Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
19
Arkadaşlar, bu 100km/s. üzeri gidenler orijinal haliyle mi gidiyor? Benimki 100 görene kadar çatlayacak gibi oluyor, üzerinde durmak bile zor? Ön dişliyi 15'lik yaptım çok az rahatladı, şimdi arkayı 38'lik yapsam?

Ön 15 arka 38 dişli, lastiklerde 130/70 arka 110/70 ön, titreşim yok denecek kadar az, rahat rahat 90-100 arası gidiyorum titreşimsiz, son sürat; düz yol 120, yokuş aşağı 130, benzin tüketimim ortalama 100km/2,5lt (50TL benzin ile 400-450km yapıyorum).
 
Son düzenleme:

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Bajaj Pulsar bile traktör gibi titrerken bu motorda titreşim olmadığını iddia etmek komik gerçekten.

50ye kadar çok bir titreşim yok arkadaş rodajda ise çıkmamış olabilit
Ama istanbulda sahilde falan basmak zorunda kaldım 70-80e anlık çıkmak zorunda kaldım titriyor bence tabi bi seyhan falan gibi değil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mengü 16 beğenmiyorsan satarsın amacın ne anlamadım eskiden objektiftin şimdilerde sırf karalama yapıyorsun hemde kullanmana rağmen gerek yok dediğim gibi beğenmiyorsan sat alıcısı bulunur tabi motorunun durumu nedir bilemeyiz.
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
Mengü 16 beğenmiyorsan satarsın amacın ne anlamadım eskiden objektiftin şimdilerde sırf karalama yapıyorsun hemde kullanmana rağmen gerek yok dediğim gibi beğenmiyorsan sat alıcısı bulunur tabi motorunun durumu nedir bilemeyiz.

boxerı seviyorum ve kullanıyorum vede kullanmaya devam edicem ama titreşim var yani baya var helede 85 90 dan sonra zangır zangır ama olsun ben boxerımı seviyorum :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Titriyorsa gene iyi birde daha önce kullandığım motorlarda egzozlarında zırıldama yapıyordu titreşimle birlikte çekilmez oluyordu gerisini sen düşün artık.
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
12
Ön 15 arka 38 dişli, lastiklerde 130/70 arka 110/70 ön, titreşim yok denecek kadar az, rahat rahat 90-100 arası gidiyorum titreşimsiz, son sürat; düz yol 120, yokuş aşağı 130, benzin tüketimim ortalama 100km/2,5lt (50TL benzin ile 400-450km yapıyorum).

Teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
Sayın EKREM ATA bey yaklaşık 20 gündür... kadıköy bajaj servisinde amortisör keçesi siparişi verildi ve halen gelmedi. Her yazınızda asla yedek parça sıkıntımız yok diyorsunuz peki bu duruma ne diyeceksiniz... Saygılar gereğinin yapılmasını ARZ ediyorum...
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli delibaşş; servisinize sordum. Parçanız hazırmış. Sizi de arayacaklar. Selamlar...

Sayın EKREM ATA bey yaklaşık 20 gündür... kadıköy bajaj servisinde amortisör keçesi siparişi verildi ve halen gelmedi. Her yazınızda asla yedek parça sıkıntımız yok diyorsunuz peki bu duruma ne diyeceksiniz... Saygılar gereğinin yapılmasını ARZ ediyorum...
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Yedek parça tedariği konusunda ben de pek memnun değilim. Egzozum garantiden değişti 1 buçuk ay falan sonra geldi. Ama garanti konusunda sıkıntı çıkarılmaması güzel.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli slymn; hic bir urun 20 is gununden fazla serviste kanunen bekleyemez. Bu süre azami süredir. Çoğu zaman çok daha kısadır. Varsa detay bana yazabilirmisiniz? [email protected]

Selamlar. ..

Yedek parça tedariği konusunda ben de pek memnun değilim. Egzozum garantiden değişti 1 buçuk ay falan sonra geldi. Ama garanti konusunda sıkıntı çıkarılmaması güzel.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Ekrem bey, motor serviste kalmadı kullanmaya devam ettim garanti başvurusu yapıldıktan yaklaşık bir veya bir buçuk ay sonra geldi ürün. Bu süre de benim için bir sorun teşkil etmiyor ancak belli ki yedek parçalar Hindistan'dan geliyor.
Değerli slymn; hic bir urun 20 is gununden fazla serviste kanunen bekleyemez. Bu süre azami süredir. Çoğu zaman çok daha kısadır. Varsa detay bana yazabilirmisiniz? [email protected]

Selamlar. ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst