü ölür arkadaşlar. 12.5-12.9 volt olması lazım akü voltajının.


Fiyatları bilmediğim için tanıdığım tamirci tarafından kazıklanmışım o halde. Helal haram kavramları yok malesef Allaha havale ettim.

Akünün altında teker sökme takma takımları var. Bidaha kendinde söküp takarsın tekerini. Bu avadanlık bile takdirimi kazandı. Adamlar arka teker somununu tutan anahtardan geçtim uzatmasını bile koymuşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Hocam virajlarda felan nasıl büyük takmak dıkıntı yazan olmuşta

Açıkçası benim için daha ziyade ıslak asfalt performansı önemli, malumunuz havalarda soğuk bu yüzden virajlarda test etmedim, asfalt soğuk, lastik soğuk hiç yoktan kayıp düşmeyelim. :) Arka lastiğin ıslak asfalt performansından memnunum orijinal lastiğine göre 2 kat daha iyi tuttuğunu söyleyebilirim. Şu da var ki virajlarda herhangi bir sıkıntı da yaşamadım.

Arka lastiğiminde -desen olarak çok beğendiğim- M25 olmasını isterdim fakat maalesef 100den 130a geçiyor.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Aküsü tırt olan arkadaşlar baksın. İdarelik bir çözüm buldum araştırırken.

Benzin musluğunu kapatıp kontağı çevirmeden 5-6 kez ayak marşını boşluğunu alarak aşağı itin. Sonra kontağı ve benzin musluğunu açarak hızlı bir itmeyle motor çalışıyor ayak marşıyla.(jikle açık olmalı)

Bu işlemi iki kez tekrar edince aküyle de tek marşta çalışıyor. Artık şarj mı ediyor anlamadım ama vurdurmaktan iyidir.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Aküsü tırt olan arkadaşlar baksın. İdarelik bir çözüm buldum araştırırken.

Benzin musluğunu kapatıp kontağı çevirmeden 5-6 kez ayak marşını boşluğunu alarak aşağı itin. Sonra kontağı ve benzin musluğunu açarak hızlı bir itmeyle motor çalışıyor ayak marşıyla.(jikle açık olmalı)

Bu işlemi iki kez tekrar edince aküyle de tek marşta çalışıyor. Artık şarj mı ediyor anlamadım ama vurdurmaktan iyidir.

Millet marsa gitti, biz nelerle uğraşıyoruz :) benimkide kar da çalışmıyor.
Öndeki motorum salcano aynı şartlarda tek marşla çalıştı.

 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Arkadaşlar merhaba. 2 gündür süregelen bi sıkıntımdan bahsetmek istiyorum size. Bajaj boxer 150 kullanıcısıyım ve şuan motorun 10300 km'de. Periyodik bakımını 300 kilometre kadar aştım.

2 gündür motorunda bi isteksizlik ve tokurtu -homurtular başladı. Bunun sebebi soğuk hava mıdır yoksa bakımı geciktiği için yağ işlevini yerine getiremez hale gelip yatak sarmaya mı başlamıştır?

Duruma göre sorularım:
- Motora yağı az geldiği için bunu yapıyorsa, yağ değişiminden sonra düzelir mi?
-Başka bir sebebi olabilir mi?
-Yatak sardıysa motorda hangi parçalar değişmelidir, ona göre fiyat saptaması yapıcam.

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2016
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Formation Lucas ne kadar ben bilerek bazı şeyleri yaptımı idda etsede kuralkan motorunun ne kadar dandik olduğu konusunda ki gerçeği hiç bir zaman değiştiremez. Lucas Güneşe balçık sıvıyamazsın dostum.

Şimdi kuralkan bajaj boxer satarken 500 1000 5000 10000 km garantisi vermiş sağolsunlar bi ben motoru kilitlememişim şimdi herkez motoru yeni aldığı için ve bir iki motosiklet hayranı arkadaş dışında bu motorda eskimeye başlayınca sorunlar artacak

Not : Sakın arkadaşlar bajaj boxer 5000 km bir yağ değişimi yaptırmayın burada servislerin üç kağatçılığı söz konusu ben sadece Ekrem beyden zor bela aldım parçalara 300 lira ödedim + 200 lirasını ekrem bey vermişti kafadan 500 lira o zaman dolar ucuzdu şimdi dahada pahallı olmuştur

Motorla haşırneşir olan arkadaşlara sözüm yok onlar zaten aşmış karda jiglesi çalışmayan arkadaşın önde ki motoruda ayrıydı yani aktif bu motoru kullandını göstermez zevk işi sonuçta parası var biner bişi diyemeyiz ama hocam millet senin gibi buji sökemez ki servise gidecek

Bir ay önce iş yerimden çıkarken motora bayağı kar birikmişti bende ilk başlarda motoru çalıştıramadım ama sonrasında çalıştı lastiklerim irc naylon olduğu için motor kullanamıyorum ama her gün motorumu nizami şekilde yarım saat çalıştırıyorum ki motorum kurum yapmasın

Formation sana tavsiyem 1000 km bir motorun yağını değiş kaliteli yağa gerek yok yağ motorun hayatı ayrıca servisler konusunda çok büyük sıkıntılar içindeyiz düşünün bir markanın servisçiliğini yapacaksınız ama parça almak için ne bilim akünüz arızalandı değişmediler onları yapmak için gidip Ekrem bey müracat edeceksiniz Ekrem bey siz rahatsız olmuyormusunuz açıkçası ben kuralkan tepe yöneticisi olacam ve değişilmeyen aküleri sizin vasıtanızla değiştirtecem komedi ya

Bu arada ekrem bey qute berbat bir lansman dı kuralkan için inanın patpat alıp araba yapsaydınızdı bu millete 17.000 Tl bu dört tekerlekli triportörü satmasaydınız yakışmadı kuralkan müşterisine

Arkadaşlar ustalık kısmına çok dikkat edin çünkü motosiklet ustaları vur kaç yapan tipler yani senin birdaha ne bilim en az bir yıl gelmeyeceğini bildiği için o parayı alıyorlar bu her sektörde aynı kimsede iş ahlakı kalmamış ki ne çakarsam kar mantığı var o nedenle böyle bir kuralkan malından dolayı inanın bu servis ustaları adamı usta yaptırır yağ değiştirmeye başladım artık yağ değişimi için servise gitmiyorum şimdi sırada öğreneceğim lastik tamiri uzun yolda bu çok gerekli birde sakın arka lastiği dublex almayın çünkü dikiş tutmuyor motorda şamyelli daha iyi patlayınca yaptırırsın yama yaparsın

Neyse Lucas büyük ihtimal mesajımı siler nicki mide banlarsın dostum seninde işin bu görevini yap kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------

Şu kış bitsede motora binsek ya işe motorla gidip geliyordum motor evin önünde yatıyor boş boş acaba zinciri değişsemmi bu kadar servislere giydirirken bajaj servisleri daha bana hizmette vermez olsun aynısı dominosta başıma geldi mesela ben şu an Türkiye cumhuriyeti sınırları içerisinde dominos lardan pizza alamıyorum yasaklı müşteriyim hakkınızı arayınca kurumsal firmalar müşteriyi lucas banladı gibi banlıyor bakalım kuralkan sosyal medyada motorunu kötülediğim için bana ne yapacak bekleyip göreceğiz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Arkadaşlar merhaba. 2 gündür süregelen bi sıkıntımdan bahsetmek istiyorum size. Bajaj boxer 150 kullanıcısıyım ve şuan motorun 10300 km'de. Periyodik bakımını 300 kilometre kadar aştım.

2 gündür motorunda bi isteksizlik ve tokurtu -homurtular başladı. Bunun sebebi soğuk hava mıdır yoksa bakımı geciktiği için yağ işlevini yerine getiremez hale gelip yatak sarmaya mı başlamıştır?

Duruma göre sorularım:
- Motora yağı az geldiği için bunu yapıyorsa, yağ değişiminden sonra düzelir mi?
-Başka bir sebebi olabilir mi?
-Yatak sardıysa motorda hangi parçalar değişmelidir, ona göre fiyat saptaması yapıcam.

Şimdiden teşekkür ederim.

Hocam yüksek kaliteli sentetik yağ koyduysanız ve motoru limitlerinde kullanıyorsanız yağınız 5000 km sorunsuz gidecektir. Ama mineral yağ koyduysanız veya limitleri aşıyorsanız 2000-3000km gibi değişmeniz lazım yağı.
Motosiklete binen kişinin en çok dikkat etmesi gereken şey yağ seviyesi. Motoru düz zeminde orta sehpaya alın. Çalıştırın iyice ısınsın.sonra durdurup 5 dakika bekleyin. Boxer da yağ gösterge camı gibi bir nimet var. Yağ üst seviyenin 1-2 milim altında olacak.
Dediğiniz gibi yatak sarma durumunda motor dağıtılır ve krank başta olmak üzere pek çok parça değişir. 500tl min masraf çıkar.


Formation Lucas ne kadar ben bilerek bazı şeyleri yaptımı idda etsede kuralkan motorunun ne kadar dandik olduğu konusunda ki gerçeği hiç bir zaman değiştiremez. Lucas Güneşe balçık sıvıyamazsın dostum.

Şimdi kuralkan bajaj boxer satarken 500 1000 5000 10000 km garantisi vermiş sağolsunlar bi ben motoru kilitlememişim şimdi herkez motoru yeni aldığı için ve bir iki motosiklet hayranı arkadaş dışında bu motorda eskimeye başlayınca sorunlar artacak

Not : Sakın arkadaşlar bajaj boxer 5000 km bir yağ değişimi yaptırmayın burada servislerin üç kağatçılığı söz konusu ben sadece Ekrem beyden zor bela aldım parçalara 300 lira ödedim + 200 lirasını ekrem bey vermişti kafadan 500 lira o zaman dolar ucuzdu şimdi dahada pahallı olmuştur

Motorla haşırneşir olan arkadaşlara sözüm yok onlar zaten aşmış karda jiglesi çalışmayan arkadaşın önde ki motoruda ayrıydı yani aktif bu motoru kullandını göstermez zevk işi sonuçta parası var biner bişi diyemeyiz ama hocam millet senin gibi buji sökemez ki servise gidecek

Bir ay önce iş yerimden çıkarken motora bayağı kar birikmişti bende ilk başlarda motoru çalıştıramadım ama sonrasında çalıştı lastiklerim irc naylon olduğu için motor kullanamıyorum ama her gün motorumu nizami şekilde yarım saat çalıştırıyorum ki motorum kurum yapmasın

Formation sana tavsiyem 1000 km bir motorun yağını değiş kaliteli yağa gerek yok yağ motorun hayatı ayrıca servisler konusunda çok büyük sıkıntılar içindeyiz düşünün bir markanın servisçiliğini yapacaksınız ama parça almak için ne bilim akünüz arızalandı değişmediler onları yapmak için gidip Ekrem bey müracat edeceksiniz Ekrem bey siz rahatsız olmuyormusunuz açıkçası ben kuralkan tepe yöneticisi olacam ve değişilmeyen aküleri sizin vasıtanızla değiştirtecem komedi ya

Bu arada ekrem bey qute berbat bir lansman dı kuralkan için inanın patpat alıp araba yapsaydınızdı bu millete 17.000 Tl bu dört tekerlekli triportörü satmasaydınız yakışmadı kuralkan müşterisine

Arkadaşlar ustalık kısmına çok dikkat edin çünkü motosiklet ustaları vur kaç yapan tipler yani senin birdaha ne bilim en az bir yıl gelmeyeceğini bildiği için o parayı alıyorlar bu her sektörde aynı kimsede iş ahlakı kalmamış ki ne çakarsam kar mantığı var o nedenle böyle bir kuralkan malından dolayı inanın bu servis ustaları adamı usta yaptırır yağ değiştirmeye başladım artık yağ değişimi için servise gitmiyorum şimdi sırada öğreneceğim lastik tamiri uzun yolda bu çok gerekli birde sakın arka lastiği dublex almayın çünkü dikiş tutmuyor motorda şamyelli daha iyi patlayınca yaptırırsın yama yaparsın

Neyse Lucas büyük ihtimal mesajımı siler nicki mide banlarsın dostum seninde işin bu görevini yap kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------

Şu kış bitsede motora binsek ya işe motorla gidip geliyordum motor evin önünde yatıyor boş boş acaba zinciri değişsemmi bu kadar servislere giydirirken bajaj servisleri daha bana hizmette vermez olsun aynısı dominosta başıma geldi mesela ben şu an Türkiye cumhuriyeti sınırları içerisinde dominos lardan pizza alamıyorum yasaklı müşteriyim hakkınızı arayınca kurumsal firmalar müşteriyi lucas banladı gibi banlıyor bakalım kuralkan sosyal medyada motorunu kötülediğim için bana ne yapacak bekleyip göreceğiz

Samsunspor abi, dominostan banlanan ilk defa duyuyorum.
Sen lucas moderatore küfür etmesen adam seni niye banlasın. Sen kurallara uy, istediğini yaz foruma.
Servisler konusunda haklısın. Maalesef motosiklete biniyosan kendi işini kendin görmen lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
F
aynısı dominosta başıma geldi mesela ben şu an Türkiye cumhuriyeti sınırları içerisinde dominos lardan pizza alamıyorum yasaklı müşteriyim hakkınızı arayınca

Pizza sevmem ,dominos hiç sevmem ama merak ettim Dominos seni nasıl banladı nasıl oluyor bu iş böyle bir şeyi ilk defa duydum özel bir durum değil ise biraz anlatırmısınız.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Formation Lucas ne kadar ben bilerek bazı şeyleri yaptımı idda etsede kuralkan motorunun ne kadar dandik olduğu konusunda ki gerçeği hiç bir zaman değiştiremez. Lucas Güneşe balçık sıvıyamazsın dostum.

Şimdi kuralkan bajaj boxer satarken 500 1000 5000 10000 km garantisi vermiş sağolsunlar bi ben motoru kilitlememişim şimdi herkez motoru yeni aldığı için ve bir iki motosiklet hayranı arkadaş dışında bu motorda eskimeye başlayınca sorunlar artacak

Not : Sakın arkadaşlar bajaj boxer 5000 km bir yağ değişimi yaptırmayın burada servislerin üç kağatçılığı söz konusu ben sadece Ekrem beyden zor bela aldım parçalara 300 lira ödedim + 200 lirasını ekrem bey vermişti kafadan 500 lira o zaman dolar ucuzdu şimdi dahada pahallı olmuştur

Motorla haşırneşir olan arkadaşlara sözüm yok onlar zaten aşmış karda jiglesi çalışmayan arkadaşın önde ki motoruda ayrıydı yani aktif bu motoru kullandını göstermez zevk işi sonuçta parası var biner bişi diyemeyiz ama hocam millet senin gibi buji sökemez ki servise gidecek

Bir ay önce iş yerimden çıkarken motora bayağı kar birikmişti bende ilk başlarda motoru çalıştıramadım ama sonrasında çalıştı lastiklerim irc naylon olduğu için motor kullanamıyorum ama her gün motorumu nizami şekilde yarım saat çalıştırıyorum ki motorum kurum yapmasın

Formation sana tavsiyem 1000 km bir motorun yağını değiş kaliteli yağa gerek yok yağ motorun hayatı ayrıca servisler konusunda çok büyük sıkıntılar içindeyiz düşünün bir markanın servisçiliğini yapacaksınız ama parça almak için ne bilim akünüz arızalandı değişmediler onları yapmak için gidip Ekrem bey müracat edeceksiniz Ekrem bey siz rahatsız olmuyormusunuz açıkçası ben kuralkan tepe yöneticisi olacam ve değişilmeyen aküleri sizin vasıtanızla değiştirtecem komedi ya

Bu arada ekrem bey qute berbat bir lansman dı kuralkan için inanın patpat alıp araba yapsaydınızdı bu millete 17.000 Tl bu dört tekerlekli triportörü satmasaydınız yakışmadı kuralkan müşterisine

Arkadaşlar ustalık kısmına çok dikkat edin çünkü motosiklet ustaları vur kaç yapan tipler yani senin birdaha ne bilim en az bir yıl gelmeyeceğini bildiği için o parayı alıyorlar bu her sektörde aynı kimsede iş ahlakı kalmamış ki ne çakarsam kar mantığı var o nedenle böyle bir kuralkan malından dolayı inanın bu servis ustaları adamı usta yaptırır yağ değiştirmeye başladım artık yağ değişimi için servise gitmiyorum şimdi sırada öğreneceğim lastik tamiri uzun yolda bu çok gerekli birde sakın arka lastiği dublex almayın çünkü dikiş tutmuyor motorda şamyelli daha iyi patlayınca yaptırırsın yama yaparsın

Neyse Lucas büyük ihtimal mesajımı siler nicki mide banlarsın dostum seninde işin bu görevini yap kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------

Şu kış bitsede motora binsek ya işe motorla gidip geliyordum motor evin önünde yatıyor boş boş acaba zinciri değişsemmi bu kadar servislere giydirirken bajaj servisleri daha bana hizmette vermez olsun aynısı dominosta başıma geldi mesela ben şu an Türkiye cumhuriyeti sınırları içerisinde dominos lardan pizza alamıyorum yasaklı müşteriyim hakkınızı arayınca kurumsal firmalar müşteriyi lucas banladı gibi banlıyor bakalım kuralkan sosyal medyada motorunu kötülediğim için bana ne yapacak bekleyip göreceğiz

Seni allaha havale ediyoruz. Her ne içiyorson rabbim seni tez zamanda kurtarsın.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Arkadaşlar ilk bakım zamanı izmir/karşıyaka motoshop'a gitmiştim. Benim götürdüğüm yağ 1 litre idi, oradaki ilgisiz bir arkadaşa sordum yağ filtresi değişince 100 gram daha yağ eklemek gerekiyormuş bunu yapacak mısınız ? -Kim diyor, yok öyle birşey. Filtre 100 gram yağ mı yermiş dedi. Ben kitapçığında böyle yazıyor dedim. -Yok öyle birşey gereksiz dedi. O günden bugüne yağı kontrol camına bakınca yağ tam ortada duruyor gibi gözüküyor. Umarım problem yaşamam.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
Arkadaşlar ilk bakım zamanı izmir/karşıyaka motoshop'a gitmiştim. Benim götürdüğüm yağ 1 litre idi, oradaki ilgisiz bir arkadaşa sordum yağ filtresi değişince 100 gram daha yağ eklemek gerekiyormuş bunu yapacak mısınız ? -Kim diyor, yok öyle birşey. Filtre 100 gram yağ mı yermiş dedi. Ben kitapçığında böyle yazıyor dedim. -Yok öyle birşey gereksiz dedi. O günden bugüne yağı kontrol camına bakınca yağ tam ortada duruyor gibi gözüküyor. Umarım problem yaşamam.

Öyle bir şey gerçekten var. Filtre değiştikten sonra yağ eklenip motor biraz çalıştırılıyor. Sonra biraz daha yağ ekleniyor. Çünkü ilk koyduğun yağ filtrelere filan dağılmamış oluyor. Dağılınca eksik kalıyor. Servis bana böyle anlattı. Hatta uygulamalı olarak gösterdi. Önce yağı koydu normal seviyesine. Sonra çalıştırdı gösterdi ki yağ eksilmiş. Biraz daha koydu eksileni tamamladı.
Kim ne derse desin ben servisten memnunum. Adamlar aküyü hiçbir şey demeden değiştirdiler. Bakımını benden daha iyi takip ettiler. Servisten aldığım kask kutu gibi şeyleri çok ucuza sattılar. Mesela internette 300 lira olan ls2 ff370 kaskı ben 260 liraya aldım. Servisin aldığı 40 tl bakım parasına laf edenler bakımını kendileri yapsınlar.(Malum şahıs) Adam dominostan bile banlanmayı başarmış. Lucas ne yapsın. Burayı takip edenler bilirler yaptıklarını. Bence bu adama ıp ban lazım.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Bugün ilk bakımını yaptırdım motosikletin.

Lastik alacağım yer elimizde var deyince direkt elden alayım dedim ve gittiğimde kalmadığını söyledi. Çok moralim bozuldu. Beylikdüzü'nden zincirlikuyu'ya kadar geldim şu lastik yüzünden.

Neyse servise gittim anlas taktık. Diğer bir adıyla irc. En yumuşak hamurlu olanı seçtim. Karla karışık yağmurda kullandım biraz yine kayıyor gibi ön taraf. Belki lastik rodajından sonra düzelir.

70 lira işçilik aldılar. Yağa da 35 lira yazmışlar. 10 lira da yağ filtresi. Çok değil mi ya?
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Wuhuu neyine 70 TL işçilik aldı çok merak ettim. Benim arka lastik patladığında 15 TL işçilik ödedim.Ayrıca yağ 35 demiş o da çok konuda merak ediyim ne olduğunu. Ulan filtre 4,5 TL ona nasıl 10 TL fiyat çekti hayret
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Anadolu yakasında hangi servisi önerirsiniz
Fiyatı vs kazıklamayacak işini düzgün yapacak bir servis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst