Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Ben bajajı savunmuyorum; savunsam bajaj kullanır, satmazdım değil mi? Ayrıca tarih yazmamışsınız; 2 gündür bayram, yarın da bayram. Öteki gün pazar. Beklemeyin servis falan. Ve yetkisiz kişilere açtırırsanız garantiyi de kaybeder ve hak iddia edemezsiniz. Atın otobüse falan getirin evinize. Şu tatiller bitsin yarı yolda bırakmazlar sizi merak etmeyin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyse siz kılavyeden yazın durun ben samsuna gitmeye çalışıyorum şeyi kuru olan benim derdimden anlamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Hocam ben başka bir markayla seneye balkanlara dedemin yaşadı eve gidecem bana şimdi yardım etmeyen marka bişiye yaramaz sallayın bajajı sırf yaşadım sorunu ingilizce olarak bajaj hindistana yazacam
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Neyse siz kılavyeden yazın durun ben samsuna gitmeye çalışıyorum şeyi kuru olan benim derdimden anlamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Hocam ben başka bir markayla seneye balkanlara dedemin yaşadı eve gidecem bana şimdi yardım etmeyen marka bişiye yaramaz sallayın bajajı sırf yaşadım sorunu ingilizce olarak bajaj hindistana yazacam


Hocam selamlar geçmiş olsun tekrardan
Size saygım sonsuz şu anda o motorla o kadar yol yapmak üstelik şehirlerarası

Her neyse ben bişeyi soracağım
Yağ değişimi yaparken contaları da değiştiler mi yoksa sıvı conta sıkıp gönderdiler mi

Birde kazadan sonra mı sorun var yoksa yağ değişiminden 100-200 va daha km sonra mı oldu

Benim tahminim contayı değişmediler
Motorda yağsız kaldı ondan yapıyor gibi geliyor
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Neyse siz kılavyeden yazın durun ben samsuna gitmeye çalışıyorum şeyi kuru olan benim derdimden anlamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Hocam ben başka bir markayla seneye balkanlara dedemin yaşadı eve gidecem bana şimdi yardım etmeyen marka bişiye yaramaz sallayın bajajı sırf yaşadım sorunu ingilizce olarak bajaj hindistana yazacam

Ben de otobüse falan atıp götürün diyorum eziyet çekmeyin. Motoru servis harici açtırırsanız hak da iddia edemezsiniz. Mağdur olmayın daha fazla.

Ayrıca köylü motorunun daha güçlü hali olan boxer'a deneme amaçlıda olsa transalp muamelesi yapmak ne kadar doğru?
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli rafetgoral bey;

Birkaç gündür forumları takip edemedim ama inanın sizi anlamakta zorlandım. Bir kaç defa dönüp okumaya çalıştım.

Öncelikle İstanbul'a geldiğinizde fabrikaya gelmeye çalıştınız da ilgilenilmedi gibi bir notunuz var. Bir bajaj kulanıcısı velev ki fabrikaya gelse benimle görüşmek istese ve benim iki elim kanda olsa mutlaka kendisi ile görüşürüm. belki biraz geç olabilir ama böyledir. Hele ki seyahat esnasındaki personel ile bizzat görüşüp izlenimlerini kayıt etmeyi mutlak isterim. Kim ile görüştünüz, kim neyi kabul etmedi, hakikaten anlayamadım?

Motorunuzun şu andaki durumu ile alakalı sorun ne ise çözmek isteriz. Ankara servislerimiz pazartesi gününe kadar kapalı. Kendileri ile şimdi tekrar görüştüm, değişik bir durum olabilir mi diye ama durum böyle. Pazartesi gününe kadar beklerseniz yetkili servisimiz vasıtası ile tüm işiniz hallolur.

Boxer 150 ürünün bana göre en karakterisitik özelliği sorunsuzluğu ve sağlamlığıdır. Belki uzun yol motoru değildir ama eğer sabırlı birisi iseniz ve devamlı üst limit kullanmak gibi bir durum söz konusu değil ise dünyayı da gezebilirisiniz. Hem de 100 km.de 2-2,5 lt arası bir yakıt sarfiyatı ile. 'Bajaj Boxer Türkiye Kullanıcıları' facebook sayfası dediklerime güzel misallerle doludur. Ama her üründe zaman zaman sorunlar yaşanabilir. Boxer 150 elbette dünyanın en iyi motoru gibi bir iddiamız yok. Ama ben açıkça iddia edebilirim. Boxer modelimiz fiyatı, yakıt sarfiyatı, sağlamlılığı ve sorunsuzluğu ile şu anda Türkiye'nin en uygun motorlarından biridir.

Selam ve saygılarımı sunar, tüm arkadaşlarıma hayırlı bayramlar dilerim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ankarada olsam seve seve motorunu garajıma alır ücretsiz bakım ve elimden geldiğince tamirini yapardım ama tatil için istanbuldayım şu anda.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Rafetgoral bey;

Sizin ürününüz ile ilgili yarın isterseniz bayi ve servisimizi açtırabiliriz ve ürünü bırakabilirsiniz. 4.44 bayimiz bizden sadece bir talimat bekliyor. Ancak işlem pazartesi günü yapılır ve arıza ne olursa olsun kanuni sürenin çok altında size ürün teslim edilir. Benim yetkim var mı yok mu konusunu sizin takdirinize bırakayım. Ama birbuçuk yıldır bu forumda yazdığım yüzlerce mesajda ne olup olmadığı anlaşılır. iş yetki meselesi değil, Ankara'daki üç servis de şehir dışında ve bayram izninde.

Sadece satarız gerisine karışmayız gibi bir anlayış bajajın dünyasında yok. Daha doğrusu böyle bir anlayış aklı başında hiç bir markada olmaz. Bajajın tüm yetkili servisleri bu konuda yeterli duyarlılık, donanım ve bilgi birikimine sahiptir. Çürük elmalar da olacaktır ve ayıklanmaktadır. Ama bajajın ikinci yılında nereden nereye geldiği konusunda taraflı tarafsız her motorcu arkadaşımız eminim ki hakkını verecektir.

Bu konuda sizi şu anda telefon ile arayan ve yardımcı olmak isteyen oktay motor servisimize cevap verebilir misiniz? size ulaşamıyorlar?
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
ekrem bey, öncelikle ilginizle verdiğiniz güven için sağolun. Ben de bir hafta önce yaşadığım Çanakkale/Bayramiç'te Bajaj bayii olmadığı içib memleketim olan Balıkesir'den Ergunler motordan aldım ve sağolsunlar mal götürdükleri kamyonetle Bayramiç'teki evime kadar bıraktılar. Ama Bayramiç'te bajaj servisi yok. En yakını Ezine'de görünüyor ve 30 km.lik bir mesafe var. Bayramiç'te rutin bakımlar için güvendiğim sağlam tamirci arkadaşlar var ama garanti devamı için imza gerekiyor sonuçta ve bazı teknik durumlarda kurumsal bir servis gerekebiliyor. Bayramiç'te bir servisle anlaşma gibi bir durumunuz var mı gündemde, yoksa uzun bir süre farklı ilçelere mi gidicez? Bu arada aldığım motor çok ilgi çekti, bayramiç çanakkalenin hindistanı olarak geçiyor motor kullanımı olarak. Çin malı motorlar peynir ekmek gibi gidiyor. Bayi ve servis işini gündeminize almanızı isterim :) Biz de kendimizi yalnız hissetmeyiz hem :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hocam ben başka bir markayla seneye balkanlara dedemin yaşadı eve gidecem bana şimdi yardım etmeyen marka bişiye yaramaz sallayın bajajı sırf yaşadım sorunu ingilizce olarak bajaj hindistana yazacam

Hocam İngilizce'niz daha iyidir umarım. :) Ana dili Türkçe olan biri olarak, yazdıklarınızı çok zor anlıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bajaj boxer sonunda geberttim hocam siz yetkinizi saklayın başkasına kullanıtsınız 3 aylık boxet 9600 km de milli savunma bakanlığı ile hava kuvvetleri komutanlığının arasında ellerimde vefat etti büyük az kalsın vuruluyordum millet meclisinin ilerisinde motoru otobüs durağına zincirledim sabaha kadar hemşerim taksiciye ve küpeli meclis köpeklerine emanet guleryuz otele girdim siz yasal konu çerçevesinde söyleye durun ben yarın ankara motor klübündeki arkadaşlara yaptırtıp evime dönecem

Oktay abi kusura bakma senle tanışma şansımız oldu telefon şarjı bitti

Sana gelince kanka ben sana android telefonumdan yazıyorum ben ankara ayazında cebelleşiyorum sen olayı dalgaya almışın babandan benzin paradı alda caddede eksoz öttürmeye git

Neyse bajajla bağlarımu kopartıyorum siz işe yaramaz boxer artık kolayca satamayacaksınız çünkü motor bizzat kendimce denendi ve öldü
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
Bajaj boxer sonunda geberttim hocam siz yetkinizi saklayın başkasına kullanıtsınız 3 aylık boxet 9600 km de milli savunma bakanlığı ile hava kuvvetleri komutanlığının arasında ellerimde vefat etti büyük az kalsın vuruluyordum millet meclisinin ilerisinde motoru otobüs durağına zincirledim sabaha kadar hemşerim taksiciye ve küpeli meclis köpeklerine emanet guleryuz otele girdim siz yasal konu çerçevesinde söyleye durun ben yarın ankara motor klübündeki arkadaşlara yaptırtıp evime dönecem

Oktay abi kusura bakma senle tanışma şansımız oldu telefon şarjı bitti

Sana gelince kanka ben sana android telefonumdan yazıyorum ben ankara ayazında cebelleşiyorum sen olayı dalgaya almışın babandan benzin paradı alda caddede eksoz öttürmeye git

Neyse bajajla bağlarımu kopartıyorum siz işe yaramaz boxer artık kolayca satamayacaksınız çünkü motor bizzat kendimce denendi ve öldü

Daha öğlen saatlerinde Polatlıdaydın Ankara'ya geçtin. Gecenin 2sinde hava kuvvetlerinde ne işin var :) Motoru bozuk adam ankaraya geldiğinde bağlar bi yere kendi takılır. En dandik çin malı motor bile bir günde bu kadar ağlatmaz, ağlatacak olsa da sahibi anlar ona göre önlemini alır. Gezinin en başında attığın fotoğraf dışında fotoğraf yok hiç. Trollüyor musun napıyosun. Neyse hemen o caddede kara harp okulu var, askerliğimi orda yapmıştım, selam söyle :queen:
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Eski Honda cbf 150 kullanicisi ve yeni bajaj boxer kullanicisi biri olarak bu zamana kadar motorla ilgili cok sukur hicbir sorun yasamadim beni hic yolda birakmadi ama dogrusu 90 km hizida hic gecmedim. Elimizdeki motorun limitlerini bilmeliyizki boxer in hangi amacla uretildigide ortada zaten. Bence onemli olan bayram gunu bile ekrem beyin foruma girip sorunlarla bire bir ilgilenmesi ve sorunu cozmek icin ugrasmasi.Hangi markanin ust duzey bir yetkilisinin foruma girip bire bir cevap verdigini gordunuzki. Bayramin 2. gunu honda yada yamaha servisini arayip lastigim patladi gelin beni alin deseniz size ne cevap verirler yada cevap verecek birini bulabilirmisiniz. Yorum yaparken biraz insafli olmak gerekir diye dusunuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen burak 7 shoot içtim kafam iyi masal anlatıyom bak forumda gez benim geziler kosmında konum var fotolar var ama dikkat et internet kotan bitmesin biri ağlıyordu

Ya arkadaşlar bajajın patronuna yalakalık niye yapıyorsunuz deplastmandasınız motorunuz bozulmuş adamdan yardım istiyorsunuz adam yapamam diyor bırakın bu ayskları yavrum bu bi gün senin başıbada gelir bu motorun limitinde kullandım 100 km bastım ender 60 80 km işte bu yağcılık oldu sürece müşteri yolda kalır ekrembey cebine paramı koyuyor 5000 km bakımını bedavayamı getirecen adama yalakalık yapıyon normal zamanda bajaj motoruba sahip çıkmadı bodrumda yapılmadı derdin ne senin övmeyin markayı bakın lap diye karşınıDa motor öldü ankarada geberdi yemişim dünya markasını
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli burak1990;

Bayramiç olmamız gereken noktalardan. Henüz bayilik görüşmelerinden olumlu sonuç alamadık. Ancak her an olabilir. Servis konusunda ise genelde bayilik ile beraber oluşumu tamamlıyoruz. Buna rağmen güvendiğiniz servisler olabilir ve Bajaj ile çalışmak isterlerse sistem üzerinden servislik başvurusu yapabilirler. İlgili birimdeki arkadaşlarımız ziyaret edip gerekli koşulları sağlama yönünde bir mutabakat sağlayabilirlerse elbette servisimiz olarak görev yapabilirler.

Saygılarımla…



ekrem bey, öncelikle ilginizle verdiğiniz güven için sağolun. Ben de bir hafta önce yaşadığım Çanakkale/Bayramiç'te Bajaj bayii olmadığı içib memleketim olan Balıkesir'den Ergunler motordan aldım ve sağolsunlar mal götürdükleri kamyonetle Bayramiç'teki evime kadar bıraktılar. Ama Bayramiç'te bajaj servisi yok. En yakını Ezine'de görünüyor ve 30 km.lik bir mesafe var. Bayramiç'te rutin bakımlar için güvendiğim sağlam tamirci arkadaşlar var ama garanti devamı için imza gerekiyor sonuçta ve bazı teknik durumlarda kurumsal bir servis gerekebiliyor. Bayramiç'te bir servisle anlaşma gibi bir durumunuz var mı gündemde, yoksa uzun bir süre farklı ilçelere mi gidicez? Bu arada aldığım motor çok ilgi çekti, bayramiç çanakkalenin hindistanı olarak geçiyor motor kullanımı olarak. Çin malı motorlar peynir ekmek gibi gidiyor. Bayi ve servis işini gündeminize almanızı isterim :) Biz de kendimizi yalnız hissetmeyiz hem :)
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
Aynen burak 7 shoot içtim kafam iyi masal anlatıyom bak forumda gez benim geziler kosmında konum var fotolar var ama dikkat et internet kotan bitmesin biri ağlıyordu

Ya arkadaşlar bajajın patronuna yalakalık niye yapıyorsunuz deplastmandasınız motorunuz bozulmuş adamdan yardım istiyorsunuz adam yapamam diyor bırakın bu ayskları yavrum bu bi gün senin başıbada gelir bu motorun limitinde kullandım 100 km bastım ender 60 80 km işte bu yağcılık oldu sürece müşteri yolda kalır ekrembey cebine paramı koyuyor 5000 km bakımını bedavayamı getirecen adama yalakalık yapıyon normal zamanda bajaj motoruba sahip çıkmadı bodrumda yapılmadı derdin ne senin övmeyin markayı bakın lap diye karşınıDa motor öldü ankarada geberdi yemişim dünya markasını

Ne yalakalık yapacağız, meczup meczup konuşma. Balıkesir'den aldım, Çanakkale'ye kadar kamyonla götürdüler. Eşyam çok olduğu için arkadan gidicem ben. Bıraktıkları servisi aradım bayramın 3. günü orda olucam geç saatlerde, nasıl yaparız diye. Ayıp ettin abi, istediğin saat gel açarız dükkanı dedi adam. Şimdi hangi servise göre marka kötülüycez. Motora bazı ekler yapmak için sanayide dolaştım şöyle bi Balıkesir'de, bir tane açık motor servisi göremedim. Daha 1 ay oldu bajaj'ı tanıyalı, ne işim olur patronuyla benim. Almışım artık motoru, bu saatten sonra onu getir sana pulsar mı verelim diyecek. Cebimize para da konmuyor merak etme. Ama burda bir markanın Türkiye temsilcisi senin için ankaradaki bayiyi arayıp işini halletmeye çalışıyorsa eleştirirken biraz insaflı olmak gerek bence. Kötü servisler olabilir evet.İlk motorum motoranın scooterıydı. Ve anlaşmalı oldukları servis çok kötüydü. Tanıdığım ve arkadaşım olan ustalara bakımını yaptırıp ona imza attırmaya gidiyordum. Hiç bir kurumdan bu konuda homojen bir yapı bekleyemezsin. Ki sen lastik patladığında bile marka arkamda durmuyor tatavası yaptın. Kotam yeterli ayrıca merak etme, sen at bol bol fotoğraf..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Boxer grubunda uzun yol yapan bir sürü kullanan var onlarda sıkıntı yok sizde sıkıntı olmuşsa bile bu bütün bir motorlarin kötü olduğunu göstermez yarın japon honda cbf alıp yola cikinca aynı şeyleri yazarsanız ne diyeceksiniz ya motoru sürekli sıkıştırarak kullanıyorsunuz limitlerde ozaman yinede iyi dayanmış derim,cbf te güzel motor fakat fazla sikistirsaniz ozaman yağ yakıyor normalde yağ yakmadını söylüyorlar arkadaşlar şimdi cbf yağ yakıyor sa honda kötümü sallayalimmi hondayi bence fiyat payda ve tabiki servis iyi olmalı,ama emin olun honda yamahadada bayramda açık yer zor bulunurdu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Küstüreceksiniz servisleri. Ankara Dışkapı Çayıroğlu Mondial bayiini on yıldır tanırım geçen sene kapatmış servisi. Müşteri ile de usta ile de uğraşmaktan gına gelmiş. Usta iş yapmaz müşteri iş beğenmez, patron arada kalır garip. Gün gelecek yetkili servis açmakta zorlanacak markalar bu gidişle.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Rafet, sorunsuz iki yolculuk. Motor 17 bine yaklaştı, yakında daha uzun bir yola hazırlanıyor. :)

Patricia, Bolu, Küre, Ilgaz, Saros (3500 KM)

Antalya’nın Büyülü Koylarında 3 Hafta (2500 KM)

Valla sizinki gezi değil bence, mükemmel bir belgesel... Fotoğraflara kaç kere baktım hatırlamıyorum. 3 bin liralık bir motorla bu kadar takdire şayan ve güzel geziler yapmışsınız tebrik ediyorum. Demek ki uzun yol yapmak için illa ki pahalı ve büyük hacimli makinalar gerekmiyor. Önemli olan o gezgin ruha sahip olabilme ayrıcalığı. Devamını bekleriz...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankaradaki serüvenim sürüyor Motoru hakan usta çalışır duruma getirdi bajajın başaramadını onlar yaptı sağolsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst