- Katılım
- 19 Ara 2012
- Mesajlar
- 173
benzin şamandıran takılı kalmıştır dostum... bu kadar az yakan motorda benzin göstergesine ne gerek var acaba koymuşlar bide eşşek kadar...
hani sürekli değişkenlik gösteren bi gösterge olsa koy büsbüyük te benzin göstergesi sürekli değişmiyor ki
onun yerine devir göstergesi koysa yada bi saat bile koysa daha iyi olurdu bence.
hani sürekli değişkenlik gösteren bi gösterge olsa koy büsbüyük te benzin göstergesi sürekli değişmiyor ki

