Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
85-90 stabil gidilebilir mi peki ? düzde gazı açtığınızda kaç yapıyor ? (güvenli sollama için soruyorum),birde yakıt ölçümü yaptığınızda sonuç nedir ?
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Motoru bayadır kullanmadım hep kapalı garajda durdu
Birde kedi egzoza işemiş bi haltlar mı yedi motorda ne yaptı acaba önceden hiç böyle sorun yoktu motorda ilk defa oldu dün de oldu bir anda gitti rölanti düşüp stop ediyor ama hemen değil 5dk falan bekledim sonra bi anda stop etti bu motoru ısıtırken oldu birde

ah bu kediler :D
dostum kedi ile falan alakası yok durumun. sıkıntı %90 yakıt hava karışımında
git karbütratörünü ayarlattır bi güzel bakım yaptır motoruna düzelir.


hocam bu model için önerdiğiniz lastik modeli var mı?

Ay başı gibi gidip bağcılar oktay motordan almayı düşünüyorum bu modelden. İlk motorum olacak inşallah hayırlısıyla.

dostum ilk motorun olacak bir makineyle ne şekilde limitleri zorlayacaksın ki lastik tavsiyesi istiyorsun?
tavsiyem şudur bence sen önce motosiklet ile bi tanış nerede ne şekilde ne tepki veriyor gör
daha sonra baktın ki o lastiğin limitleri sana yetmiyor kullanım şekline göre en uygun lastiğin konusunu tartışalım.
ama şimdilik motoru tanı.
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
30
o kediler yok mu :(( benim motorun arka koltuğunu tırmaladılar tırnaklarını çalıştırmışlar sanki güzelim koltuğu mahvettiler :(
Farın gaz açınca düzelmesi ise ; motorun elektriğiyle alakalı tek sizin boxer ile alakalı değil tüm boxerlarda öyle gaz ı bırakınca hafif hafif yanıp sönüyor açınca düzeliyor. benimki 5 bin km ye az kaldı 3 aydır çok şükür hiçbir problem çıkarmadı. Çok şükür. Motor 80 den sonra bağırmaya başlıyor. zorlarsan 125 kmh yi gördüm ama çok bağırdı. 90 - 100 görüyosun ama titriyosun :) ideal 80 kmh bu motorun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

bajaj boxer ile virajlara çok dikkatli girin arkadaşlar birazcık fazla eğdim mi hop yerdesin. tekerler fabrika çıkışlı olduğundan çok iyi değil frenler kötü değil çok iyi de değil ama tutuyor yani durduruyor. 1 kere zor durdum mesafem azdı trafikte ama durdu çok şükür ambulans a arkadan vuruyodum az daha. güzel motor tavsiye ederim kesinlikle...
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
dostlar peki cafe racer yapmaya uğraşanlar,seleyi kolay değiştirebildi mi ? arkadaşlarım seleyi zor uydurursun diyorda
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
dostlar peki cafe racer yapmaya uğraşanlar,seleyi kolay değiştirebildi mi ? arkadaşlarım seleyi zor uydurursun diyorda

Zor diye birşey yok. Yapılmış örnekleri mevcut. Yapan usta da mevcut. Biraz eski sayfaları karıştırırsan hepsini görüp okuyabilirsin :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
ben cafe racer yapacağım için içimnüi dışını sağını solunu iyice detayına kadar inceledim zor bir kısmı yok . tabi bu senin hayalindeki sele ile de alakalı. azcık el işçiliğin varsa kendin bile uğraşarak yapabilirsin
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Aklım çok karışık ya :) 2.el Apache - Sıfır Boxer arasında gidip gidip geliyorum. Şimdilik Apache alıp yaza doğru satıp 2.el Boxer alsamda öyle cafe racer yapsam daha mantıklı dimi dostlar ? Çünkü şuanda 2.elde Boxer çok az var.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
boxer ile discovery 125st arasında gidip geliyorum. 125stden yana gönlüm ancak motor konusunda sanırım contalardan yağ kaçırma durumu varmış.
Arkadaşlar detaylı net bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevap verebilir mi?
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
boxer ile discovery 125st arasında gidip geliyorum. 125stden yana gönlüm ancak motor konusunda sanırım contalardan yağ kaçırma durumu varmış.
Arkadaşlar detaylı net bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevap verebilir mi?

discover 125'in hem ayrı konusu hem de face gurubu var, oraları oku incele daha faydalı olur.
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
adamlar sıfır motor alıp tapa gaz allah ne verdiyse yapıştırıyor sonra contalardan yağ atıyor tabiki. düzgün bir rodaj yapılmazsa motora olacak şeylerden biri bu
sıfır motosikletlerde rodaj yağı bulunuyor
rodaj yağı bildiğimiz yağın aksine su gibi birşey
çapakları ilk değişimde atmak için konuluyor
ilk yağ değişimine kadar yani makina rodajda iken
contalar fazla ısınabilir buda daha çabuk sertleşmesine ve
rodaj yağı daha ince bir yağ olduğundan
contalardan geçmesine neden olur
ki sonrasında normal yağ koyduğunda
normal kullanımda kaçak yapmasada
yüksek devirlerde illa ki kaçacaktır.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
85-90 stabil gidilebilir mi peki ? düzde gazı açtığınızda kaç yapıyor ? (güvenli
sollama için soruyorum),birde yakıt ölçümü yaptığınızda sonuç nedir ?
Gidilir sizde veya rampada farketmiyor 105 110 hemen ulasıyor
Sıkıntı yok fakat 90 dan sonra titreşimi hissediyorsun fakat rahatsız etmedi beni ,Surekli öyle gidemezsiniz 80 km tatlı gidiyor torklu makine arka orjinal disliyle 38 yapılırsa baya bi rahatliyormus
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
adamlar sıfır motor alıp tapa gaz allah ne verdiyse yapıştırıyor sonra contalardan yağ atıyor tabiki. düzgün bir rodaj yapılmazsa motora olacak şeylerden biri bu
sıfır motosikletlerde rodaj yağı bulunuyor
rodaj yağı bildiğimiz yağın aksine su gibi birşey
çapakları ilk değişimde atmak için konuluyor
ilk yağ değişimine kadar yani makina rodajda iken
contalar fazla ısınabilir buda daha çabuk sertleşmesine ve
rodaj yağı daha ince bir yağ olduğundan
contalardan geçmesine neden olur
ki sonrasında normal yağ koyduğunda
normal kullanımda kaçak yapmasada
yüksek devirlerde illa ki kaçacaktır.

cevabınız için teşekkür ederim. Rodaj düzgün yapılıp, tapa gaz gidilmedikçe sorun yok öyleyse.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Cevaplar için teşekkürler,aydınlattınız :cat: Büyük ihtimal uygun fiyata 2.el bir apache alacağım şimdilik,yaza doğruda satıp 2.el boxer ve cafe racer yapımı...
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
12
Arkadaşlar, bu 100km/s. üzeri gidenler orijinal haliyle mi gidiyor? Benimki 100 görene kadar çatlayacak gibi oluyor, üzerinde durmak bile zor? Ön dişliyi 15'lik yaptım çok az rahatladı, şimdi arkayı 38'lik yapsam?
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Arkadaşlar merhaba, çokça sorulmuştur ancak o kadar sayfayı okumaya vakit bulamadım kusura bakmazsanız sizi biraz rahatsız edeceğim :)
Şehir içi kullanım amacıyla ve arada bir 80-90 km yol yapmak için küçük, az yakan,süspansiyonları yumuşak,selesine 2 kişi rahat oturabileceğim motosiklet arıyorum. Bu kriterlerin tam karşılığı boxer olabilir mi ? Öneri ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum :)
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
rodaj yağı kalın olur :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

Arkadaşlar merhaba, çokça sorulmuştur ancak o kadar sayfayı okumaya vakit bulamadım kusura bakmazsanız sizi biraz rahatsız edeceğim :)
Şehir içi kullanım amacıyla ve arada bir 80-90 km yol yapmak için küçük, az yakan,süspansiyonları yumuşak,selesine 2 kişi rahat oturabileceğim motosiklet arıyorum. Bu kriterlerin tam karşılığı boxer olabilir mi ? Öneri ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum :)
sen doğruyu bulmuşssun halen sorguluyorsun :D
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Ortalama 1,5 yıldır boxer kulanıyorum ve şuan motorum 8300 km civarında. Genel kullanım amacım şehir içi ama arada şehir dışı 100 km mesafeye kadarda yolculuk yaptım. Geçen zaman içinde servise yağ değişimi, silindir alt ve üst kapak ,benzin göstergesi ve egsoz değişimi için gittim hariçinde bir sıkıntı ve arıza yapmadı.. İlk aldığım gün servisten çıktığım gibi 110 120 km gibi hızlarda kullandım ve bu sebepten kaynaklı 500 km bakımına gittiğimde aşırı sıkıştırmamdan kaynaklı silindir üst kapak contası zamanla devam eden kötü kullanım sonucu da silindir alt kapak contası değişti. Devam eden kulanım kötü kullanımım sonucu egsozumu çatlattım benzin göstergemide bozdum ve hepside garantiden değişti. Ama bunlar halledilmeyecek sorunlar değil ve garanti kapsamında bakımlar hariçinde bir kuruş işçilik ve parça parası vermedim.. Arkadaşlar boxerı alırken nerede ve nasıl bineceğiniz kullanım amacınız önemli ha babam de babam basarım derseniz boxer bu tarz bir motor değil. Ama siz dersenizki şehir içi 80-90 km hız arada şehir dışı 80-90 yada 100 km hızlarda gezeyim dere tepe düz giden basit bir motor istiyorsanız boxer size fazlasını verebilecek bir motor. Bazı arkadaşlarda olan atlama zıplama bende olmadı şahsıma ait herkez kullandığı makinanın huyunu suyunu bilmeli arada anahtar tutmalı boş vakitlerinde makinayı kurcalamalı civataları sıkmalı lastik basıncına bakmalı sinyale ışığına vs bakmalı. Arka dişli 38 olarak değiştirdim tork ta %10 gibi bir kayıp olmasına rağmen vites aralıkları açıldı. Yakıt tüketimi olarak 2 lt altına hiç düşmedi ama 2.7 lt üstüne de hiç çıkmadı. Sakin kullanımda ömürlük motor titreşimi yalan değil var ama aman aman bir çinli gibi değil 8 sene windy 125 kullandım 2006 model titremeyen yeri yoktu hatta 2 defa garantiden benzin deposunu değiştirdim siz düşünün artık.. Neyse ara ara foruma girerim sorularınız olursa cevaplarım tabiki modifiye sorular sormayın ben orjinalciyim ve bu motoru alma amaçım tork.. Sağlıcakla kalın..
 
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
50
Ortalama 1,5 yıldır boxer kulanıyorum ve şuan motorum 8300 km civarında. Genel kullanım amacım şehir içi ama arada şehir dışı 100 km mesafeye kadarda yolculuk yaptım. Geçen zaman içinde servise yağ değişimi, silindir alt ve üst kapak ,benzin göstergesi ve egsoz değişimi için gittim hariçinde bir sıkıntı ve arıza yapmadı.. İlk aldığım gün servisten çıktığım gibi 110 120 km gibi hızlarda kullandım ve bu sebepten kaynaklı 500 km bakımına gittiğimde aşırı sıkıştırmamdan kaynaklı silindir üst kapak contası zamanla devam eden kötü kullanım sonucu da silindir alt kapak contası değişti. Devam eden kulanım kötü kullanımım sonucu egsozumu çatlattım benzin göstergemide bozdum ve hepside garantiden değişti. Ama bunlar halledilmeyecek sorunlar değil ve garanti kapsamında bakımlar hariçinde bir kuruş işçilik ve parça parası vermedim.. Arkadaşlar boxerı alırken nerede ve nasıl bineceğiniz kullanım amacınız önemli ha babam de babam basarım derseniz boxer bu tarz bir motor değil. Ama siz dersenizki şehir içi 80-90 km hız arada şehir dışı 80-90 yada 100 km hızlarda gezeyim dere tepe düz giden basit bir motor istiyorsanız boxer size fazlasını verebilecek bir motor. Bazı arkadaşlarda olan atlama zıplama bende olmadı şahsıma ait herkez kullandığı makinanın huyunu suyunu bilmeli arada anahtar tutmalı boş vakitlerinde makinayı kurcalamalı civataları sıkmalı lastik basıncına bakmalı sinyale ışığına vs bakmalı. Arka dişli 38 olarak değiştirdim tork ta %10 gibi bir kayıp olmasına rağmen vites aralıkları açıldı. Yakıt tüketimi olarak 2 lt altına hiç düşmedi ama 2.7 lt üstüne de hiç çıkmadı. Sakin kullanımda ömürlük motor titreşimi yalan değil var ama aman aman bir çinli gibi değil 8 sene windy 125 kullandım 2006 model titremeyen yeri yoktu hatta 2 defa garantiden benzin deposunu değiştirdim siz düşünün artık.. Neyse ara ara foruma girerim sorularınız olursa cevaplarım tabiki modifiye sorular sormayın ben orjinalciyim ve bu motoru alma amaçım tork.. Sağlıcakla kalın..

Yolcuyla performansı nasıl diye sorsam...
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Sakin kullanımda çok güzeldir özellikle rampalarda sizi mutlu eder hızlanması da çok güzeldir ama bir noktaya kadar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst