Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
benzin şamandıran takılı kalmıştır dostum... bu kadar az yakan motorda benzin göstergesine ne gerek var acaba koymuşlar bide eşşek kadar...
hani sürekli değişkenlik gösteren bi gösterge olsa koy büsbüyük te benzin göstergesi sürekli değişmiyor ki :D onun yerine devir göstergesi koysa yada bi saat bile koysa daha iyi olurdu bence.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Bugün motoru çalıştırdım ısındı
Neyse garajdan çıkıcam bastım kumandaya gaz veriyorum stop ediyor anında 1-2 yaptı

En sonunda boşta gaz vererek çalıştırdım

Böyle bir sorun yaşayan var mı aramızda
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
37
Merhaba arkadaşlar bende foruma yeni takıldım ve yeni bir boxer kullanıcısıyım. forumu başından beri takip ediyorum çok güzel bilgiler edindim sayesinizde. Benim motorumda çalışırken farlar yanıp sönüyor gibi oluyor gaz verince düzeliyor ama bunun sebebi nedir acaba? Aküden kaynaklı olabilir mi? bir de motor soğuk ike ilk vitese aldığımda motor kendisini öne atıp stop ediyor. bu konularda görüşlerinizi paylaşırsanız çok teşekkür ederim. herkese kazasız belasız sürüşler.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Motoru rölantide iyice ısıttım oradan garaj kapısına kadar da sürdüm yine sorun yok ardından kapı açılıp vitese taktım yine sorun yok gaz verincr stop etti 2-3 defa marşa bastım çalışıyor gaz verince stop ediyor gene

En sonunda gaz verdim düzeldi ama niye stop etti onu anlamadım
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
37
Aynı sorun bende de olmuştu kardeşim motor çalışırken gaz verince stop ediyordu. servise götürdüm rölanti veya hava ayarını düzelttiler ondan sonra çok nadir oldu. sende bir servise göster istersen.
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
37
Gerçekten çok güzel olmuş elinize sağlık, boyasını nasıl yaptınız acaba bilgi verir misiniz?
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Merhaba arkadaşlar bende foruma yeni takıldım ve yeni bir boxer kullanıcısıyım. forumu başından beri takip ediyorum çok güzel bilgiler edindim sayesinizde. Benim motorumda çalışırken farlar yanıp sönüyor gibi oluyor gaz verince düzeliyor ama bunun sebebi nedir acaba? Aküden kaynaklı olabilir mi? bir de motor soğuk ike ilk vitese aldığımda motor kendisini öne atıp stop ediyor. bu konularda görüşlerinizi paylaşırsanız çok teşekkür ederim. herkese kazasız belasız sürüşler.

hoşgeldiniz. sorun akü den kaynaklanıyor. ancak çok fazla bir git gel olmaması gerekli bir kaçak olabilir yada akünüz bitmiş olabilir bir tamircide akünüzü ölçtürün bence eğer akü amperajları doğru çıkarsa kaçak olabilir. ( bunları motorda hiç bir ekstra ampul sis farı yada aküden beslenen bir cihaz olmadığını varsayarak yazıyorum...)

Motoru rölantide iyice ısıttım oradan garaj kapısına kadar da sürdüm yine sorun yok ardından kapı açılıp vitese taktım yine sorun yok gaz verincr stop etti 2-3 defa marşa bastım çalışıyor gaz verince stop ediyor gene

En sonunda gaz verdim düzeldi ama niye stop etti onu anlamadım

hava yakıt karışımından kaynaklı sorun. ustanız motorun rolanti ve karburatör ayarını yaparsa sıkıntı kalmayacaktır. çok düşük bir ihtimal eğer ki çok tozlu ve nemli havalarda kaldıysanız hava filtrenizin dolmuş olacağıdır.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
hocam bu model için önerdiğiniz lastik modeli var mı?


Ay başı gibi gidip bağcılar oktay motordan almayı düşünüyorum bu modelden. İlk motorum olacak inşallah hayırlısıyla.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
hoşgeldiniz. sorun akü den kaynaklanıyor. ancak çok fazla bir git gel olmaması gerekli bir kaçak olabilir yada akünüz bitmiş olabilir bir tamircide akünüzü ölçtürün bence eğer akü amperajları doğru çıkarsa kaçak olabilir. ( bunları motorda hiç bir ekstra ampul sis farı yada aküden beslenen bir cihaz olmadığını varsayarak yazıyorum...)



hava yakıt karışımından kaynaklı sorun. ustanız motorun rolanti ve karburatör ayarını yaparsa sıkıntı kalmayacaktır. çok düşük bir ihtimal eğer ki çok tozlu ve nemli havalarda kaldıysanız hava filtrenizin dolmuş olacağıdır.

Motoru bayadır kullanmadım hep kapalı garajda durdu

Birde kedi egzoza işemiş bi haltlar mı yedi motorda ne yaptı acaba önceden hiç böyle sorun yoktu motorda ilk defa oldu dün de oldu bir anda gitti rölanti düşüp stop ediyor ama hemen değil 5dk falan bekledim sonra bi anda stop etti bu motoru ısıtırken oldu birde
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Arkadaşlar merhaba,bende bu modeli düşünmekteyim,Boxer 150 forumunu okumaya yeni başladım.Hem okuyayım hem fikirlerinizi alayım dedim.Boxer 150'nin artı ve eksileri nelerdir ? 2.el Apache mi alsam yoksa sıfır bu modeli mi çok kararsız kaldım.Eğer boxer alırsam yazında üzerinde oynamalar yapıp cafe racer yaparım diye düşündüm.Yakıt,yedek parça,servis konularında siz abi ve kardeşlerimden yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Arkadaşlar merhaba,bende bu modeli düşünmekteyim,Boxer 150 forumunu okumaya yeni başladım.Hem okuyayım hem fikirlerinizi alayım dedim.Boxer 150'nin artı ve eksileri nelerdir ? 2.el Apache mi alsam yoksa sıfır bu modeli mi çok kararsız kaldım.Eğer boxer alırsam yazında üzerinde oynamalar yapıp cafe racer yaparım diye düşündüm.Yakıt,yedek parça,servis konularında siz abi ve kardeşlerimden yorumlarınızı bekliyorum

Sıfır motor, sıfır motordur :) Derseniz ki fark verip apache almaya değer mi o zaman tartışılır tabi ama sıfır olduğu için boxer. Boxer'ın eksisi titreşimi. Dişli değiştirerek titreşim biraz daha ertelenebiliyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
bende apache düşünüyordum ancak malum sıfır fiyatlarından ötürü alamıyorum. Kredi kartı taksitle alacağım. Boxer ile discovery arasında git geldeyim. Önümüzdeki ayın ilk haftası bağcılardaki oktay motora gidip bakacağım iki modelede.
Discovery'nin siyah rengi çok hoşuma gidiyor ancak bajajın motorları nasıldır bilmiyorum. uzun süre piyasada kalır mı. 2.el olarak elden kolay çıkar mı hiç bir fikrim yok
 
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
50
Köy yolları, patikalar, yaylalar için uygun bir model sanırım boxer...
Yolcu ile sürüşlerde saydığım koşullarda sorun çıkartır mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst