Motoru bayadır kullanmadım hep kapalı garajda durdu
Birde kedi egzoza işemiş bi haltlar mı yedi motorda ne yaptı acaba önceden hiç böyle sorun yoktu motorda ilk defa oldu dün de oldu bir anda gitti rölanti düşüp stop ediyor ama hemen değil 5dk falan bekledim sonra bi anda stop etti bu motoru ısıtırken oldu birde
hocam bu model için önerdiğiniz lastik modeli var mı?
Ay başı gibi gidip bağcılar oktay motordan almayı düşünüyorum bu modelden. İlk motorum olacak inşallah hayırlısıyla.
dostlar peki cafe racer yapmaya uğraşanlar,seleyi kolay değiştirebildi mi ? arkadaşlarım seleyi zor uydurursun diyorda
Köy yolları, patikalar, yaylalar için uygun bir model sanırım boxer...
Yolcu ile sürüşlerde saydığım koşullarda sorun çıkartır mı?
boxer ile discovery 125st arasında gidip geliyorum. 125stden yana gönlüm ancak motor konusunda sanırım contalardan yağ kaçırma durumu varmış.
Arkadaşlar detaylı net bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevap verebilir mi?
Gidilir sizde veya rampada farketmiyor 105 110 hemen ulasıyor85-90 stabil gidilebilir mi peki ? düzde gazı açtığınızda kaç yapıyor ? (güvenli
sollama için soruyorum),birde yakıt ölçümü yaptığınızda sonuç nedir ?
adamlar sıfır motor alıp tapa gaz allah ne verdiyse yapıştırıyor sonra contalardan yağ atıyor tabiki. düzgün bir rodaj yapılmazsa motora olacak şeylerden biri bu
sıfır motosikletlerde rodaj yağı bulunuyor
rodaj yağı bildiğimiz yağın aksine su gibi birşey
çapakları ilk değişimde atmak için konuluyor
ilk yağ değişimine kadar yani makina rodajda iken
contalar fazla ısınabilir buda daha çabuk sertleşmesine ve
rodaj yağı daha ince bir yağ olduğundan
contalardan geçmesine neden olur
ki sonrasında normal yağ koyduğunda
normal kullanımda kaçak yapmasada
yüksek devirlerde illa ki kaçacaktır.
sen doğruyu bulmuşssun halen sorguluyorsunArkadaşlar merhaba, çokça sorulmuştur ancak o kadar sayfayı okumaya vakit bulamadım kusura bakmazsanız sizi biraz rahatsız edeceğim
Şehir içi kullanım amacıyla ve arada bir 80-90 km yol yapmak için küçük, az yakan,süspansiyonları yumuşak,selesine 2 kişi rahat oturabileceğim motosiklet arıyorum. Bu kriterlerin tam karşılığı boxer olabilir mi ? Öneri ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum![]()
Ortalama 1,5 yıldır boxer kulanıyorum ve şuan motorum 8300 km civarında. Genel kullanım amacım şehir içi ama arada şehir dışı 100 km mesafeye kadarda yolculuk yaptım. Geçen zaman içinde servise yağ değişimi, silindir alt ve üst kapak ,benzin göstergesi ve egsoz değişimi için gittim hariçinde bir sıkıntı ve arıza yapmadı.. İlk aldığım gün servisten çıktığım gibi 110 120 km gibi hızlarda kullandım ve bu sebepten kaynaklı 500 km bakımına gittiğimde aşırı sıkıştırmamdan kaynaklı silindir üst kapak contası zamanla devam eden kötü kullanım sonucu da silindir alt kapak contası değişti. Devam eden kulanım kötü kullanımım sonucu egsozumu çatlattım benzin göstergemide bozdum ve hepside garantiden değişti. Ama bunlar halledilmeyecek sorunlar değil ve garanti kapsamında bakımlar hariçinde bir kuruş işçilik ve parça parası vermedim.. Arkadaşlar boxerı alırken nerede ve nasıl bineceğiniz kullanım amacınız önemli ha babam de babam basarım derseniz boxer bu tarz bir motor değil. Ama siz dersenizki şehir içi 80-90 km hız arada şehir dışı 80-90 yada 100 km hızlarda gezeyim dere tepe düz giden basit bir motor istiyorsanız boxer size fazlasını verebilecek bir motor. Bazı arkadaşlarda olan atlama zıplama bende olmadı şahsıma ait herkez kullandığı makinanın huyunu suyunu bilmeli arada anahtar tutmalı boş vakitlerinde makinayı kurcalamalı civataları sıkmalı lastik basıncına bakmalı sinyale ışığına vs bakmalı. Arka dişli 38 olarak değiştirdim tork ta %10 gibi bir kayıp olmasına rağmen vites aralıkları açıldı. Yakıt tüketimi olarak 2 lt altına hiç düşmedi ama 2.7 lt üstüne de hiç çıkmadı. Sakin kullanımda ömürlük motor titreşimi yalan değil var ama aman aman bir çinli gibi değil 8 sene windy 125 kullandım 2006 model titremeyen yeri yoktu hatta 2 defa garantiden benzin deposunu değiştirdim siz düşünün artık.. Neyse ara ara foruma girerim sorularınız olursa cevaplarım tabiki modifiye sorular sormayın ben orjinalciyim ve bu motoru alma amaçım tork.. Sağlıcakla kalın..